Přejít na obsah

Mirrra

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Mirrra

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, vypadá to dobře, zatím jezdím. Sice nebyly žádný velký mrazy, ale kdyby klapka spínala, myslím, že už by opět bylo po baterce. Je to už cca 16 dnů a paráda. Teď se má zase ochladit, takže uvidím, jak to dopadne. Ale podle mě to bylo způsobeno tímto.
  2. Ahoj, SW mi přehráli ve čtvrtek 30.12.2010, baterku jsem pořádně dobil v neděli 2.1.2011, takže jezdím 5 dnů a zatím dobrý. Bohužel jsem neměl čas to změřit ani pozorovat, jestli to zabralo. Každopádně se v příštím týdnu ozvu, jestli je to OK.
  3. Ahoj, je to servis Škoda Hlaváček v Olomouci, jinak musím je moc pochválit. Oprava jen za 300 Kč a měl jsem přívoz i odvoz ze servisu.
  4. Nejde o to, že jedu po týdnu, ale o to, že cca po týdnu to vždy přestane startovat. Jinak normálně jezdím (i delší vzdálenosti) a baterka je nová. U toho auta jsem několikrát stál i hodinu po odstavení a klapka spínala každý dvě minuty a odběr byl celou tu dobu 470mA. Jiný den zase klapka nespínala a odběr klasických cca 20mA. Uvidíme jak to dopadne.
  5. Ahoj, tak včera mi v autor. servisu přehráli SW řídící jednotky, cena 264 Kč. Po připojení na PC jinak nic zvláštního nenašli, klidový odběr po přehrátí OK. Pokud tedy klapka nezačne zase někdy spínat sama, mělo by to byl v pohodě. Dnes baterku pořádně dobiju a pokud za týden nastartuju, tak to pomohlo. Očekávejte teda další reakci cca za týden. Přeji všem pohodový rok 2011.
  6. Tak cca po týdnu od posledního dobytí jsem včera opět nenastartoval - baterka kaput. Už jsem to nevydržel a dnes rano zavezl do autor. servisu na připojení na PC a nejspíš následné přehrátí SW. Uvidíme co s tím udělají odborníci, pak napíšu info. Přeji všem fajn rok 2011.
  7. Přesně tak, mám 47 KW. A měl jsem i na mysli škrtící klapku v prostoru motoru. Ještě musím přidat, že tato škrtící klapka se spíná když otočím klíček po dojezdu zpět na nulovou polohu.
  8. Ahoj všem, mám trochu zvláštní probém. Po pátrání tady v diskuzích a telefonování do servisů jsem dospěl k závěru, že vyrovnávací škrtící klapka palivového čerpadla mi samovolně vybíjí baterku. Jde o to, že tato vyrovnávací klapka by měla fungovat jen když je auto v provozu. Ovšem, prý podle typu software (při špatném typu software) tato klapka funguje i při "vypnutém " stavu. Projevuje se to tak, že podle venkovního tlaku tato klapka spíná nebo nespína. Mě to prostě podle počaší spíná každý 2 minuty a to je odběr 470 mA. A nebo potom funguje jak má, tedy nespíná při vypnutém stavu, pak je odběr cca 20 mA. Osobně jsem to kontroloval hodinu po odstavení a furt si to spínalo každý 2 minuty, druhý den bez problému. Prý takto fungují některý fábie, co mají chybný software (udajně do roku 2005 a později jen pár kousků). Máte s tím někdo zkušenosti? Kolik stojí nahrátí nového software, vůbec nemám ponětí? Mám fabii 1.2 HTP, r.v 2007 - starší maska. Dík moc za odpovědi
×
×
  • Vytvořit nový...