Přejít na obsah

dotTwelve

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

890 zobrazení profilu

Oznámení dotTwelve

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobrý večer, prosím o zjištění přípravy dle VIN TMBLF73T3E90XXXXX Děkuji
  2. Vypada to ze ano, nasel jsem origo okolo 1000,- a pak za 200,- cinu...takze beru cinu
  3. Ahoj, muzete mi nekdo prosim sdelit cislo dilu, popripade kde se da koupit? Jedna se o gumovou hadici, ktera vede z klikove skrine nekam zpatky na sani k motoru, je to hadice ve tvaru "S" na jedne strane asi 2x sirsi nez na druhe. Mam Octavia II r.v. 2004 1.6 MPI, v technicaku presne je 1Z ACBGUX01 FM5 . Byl jsem se zeptat primo v autorizovanem servisu skoda, ale rekli mi za stoji 1065,- a objednali by me az za 14 dni ;-) takze kdyz ji sezenu, tak si ji vymenim sam, je tam akorat ne dvou svorkach, snad nebude potreba nejak procistit klikovou skrin...nevim. Diky moc Honza
  4. Tak se mi stalo neco podobneho. Po sesti dnech co jsem s autem nejel, mezitim pomerne prselo a byla vlhkost (nevim jestli to nemuze mit vliv) tak jsem nenstartoval. Baterku jsem predtim nechal dobit v servisu, kde mi rekli, ze baterka je dobra, ze ma cca 90% jeste po dvou letech skoro. Takze cim to muze byt? Znamej mi meril odber a rikal, ze to bere nejakych 250, coz je pry v poradku pri zamcenem aute a taky rikal, ze muze byt problem s vodou nebo vlhkosti, ktera se objevuje nekde v imobilizeru. Tak nevim...Nemate nekdo podobnou zkusenost? Diky
  5. Dneska mi to udelalo to same, tak jak jsi dopadl v servisu? Me se to oziva i kdyz nebrzdim, kdyz otocim kola trosku doprava. Diky za info Honza
  6. Bezproblémová domluva a rychlé vyřízení prodeje. Díky

  7. Nachází se někde ten návod? Jinak co budu ještě potřebovat? Mám jumbo box a dvě plastové vedení vzduchu. Budou mi stačit šroubky z původního nízkého kastlíku. Jestli ne, kde se dají sehnat šroubky a taky co s tou ruční brzdou - musí se koupit jiná, nebo lze nějak upravit? Díky Tak jsem vcera vymontoval, ale vse jsem povoloval plochym sroubovakem a skoncil jsem na povoleni sroubu, co drzi samotnou loketku v jumbo boxu. Dneska jsem koupil sadu torxu, tak to snad uz dodelam. Jinak jsem se docela lekl, kdyz jsem sundal starej, jelikoz mam construct a vypadalo to, ze se tam vedeni vzduchu nevejde, ale nakonec veslo. Jediny co, tak mam trosku obavu z toho, jak nasadim ty bocni plasty co jsou po stranach vepredu.
  8. Jo, to mas pravdu, kufr je vlastne na mikrospinac, a pokud nemam stavu, tak ho neotevru. Zaroven, pokud bych teda nechal auto otevrene, tak by se mi za 6 dni v otevrenem aute vybila baterie?
  9. Auta stalo 6 dni. Predtim se nic nedelo, normalni jizda, ani vypadky baterie jsem nepozoroval. Auto jsem zamykal, jinak by se nezamknul kufr. V aute bylo vse, tudiz predpokladam, ze nikdo dovnitr nelezl
  10. Ahoj, vcera jsem prisel k auta a ejhle. Hnedka me zarazilo, ze central nic. Otevrel jsem jenom dvere u ridice a ostatni byly otevrene, krome kufru, ten nesel otevrit. Baterie byla vybita, auto neslo nastartovat. Muze se vubec auto samo otevrit, kdyz se vybije baterie? (Vsechno bylo odpojeno, vypnuto.) Mate s tim nekdo zkusenost?
  11. Po 90t km tak to jo...no ted teda jenom doufat, ze byly opravdu meneny V patek jdu ke znamemu do servisu, tak mi rekne primo co a jak...
  12. Ahoj, koupil jsem auto v bazaru a mám motor 1.6 MPI 75kW v Octavii II r.v. 2005. Podle servisní knížky byly rozvody dělaný pří 76.000 km, nyní mám na tacho 96.000km. Jak moc se dá záznamu v servisní knížce věřit a při kolika km je další výměna. Díky za informace.
×
×
  • Vytvořit nový...