Přejít na obsah

t.ibi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení t.ibi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Čidlo teploty paliva viz.: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=47518&start=15, nebo to bude nějak podobné, nejsem si jistý typem čerpadla, zda je to ten samí jako u Octavie, otázkou ovšem zůstává, zda je to příčina těch špatných startů..... Jinak když jsem ji přivezl v listopadu, tak to bylo ok, pak se to začalo zhoršovat(myslím ty starty cca po 3 hodinách po odstavení vozu), po rozvodech žádná změna...ještě mě napadlo, že kdyby padala nafta, tak bych točil motorem přes startér, ale trvalo by déle, než by se do válců dostala nafta....jenže mě to kouří když s tím točím přes startér, tzn, že tam nafta jde, navíc v průhledná hadička za filtrem je bez bublin...:-)) Asi je to nějaký začarovaný či co??? :-)
  2. Čerpadlo jsem měl venku před 2 týdny, jediné na co jsem přišel, tak se mi nezdálo (po rozebrání dvou částí čerpadla) to kulaté těsnění, to jsem vyměnil....jinak vzduch by to přisávat nemělo, když mi za filtrem nejdou žádný bubliny....a kdyby padala nafta, tak proč by to po delší době stání chytalo celkem dobře?? To čidlo teploty motoru mě napadlo taky, že by posílalo po zahřátí motoru a následném vystydnutí špatný signál o teplotě motoru tzn. že řídící jednotka by to vyhodnocovala jako start zahřátého motoru. A po delším stání, tedy ochlazení motoru a zblblého čidla, posílalo signál o něco lepší, co se týče startu studeného motoru....jo jinak mi po prvních tuhých mrazech začla svítit kontrolka chladící kapaliny, četl jsem, že je to celkem běžné, že jsou zanesené ty elektrody toho čidla v expanzce, nebo že je moc hustá nemrznoucí směs, protože samozřejmě při rozvodech, tak šla nová nemrznoucí směs(origo škoda)....
  3. Zdravím příznivce Octavií, mám problém: jedná se o Škodu Octavii, r.v. 2002, 1.9 Tdi, 81 Kw, najeto 120 000 km. Když auto stojí přes noc, tak chytá celkem dobře, když je motor zahřátý, tak chytá na brnk, problém nastává ve chvíli, kdy auto stojí třeba 2, 3, 4 hodiny, tak nechce chytat, tváří se to jako by tam nešla nafta. Musím to přemlouvat, chytne tak na 6-10 pokus s tím, že to dost kouří (při točením motoru přes startér). Mám ji od listopadu 09, po zakoupení jsem vyměnil tyto věci : nové rozvody a vodní pumpa, nový klínový řemen, nové filtry včetně palivového (ten vyměněn dvakrát, protože první přisával kolem té rychlospojky vzduch), nové žhavicí svíčky, nová ložiska na předku. Vím, že mám nízko předvstřik (VAG). Až na ty starty jsem s ní nad míru spokojen. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Zkuste někdo poradit, na co zaměřit. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...