Jump to content

marsiano

Uživatel
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

marsiano last won the day on April 2 2010

marsiano had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About marsiano

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

473 profile views
  1. marsiano

    Kódování funkcí na Superba III (VCDS)

    Co znamená znamená to potlačení rekuperace? Jak se to projevuje? Už existuje nějaká možnost vypnutí pípání Lane Assist a nebo změna intervalu?
  2. Jde nějak aktivovat na Columbus 1 Generace rok.výroby 2014 zvukové upozornění radarů?
  3. marsiano

    Chybový kód ASG

    Tak závada vyřešena. Kód chyby 19941 byl lamelová spojka 1 nerozpojuje. Proto i to bouchání při řazení zpátečky. Pomohla aktualizace softwaru a poté základní nastaveni. Převodovka uz nepíše žádnou závadu a bouchání je pryč.
  4. marsiano

    Možnosti kódování u OIII

    Dal bys prosím návod? Předpokládám, že to jde nejspíš jen na MIB2?
  5. marsiano

    porucha tempomatu?

    Kdyby měl někdo problém s výpadky tempomatu, tak se to děje u vozů s dsg převodovkou.Na vině je špatné vyhodnocení čidla v dsg. Závadu řeší přehřátí software dsg převodovky.
  6. marsiano

    Chybový kód ASG

    Objednám se do autorizáku, chyba pořád vyskakuje a co mi nepřijde normální jsou rány které se ozývají, když se zastaví a z 1 se zařadí na R, vždy tam něco dost klepne při přeřazení. Mike_k jak to je u tebe, taky se ozývají rány? Dobré je zkusit zařadit 1 popojet třeba 1 metr zastavit a zařadit R a tak to to opakovat cca 5x zhruba po třetím pokusu se začnou ozývat rány. Dám pak vědět, ať lidi ví, co se může s ASG stát. Jinak auto má najeto cca 60tis km.
  7. marsiano

    Chybový kód ASG

    Děkuji za radu, asi nezbude nic jiného než navštívit autorizák. Myslel jsem jestli se tu někdo nenajde, kdo zná chybové kódy. O tom přehrání softu jsem nikde nic nečetl, nevíš zda je to publikované někde na netu? Co mě ještě napadlo, bylo provést základní nastavení zpátečky. Náhle to přestalo dělat a přestali se ozývat i ty rány při zařazení z 1 na R. Pokud se to znovu objeví, jedu do autorizáku. Pokud se tu najde někdo, kdo umí vyčítat chybové kódy, budu vděčnej za radu a jako chybu jde.
  8. marsiano

    Chybový kód ASG

    Ahoj, nevíte někdo co je toto za chybu? Vyskakuje to dost často a přijde mi, že ASG z přeřazení za 1 na R nějak bouchne. Je to manželky auto, a ta mi tvrdí, že při couvání se jí stalo, že auto nejelo, pak se ozvala velká rána a cuklo to (jako by se vůz odlepil od země) a až poté to začalo couvat. Addresa 02: Aut. převodovka Labely: nevybrány Objednací číslo řídící jednoky: 0CT 927 750 A HW: 0CT 927 750 A Systém a/nebo verze: SQ100 H10 0013 Kódování: 000120 Číslo dílny: WSC 00949 002 1048576 ASAM Dataset: EV_TCMSQ101011 004010 (VW12) ROD: EV_TCMSQ101011_004.rod VCID: 46826E84F9A7EC7193-8012 1 nalezena chyba: 19941 - Neznámý chybový kód P07A3 00 [038] - - Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 60815 km Datum: 2077.14.14 Čas: 20:45:51 Otáčky motoru: 1245.50 /min Vstupní otáčky převodovky: 504 /min Výstupní otáčky převodovky: 0 /min točivý moment motoru: 8 Nm Snímač teploty převodového oleje: 76 °C Poloha plynového pedálu: 0.0 % Stav spojky: 1 Čítač zapomenutí po OBD: 50 Zařazený stupeň-TEXT TABLE: GEAR: Neutral 1-2 Stav spojky-Clutch State: otevřený Poloha spojky ve spojeném stavu-Clutch position: 1025 INK Poloha spojky v rozpojeném stavu-Clutch position: 451 INK Aktuální proud motoru 1-Motor current: 0.00 A Maximální povolená hodnota PŠM-Duity cycle: 100 % Teplota řídicí jednotky-Temperature CPU: 50.00 °C Třída nadměrné teploty spojky-Clutch protection: set_of_parameters_not_valid_and_fault_at_last_change Čítač nadměrné teploty-Param to DOP_64079: 0 Trvání stavu nadměrné teploty spojky-Param to DOP_08916: 0.0 min Maximální hodnota energie třením spojky-Param to DOP_34971: 0 Adaptace bodů prokluzu spojky-Clutch position: 632 INK Spojka 1: skutečná poloha-Param to DOP_44308: 460 INK Spojka 1: požadovaná poloha-Param to DOP_44308: 471 INK Jízdní režim-Text Tabel: Drivng Situation: NEUTRAL_OHNE_EINLERNEN_GW
  9. marsiano

    Garanční, servisní prohlídky

    Uvidíme, když se to neobjeví, tak budu kontaktovat zákaznickou podporu.
  10. marsiano

    Možnosti kódování u OIII

    Můj poznatek ohledně kódování XDS. Aktivace XDS – jednotka ABS, Byte 23, bit 1. Pro lidi kteří se s tím učí jako já. Tak změnit byt 23 na F2 binary 11110010 Co však nechápu je, že stále v přizpůsobení nemám možnost změny citlivost XDS Extended_electronic_differential_lock, -weak, medium, Strong Našel jsem tam pouze toto MAS00194-set_of_parameters_not_valid_and_fault_at_last_change kde jsou možnosti změny citlivosti, ale nejde to změnit, píše vyžadován bezpečností přístup. I když zadám přístupový kod 15081 který to přijme, stejně nejde položka změnit a stále to píše to samé. Ani nevím jestli to patří k XDS. Nejsem si tedy jistej zda tím kódováním je opravdu XDS aktivní.
  11. marsiano

    Garanční, servisní prohlídky

    Tak servis mám v DSP zapsaný, v aplikaci se zatím neobjevuje a to z důvodu, že servis byl zapsán až po mém telefonickém upozornění autorizáku, že to zapomněli zapsat. Tudíž servis byl provedený 9.5.2019 a autorizák to zapsal až 24.5.2019 v den tel. upozornění. Což je jasným znakem že do DSP nejde zapisovat servis zpětně.
  12. marsiano

    Možnosti kódování u OIII

    Díky za info. Nevíte někdo kde by mohl být problém chtěl jsem si aktivovat XDS dle postupu Aktivace XDS – jednotka ABS, Byte 23, bit 1 Problém je, že na Byte 23 není žádná možnost zaškrtnout bit 1. Kabel mám čerstvě a teprve se s tím učím, kde by mohla být chyba?
  13. marsiano

    Garanční, servisní prohlídky

    Není však erWin pouze pro neautorizovaný servis. Autorizák by měl mít přístup zdarma. To mi řekli i na infolince škoda.
  14. marsiano

    Garanční, servisní prohlídky

    Jezdím do autorizaku hlavně kvůli tomu, že se vše zapisuje do elektronické servisky. Když pak auto prodávam, je veškerý servis doložitelný a autu to přidává na hodnotě. Zajímalo by mě jestli je možnost zpětného zápisu, pokud autorizak opomene servis zapsat.
  15. marsiano

    Možnosti kódování u OIII

    Díky za objasnění. Ještě mám jeden dotaz bude mi fungovat software Vag Can Pro s kabelem HEX-V2?
×