Tak dneska mně ve ŠKODÉ-SERVISU už nasrali.
1)V říjnu jsem jim při garančce oznámil , že mi při studených ránech píská ventilátor topení.
Oni: tam nic není, nic jsme nenašli ( no jasně jak mají auto už za tepla)
2)Za 14 dní jsem měl nějakou výmněnu ND, tak znova hlásím "píská ventlátor topení, po zahřátí přestane atd.!(auto předáno den předem)
Oni: nic jsme nenašli, promazali jsme - vše v pořádku (nemůžeme auta nechávat přes noc venku, takže testovali opět pěkně za tepla)
3)Za caa. dalších 14 volám - ventilátor píská za studena čím dál déle, mám Vám ten zvuk nahrát?
Oni: všechny ventilátory topení jsou za studena hlučnější
4)Dnes ráno, hrozný pískot - ventilátor po 20 sek. umřel, tak jedu do ŠKODA - SERVISU.Přijedu , hlásím, čekám.
Oni: Byla spálená pojistka, jinak OK.
Já: pojistka to, ale asi nevyřeší
Oni: teď je to v cajku, kdyby něco zavolejte
5)Po 5 km - ventilátor opět nefunkční, zpět do servisu
Oni: že prej to budou konečně řešit asi výmněnou, ale musí celou palubovku rozdělat - zavoláme.
Jelikož auto momentálně nutně potřebuji, tak jsem si vzal od nich pár pojistek a budu se snažit používat větrák pouze na stupeń 1.
Zpět k otázce- je opravdu potřeba demontovat celou palubní desku, myslím že u FI to nebylo třeba?