Přejít na obsah

S.T.A.N.I.C.E.K

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení S.T.A.N.I.C.E.K

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jo když jsem měříl proud baterky v klidovém stavu (odpojené rádio, všechne světla vypnuta) a vytáhl jsem pojistku od jednotky porud poklesl asi o 100mA. Ale stále přemýšlím nad tím jestli to nemůže být jiný obvod který je do jednotky zapojen. Tak skusím přes víkend ještě zapátrat.
  2. JE TAM NĚJAKEJ ZKRAT, vybíjí to akumulátor klidový proud je okolo 120mA a potřebuju to vyměnit protože když to dýl stojí cca týden tak nanestartuju, Né proto abych něco vylepšil nebo přidával výbavu.
  3. Mám 2001 bez tempomatu, jak náročné je pčepojit cyklovač stěračů, a cokdyž to neudělám, budou fungovat?
  4. ZDAR VŠEM Mám fábii 1,4 MPI (44kW) v základní výbavě (central , 1x airbag) a sháním centrální řídící jednotku dostal jsem několik nabídek ale problém je v tom že nesedí přesně číslo díku. Mám 5WK4 8212 A a v nabídce mám poslední písmeno B, C, nebo D je možné tyto díly zaměnit tak aby vše fungovalo jak má? pokud má někdo zkušenost porsím o radu.
  5. Zkus odpojit rádio a pokud to nepomůže zapoj ampermetr a postupně odpojuj jednu pojistku po druhé, až dojdeš ke konkrétnímu obvodu kde je problém. Já jsem postupoval stejně a došel jsem k tomu že asi bude něco špatně na centrální řídící jednotce, i když vše funguje jak má. Mám stejný model jen o rok mladší a odběr cca 120 mA. taky jsem po týdnu neježdění nenastartoval po dobití OK, ale mám světla pro denní svícení která mají asi 1/3 odběr proti klasickým žárovkám, akumulátor se lépe dobijí. ale začalo to asi před měsícem kdy jsem denní svícení neměl a auto jezdilo.
×
×
  • Vytvořit nový...