
Petr Black
Uživatel-
Počet příspěvků
40 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli Petr Black
- Narozeniny 08/11/1981
Návštěvy profilu
2489 zobrazení profilu
Oznámení Petr Black
Nováček (1/14)
1
Popularita
-
Classic Exteriér: Kola ocelová 6,0J x 15" s velkoplošnými kryty kol Castle Pneumatiky 195/65 R15 Interiér: Interiér Fancy Onyx Přístrojová deska Onyx-Onyx Bezpečnost, funkčnost, komfort: ABS + MBA + EBV + MSR + ASR Airbagy řidiče a spolujezdce s přitahovači před. bezp. pásů Boční airbagy vpředu Centrální zamykání, SAFE-systém Deaktivace airbagu spolujezdce Elektromechanický posilovač řízení Příprava pro uchycení 2 dětských sedaček se systémem Isofix (na krajních zadních sedadlech) Radiopříprava (4 repro vpředu + sklopná neodnímatelná anténa) Roletový kryt v zavazadlovém prostoru (Octavia Combi) Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče Výškově nastavitelné sedadlo řidiče WIV (flexibilní servisní intervaly) Zadní sedadla dělená sklopná (Octavia Combi) Ambiente (navíc oproti Classic) Exteriér: Kola ocelová 6,0J x 15" s velkoplošnými kryty kol Avantgarda Ochranné boční lišty dveří, černé Vnější zpětná zrcátka v barvě vozu Interiér: Interiér Graham Onyx, Achat nebo šedý Přístrojová deska Onyx-Achat nebo Onyx-Onyx Bezpečnost, funkčnost, komfort: Bederní opěry vpředu Climatic – klimatizace s automatickou regulací El. nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka El. ovládání oken vpředu Indikátor vnější teploty Multifunkční ukazatel Přední mlhové světlomety Síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru (Octavia Combi) Tónovaná skla Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce Zadní sedadla dělená sklopná Elegance (navíc oproti Ambiente) Exteriér: Kola z lehké slitiny Orion 6,0J x 15" Interiér: Interiér Eminent Onyx nebo Ivory Přístrojová deska Onyx-Onyx nebo Onyx-Ivory Bezpečnost, funkčnost, komfort: Climatronic – dvouzónová klimatizace, pachový filtr Dálkové ovládání centrálního zamykání, sklopný klíček El. ovládání oken vpředu a vzadu s dětskou pojistkou Jumbo Box s nastavitelnou loketní opěrou vpředu Radiopříprava (8 repro + sklopná neodnímatelná anténa) Schránka na brýle Síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru Tempomat Zadní sedadla dělená sklopná s loketní opěrou Laurin & Klement (navíc oproti Elegance) Exteriér: Kola z lehké slitiny Sputnik 7,0J x 17" Ozdobná koncovka výfuku Pneumatiky 225/45 R17 Tónovaná skla vnějších zpětných zrcátek Interiér: Chromované vnitřní kliky dveří s osvětlením Interiér Royalty Kožený volant Malý kožený paket Prahové lišty vpředu Přístrojová deska Onyx-Onyx Vkládané tkané koberce Bezpečnost, funkčnost, komfort: Aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech Asistent rozjezdu do kopce Audiozdířka v Jumbo Boxu El. ovládané sedadlo řidiče s pamětí ESP včetně ABS + EBV + MSR + ASR + EDS + HBA + DSR Hlavové airbagy Light Assistant Maxi DOT Odkládací síť pod zadním platem Příprava pro telefon GSM I Rádio Audience s integrovaným měničem na 6 CD a MP3 přehrávačem Síťový program (sada sítí v zavazadlovém prostoru) Vnější zpětná zrcátka s pamětí Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním + senzor aut. spouštění stěračů Vyhřívání předních sedadel Výsuvné integrované ostřikovače světlometů Xenonové světlomety Stínicí rolo na zadní sklo – mechanické
-
Já osbně tento problém nemám, ale jednou jsem se bavil s pánem, který měl přesně stejný problém jako vy. Nakonec zjistil, že byl špatně navařen ozubený věnec na setrvačníku a časem se uvolni a začal takto rezonovat. Přesně v daných otáčkách a na každý stupeň. Jestli je to ale váš problém nevím. Možná máte úplně tu stejnou špatnou serii jako on
-
Nenapsal jste co máte za auto (OII nemá mechanický zámek kufru a forum je o OII). Pokud je tomu tak jak píšete tak zřejmě nic jiného vám nezbyde. Bez elektřiny ten centrál nepřemluvíte aby vám otevřel. Nebo máte jinou představu jak do auta? Pokud opravdu zamknete centrál, vytáhnete baterku a zabouchnete kapotu pak už pomůže jen starý dobrý mechanický zámek.
-
Jednoduše, dveře řidiče vždy jdou z venčí otevřít klíčem. Zámek je elektromechanický a pokud chcípne elektřina jeho mechanická část funguje nadále. Pokud tedy zámek není zaslepen záslepkou, problém nevidím. (jsou to jediné zadní dvířka jak se dostat do auta bez baterie). Tak jak píše prochy603 je jediná možnost jak zabezpečit auto před panelákem i bez baterie. Jinak to auto nezamkneš. A jak píše acek, zamknuté auto má klidový odběr (SafeLock) okolo 7mA (tak píše příručka od Škody). U odemčeného je auto ve stavu active a má odběr 150mA (tak píše opět příručka Škoda). U active jsou pod proudem všechny jednotky u SafeLock nikoli. Samozřejmě těch 7mA určitě nebude s Alarmem. A jak píše mata-cz, auto při vypnutém motoru po čase vypíná všechny zapnutá světla (vnitřní i vnější) aby ochránil baterku. Osobně jsem si všiml když jsem čekal v noci v autě zhasly dokonce diody podsvětlení zapnuté dětské pojistky stahování oken a zamykání dveří ze vnitř. To asi po pár minutách.
-
Já mám MR2006 elegance a kontrolku hladiny jsem neměl. Auto jsem dal Vášovi a za chvíli vše fungovalo. Nádobka zůstala původní (3litry). Jen se musí navrtat, dát snímač, natáhnout drát a nakodovat. Dokonce jsem se dočetl, že i 3 litrová nádrž ma své místo pro snímač (plastové tvarování), ale škodovka dávala snímač pouze do 5,5 litrových nádrží. Cena myslím 600kč se vším všudy. Než cena za materiál je nejvyšší cena za práci. Než se člověk dostane vůbec k té nádržce pěkně si mákne. Měl jsem MFA a tam se jen rozsvítila kontrolka. Teď na MaxiDotu mi to pěkně píše "Doplňte vodu do ostřikovačů" a blká mi oranžový symbol ostřikovačů na MaxiDotu (krása).
-
díky za doplnění, háček ve tvaru kotvy mám už v MR2006 na pravé i levé straně a v MR 2005 je taky, tak nevím. Zbytek jsem ale doplnil.
-
zájimalo by mne jestli někdo z vás má nějaký seznam změn který výrobce Škoda učinil během celé výroby OII před FL. Abych nastínil jak to myslím dávám příklad. MR2004: prvotní verze MR2005: vyměnitelné zadní sedačky (jiné uchycení než MR2004) MR2006: přidané podložky pod zámky dveří (z plastu či gumy nevím) vylepšené rádio Stream (jiné potisky tlačítek a prý snad lepší příjem rádia) MR2007: fungující kontrolka tempomatu jiná páčka tempomatu (funkce "Cancel") s mezipolohou jiný typ panelu climatronicu (jinak ovládá klapky než předešlé verze) vonkajsie tesnenie dveri z inej meksej gumy(neodiera lak po obvode dveri) MR2008: mlhovky s přípravou corner funkce BCM podporující corner funkci (jen aktitvovat) místo Nexuse se nabízí Columbus Rádio Stream umí MP3 ina grafika popisu pacok (symboly su zosikmene) vnutorne madla vsetkych dveri uz nie su pogumovane ale z tvrdeho plasu Má někdo plnější seznam nebo o tom ví mnohem více? Postupně podle vaších informací budu doplňovat ať je to pěkně v prvním příspěvku.
-
Děkuji, dost mi to pomohlo, dokonce jsem našel tento návod i někde ve foru. První tedy demontovat oko bezpečnostního pásu, snad to nebude velký problém (přístup, speciální šroub apod). Poté odšroubovat šroubek, který drží sedačku u prostřed. A tedy by mne zajímali ty dvě osičky co drží sedadlo po stranách. Rozumím tomu spravně, že je mám zamáčknout silou ve směru od sedačky k autu? Drži tedy silou nějakých pružin? Včera jsem to zkoušel, ale šlo to stražně těžko, nechtěl jsem to zničit, tak jsem toho radši nechal. Je to vlastně taková tyčinka, která má na svém konci plastové sedlo do kterého je ustavena sedačka. Rozumim tomu správně?
-
Potřeboval bych odmontovat zadní dělené sedadla (sedadla s tunelem). Podsedáky jsou jednoduché, jen se vyháknou, ale potřeboval bych poradit jak na opěradla. Všimnul jsem si, že zhruba u prostřed je šroub a po bocích sedačky jsou "osky" na kterých se sedadlo dá sklápět. Jak teď? Taky jak šetrně odpojit pás prostředního sedadla, kdy jeden konec pásu je připevněn k autu? Děkuji za rady. Octavia MR2006, sedadla dělené elegance.
-
Nechtěl jsem aby to samozřejmě vyznělo nijak proti vám. Proto už to rozebírat nebudu. Jen doplním informace. Můj kluk ve čtyřech letech přikurtovaný k sedačce by možná i na kličku dosáhl, ale jsem názoru, že éra švihadel je pryč. Na tlačítko šáhne jen když mu řeknu. Kamarád OII MR2005 verze Ambiente přední okna a stahování přes ovladač nefunguje, tak v tom případě má tuto funkci buď bloknutou nebo sám neví. SunSet nemám, protože nemám kombi. Nechal jsem si tedy nalepit folie a je to opravdu k nezaplacení s tím s vámi souhlasím. Pokud jsem se vás dotkl, tak se samozřejmě omlouvám. Já jsem auto kupoval bez maxiDotu a nechal jsem si ho dodělat u Váši a to jen proto, že jsem zjistil jak je to levné (levnější než u výrobce 5000kč příplatek, použitý panel). To se zřejmě stát u dodělání stahování oken nemůže.
-
Za prvé: Jde vidět, že nemáte malé děti :-) Za druhé: nevím tedy jak u FL ale předFL, když mám stahování všech oken tak po dlouhém stisku na dálkovém ovládači mohu stáhnout všechny okna (debré na odvětrání z rozpáleného auta) u stahování jen předních to nefunguje, tedy aspoň u předFL. U zamykání mohu okna všechny zavřít. Také komfort. MaxiDOT je sice super věc, ale já mám priority jiné a každý má zřejmě na to jiný pohled. Já osobně neměním auto co dva roky a radši si připlatím za něco co by se později mohlo hodit, ale zároveň draze domontovat.
-
Myslím že pro kluky co mají přímo servis a velmi dobré zkušenosti, jako je rolbař, váša, cosby apod to až tak neřešitelný problém s maxidotem nebude. Máš pravdu, že o online aktivaci jsem nevěděl, a tudiž si to jen tak někdo doma nevymění i když má diagnostiku. Od toho ale máme tyhle šikovné pány. Ostatně otázka zněla "Od výroby okna nebo MaxiDOT?": Já jsem odpoěděl rozhodně okna a za tím si stojím. Musíš sám uznat, že co se týče práce jsou na tom okna mnohonásobně hůře. Pokud nejsou peníze na obojí, tak volba je jasná.
-
Ano, je.
-
Ne, nic jiného. Viděl jsem profíka Vášu v akci, vytáhl ze zadní části palubky konektor a vrazil ho do palubky s MaxiDOTem a hotovo. Samozřejmě potom přehrání imobilizéru, servisky apod, to je ale už software. Taky jsem si to nechal dodatečně vyměnit. Pro profíka je to jen pár minut práce. Proto ti píšu nech si od výroby okna, protože to by byla práce úplně jiná. Navíc ještě třpytka: mám auto MR2006 a dal mi tam budíky z MR2007 a vůbec žádný problém. Ba naopak funguje i kontrolka tempomatu
-
Rozhodně si připlať za elektriku v oknech!! Je horší dodělat elektriku v oknech než vyměnit "jen" panel přístrojů. Nezapomeň že elektrika v oknech zadních se ti projevi i na ovládacím pultíku u řidiče, je toho mnohem více (dráty, rozebrání všech dveří apod). Zatím co výmena panelu je "pouze" výměna + kódování. Panel přístrojů je nerozebiratelný a jen tak tam něco nevyměníš, hlavně z polodotu maxidot neuděláš. Musí se vyměnit panel. Ale je to rozhodně levnější a jednodušší než ty okna.