-
Super bar na Mělníku
Vím, že to nejsou krásy naší vlasti, ale je dobré vědět i o dobrém podniku v okolí,,,Tak že, kdo je z Mělníka a okolí doporučuji zajít na http://www.disco-era.cz/page/PRIPRAVUJEME/ Nejsou tam žádný puberťáci co dělají jen bordel, ale lidé tak okolo třicítky a starší, co se příjdou pobavit a zatancovat, suprově tam hrajou Dj Atmosféra suprová - obsluha velmi pohledná a příjemná. Takže doporučuji !!!!!! T.
-
Kontrolka bezpečnostního pásu OII
Já jsem si vyměnil jen ten mikrospínač i s kabílkem co vede pod sedačku. Jde to celé rozlousknout a jen vyměnit tu "elektriku"..nic se tam nerozpadne nic nevyskočí, jen tam je dost chuchvalců prachu, co se tím pásem při zapínání natlačují do toho spínače. Ten černý plast je jen obal, který se skládá ze dvou půlek. Když jsem to secvakával zpět, tak jsem tam pro jistotu dal trošku vteřinového lepidla (na ty plošky co se secvaknou k sobě). UPOZORNUJI, ŽE S MECHANISMEM ZAPÍNÁNÁ PÁSU SE ABSOLUTNĚ NIC NEDĚLÁ!!!! Pokud by někdo chtěl mám doma ještě jeden spínač i s kabílkem doma (orig. nový)...nechám ho za 199,-
-
1.6 FSI chiptuning? na kolik a kde?
Mam čipnutou 20 FSI a je to celkem znát... když to někdo neví a chvíli s tím jezdí, tak sám řekne že proti jeho (nebo jiným) 20 FSI to není tak tupý a nějak snadno se to vytáčí... Jinak, jak jsem tu na foru psal zkoušeli jsme to na rovinkách se seriovou 20 FSI (celkem asi se třemi..už nevím přesně) a pokaždé jsem byl minimálně o délku auta před nimi. Ale zase na druhou stranu je to dost citlivý na kvalitu benzínu. Mohl bych s tím testovat pumpy...... T.
-
EPC a SYSTEM KONTROLY VYFUKOVYCH PLYNU
A tobě to psalo TAKY, že máš vadný čidlo G71 a po výměně brzdového spínače se závada odstranila.... tak to jo. Co dělá zaslepený egr a vadný spínač na brzdě vím už dávno. EGR neřeším a proto nemám potřebu to hledat.....jde o problém v sání motoru, při nalogování se hodnota tlaku za jízdy pohybují pod 170mBarů a následně se rosvítí EPC a Emise najednou. Asi tak nějak.
-
Výměna "Napínače řetězu" a klepání při volnoběhu
Je napínán tlakem oleje, tak že hydraulický.....proto jsem to psal o té kvalitě oleje. Jsou tam drobné otvory a komůrka, které se snadno zanesou. Tuším, že od MR2007 je napínák inovovaný a má na vstupu sítko aby se do nědo nedostal nějaký bordel. T.
-
Výměna "Napínače řetězu" a klepání při volnoběhu
Já měnil jen napínák (cena dílu asi 1250,-) a je už dlouho klid. Značný podíl na této poruše má kvalita a interval výměny oleje..... Nejhorší na celé opravě je povolení šroubu variatoru na výfukové vačce. Ten nejde za boha povolit. T.
-
EPC a SYSTEM KONTROLY VYFUKOVYCH PLYNU
Děje se mi to pořád když jedu jen na minimum plynu (když jedu ostřeji tak nikdy). Chyba na vagu nesmyslný signál čidla G71 (tlaku vzduchu v sání). Po výměně čidla, žádná změna vše pořád stejné......Egr mám zaslepený, svíčky a filtry vyměněný. Pokud se s tím někdo setkal, prosím o radu. T.
-
Výměna "Napínače řetězu" a klepání při volnoběhu
Co napínák řetězu vaček. Pokud nedopíná dostatečně, tak je to jak TDI. Už se tu řešilo. T.
-
hydroštely v ETCE
Potřebuji vědět, jestli jsou stjné na motoru 1,4TSI a 1,4 55KW (KOD AUA) Podle dosavadních zjištění ano, ale nemám to z etky. Děkuji za pomoc. T.
-
COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510
Kluci, kdo je z okolí Mělníka a nahrál by mi do Columbuse upravený soft pro starou OII. Mam vyměněnou Gateway na AE a nakodovanou ,,,,, potřeboval bych rozchodit MF volant,(nejde mi protože nemám ten soft) Taky se přiznám, že jsem si nahrál nové mapy a aktualizoval SW z 9XX na 2664(myslel jsem že ten bude umět MF volant a akorát jsem si zrušil odblok obrazu co jsem tam měl......a nic jsem nevyřešil). Potřebuji pomoooc Díky T.
-
parkovaci senzor stale ukazuje prekažku
Mě to dělal držák RZ...byl moc odchlíplý od nárazníku. No jo no. T.
-
Scháním práci
Dovolila jsem se přihlásit pod manželovím nickem a chtěla bych Vás kluci (ale i holky) poprosit, jestli někdo nescháníte (nebo nevíte o někom, kdo by scháněl) slušnou a pracovitou sílu do zaměstnání. Z důvodu restrukturizace společnosti, jsem přišla o místo a spolehat na ÚP FAKT NECHCI. Životopis případně zašlu na mail. Jen náznak.. -mam stř. školské vzdělání -umím slovensky, anglicky (částečně) -mám zkušenosti s administrativou a vedením kolektivu lidí -vlastním ř.p.sk.B (jezdím denně) Děkuji za pomoc ANDREA Tomasek136@atlas.cz
-
2.0 FSI (110 kW)
Co je to za kravinu..to jsi se spletl v motorizaci 20TDI. Já jsem sice měnil vstřik na své 20FSI, ale ten se prostě mechanicky poškodil (přidřel). O nutnosti výměny po určitých km jsem nikdy neslyšel a znám dva tyto motory co mají pres 250000km a střiky se na nich neřešily za celou dobu ani jednou. Jinak ta cena výměny je také podivná...Když sečtu cenu čtyř vstřiků + čtyřikrát opravárenskou sadu + těsnění sání+práci (což je zde opravdu kopec)+drobný materiál a diagnostiku+ Dph tak je 25000,- docela málo. T.
-
Škubání motoru v nízkých otáčkách
Tak se zdá, že závada odstraněna.....vyndal jsem el.magnetický ventil, co ovládá přepouštění oleje do variátoru a dopřál jsem mu dokonalou dekarbonovou a odmašťovcí lázeň. Přitom jsem ho přerušovaně připojoval k baterce a krásně se rozběhal... Prostě se vyčistil od bordelu a vše zase maká jak má. Auto jede krásně plynule a závada se už neobjevila..... Práce na hodinku. T.
-
Škubání motoru v nízkých otáčkách
Podle VISu : Příčina: seřízení zpoždění vačkových hřídelů, nelze dosáhnout Postup: Kontrola nastavení hřídele diagnozou akčních členů VÍ NĚKDO CO MY ODEŠLO A CO SE BUDE MUSET VYMĚNIT??? Diagnoza mi mím Vagem nejde..tak jsetli už se s tím někdo setkal, tak písněte. Díky Thomas