
wagnerr
Uživatel-
Počet příspěvků
22 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení wagnerr
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
No Prakticky zadna legalni cesta na to cos popsal neexistuje. Vybrouseny cislo je proste pruser. Uprimne receno me ani nenapada, jak bys to mohl resit. Snad jen zajet do toho servisu a dat jim tam do drzky, protoze ses stal obeti nejakyho podvodu. Nekdo si na tom pekne namazal kapsu. Napis do MB, popis jim co se ti stalo a cekej na odpoved. Nic jinyho me nenapada. Jo jo, dneska sem tam byl, vzali si papíry a prý to nějak zařídí. Zatím jsou vstřícní, tak ani já zatím ničím nehrozím, ale tu MB mám v záloze. Já myslím, že kdybych jim to odvyprávěl, tak by z toho měl ten servis docela těžkou hlavu... Ja si zase myslim, ze by tezkou hlavu nemeli. MB by jim hlavu srazila .... No kazdopadne to je husty. Vubec nechapu, jak si vubec mohli neco takovyho dovolit.... Tywoe, to prece kurva neni mozny! To co se v tomhle state deje je proste uz vrchol vrcholu. Kocourkov v realu ako to nakoniec dopadlo??? By mě také zajímalo. V této oblasti se vůběc neorientuji Tak dopadlo to tak, že jsem jim odevzdal papíry, nechal si u sebe jenom malej TP a normálně jezdil. Asi za 14 dní mi zavolali, že je vše vyřízené. Přijel jsem, dostal jsem velkej techničák a potvrzení na hlavičkovém papíru servisu, že u nich byla provedena výměna motoru za motor bez čísla. Asi za dva měsíce potom jsem si od nich ještě nechal vyřídit STK a v pohodě to prošlo. Jak je vidět, jde zařídit opravdu leccos (radši jsem ani nepátral jak to všechno zařídili) No právě, to bych také ani nechtěl vědět, jak to zařídili. Spíše je mi záhadou, jak je možné zaevidovat "motor bez čísla" Ale to bychom se měli ptát někde jinde. každopádně super že už je to v cajku. Papír snese všechno, jak říkáme my projektanti No tak motor bez čísla se prý eviduje běžně. Pokud v servisu dávají nový blok, tak na něj prý jen vyrazí typ motoru. Na prohlídku se potom jde s dokladem o koupi nového bloku s tím, že na něm není číslo (prý to takto chodí zcela legálně podle pánů v servisu). Oni ten doklad nahradili právě tím potvrzením na hlavičkovém papíře, protože mi říkali, že ho sice už nebudu potřebovat, ale ať si ho pro jistotu nechám. Řídím se tedy heslem "to neřeš, po tom nepátrej a jezdi"
-
No Prakticky zadna legalni cesta na to cos popsal neexistuje. Vybrouseny cislo je proste pruser. Uprimne receno me ani nenapada, jak bys to mohl resit. Snad jen zajet do toho servisu a dat jim tam do drzky, protoze ses stal obeti nejakyho podvodu. Nekdo si na tom pekne namazal kapsu. Napis do MB, popis jim co se ti stalo a cekej na odpoved. Nic jinyho me nenapada. Jo jo, dneska sem tam byl, vzali si papíry a prý to nějak zařídí. Zatím jsou vstřícní, tak ani já zatím ničím nehrozím, ale tu MB mám v záloze. Já myslím, že kdybych jim to odvyprávěl, tak by z toho měl ten servis docela těžkou hlavu... Ja si zase myslim, ze by tezkou hlavu nemeli. MB by jim hlavu srazila .... No kazdopadne to je husty. Vubec nechapu, jak si vubec mohli neco takovyho dovolit.... Tywoe, to prece kurva neni mozny! To co se v tomhle state deje je proste uz vrchol vrcholu. Kocourkov v realu ako to nakoniec dopadlo??? By mě také zajímalo. V této oblasti se vůběc neorientuji Tak dopadlo to tak, že jsem jim odevzdal papíry, nechal si u sebe jenom malej TP a normálně jezdil. Asi za 14 dní mi zavolali, že je vše vyřízené. Přijel jsem, dostal jsem velkej techničák a potvrzení na hlavičkovém papíru servisu, že u nich byla provedena výměna motoru za motor bez čísla. Asi za dva měsíce potom jsem si od nich ještě nechal vyřídit STK a v pohodě to prošlo. Jak je vidět, jde zařídit opravdu leccos (radši jsem ani nepátral jak to všechno zařídili)
-
Já mám najeto 122 tis. a teď budu měnit kotouče i destičky (oboje tam je originál). A to to ještě budu měnit jen proto, že mechanik říkal, že by to chtělo, jinak nemám pocit, že by auto nějak hůř brzdilo.
-
Ty výstupky asi uvidím právě až vyndám rádio a ten šuplík, že ?
-
Tak já jsem si zakoupil řetězy značky Weissenfells klack & go. Mají je třeba tady: tady. Cena je sice vyšší, ale jsou nasazený raz-dva, žádný dotahování a kontrolování, protože se dotahují a centrují samy. Prostě se to dá na kolo, zaháknou se dva háčky, odjistí se napínák a jede se. Protože se řetězy nasazujou většinou v nějaký sibérii, tak tu snadnost nasazování člověk ocení.
-
No měl jsem neorigo a ted mám taky neorigo stejné značky jen nový typ, tak doufám, že to bude jen v těch kabelech.
-
Díky za tip, to by mohlo být, protože sem rádio nechal v prosinci vyměnit a pak to začlo blbnout.
-
Zdravim, potřeboval bych poradit, jak vymontovat tu odkládací zásuvku pod rádiem. začala mi drhnout a špatně se otevírá. Díky
-
No Prakticky zadna legalni cesta na to cos popsal neexistuje. Vybrouseny cislo je proste pruser. Uprimne receno me ani nenapada, jak bys to mohl resit. Snad jen zajet do toho servisu a dat jim tam do drzky, protoze ses stal obeti nejakyho podvodu. Nekdo si na tom pekne namazal kapsu. Napis do MB, popis jim co se ti stalo a cekej na odpoved. Nic jinyho me nenapada. Jo jo, dneska sem tam byl, vzali si papíry a prý to nějak zařídí. Zatím jsou vstřícní, tak ani já zatím ničím nehrozím, ale tu MB mám v záloze. Já myslím, že kdybych jim to odvyprávěl, tak by z toho měl ten servis docela těžkou hlavu...
-
OK, my se i dohodli, že koupí starší motor, ale stále mě ujišťovali, že vše je legální a hladce to projde na technické, na dopravce apod., tak ať se teď snaží
-
Ja jsem uplne presne to same Tak já to nestihnul a v 70 tis. mi ten řemen přeskočil, viz http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=16743. Až zpětně jsem si uvědomil, že při jízdě jsem slyšel přesně od 2500 otáček takový trochu jiný zvuk od motoru, jako by se k normálnímu zvuku motoru ještě něco přidalo. Nebylo to nic hlasitého a koho jsem na to neupozornil, tak to neslyšel a po upozornění se ještě musel soustředit, aby potvrdil, že mám pravdu. Říkal jsem to i u prohlídky, ale nic nenašli...a pak to stálo 12 litrů.
-
Díky za tip. Jak už sem psal výše, mám ve středu schůzku s pánama ze servisu, tak uvidíme, jaké navrhnou řešení. Jistě mají také svoje známé, kteří umí ledacos.
-
No po mně taky chtěli za nový polomotor 120 tisíc bez práce. 15 litrů za jetej motor mi přišlo jako normální cena, ale hlavně se dušovali, že to seženou tak, aby vše bylo v pohodě a legální. Teď maj myslím docela hlavu v pejru. Jdu tam ve středu, tak sem hned napíšu, jak se to vyvíjí.
-
Motor 15 + práce a nějaký materiál, bratru asi 36 tisíc
-
Byl to motor AUA. Má to delší historii. Po najetí asi 70 tisíc mě přeskočil rozvodový řemen. Chvíli se mě snažili přesvědčit, že auto někdo roztahoval nebo roztlačoval, ale pak našli jednu kladku, na které se úplně rozpadl ten obvodový plast, po kterém běhá řemen, takže vznikla vůle a bylo hotovo. Rozvody vyměnili, prohlídli hlavu a řekli, že se ventily naštěstí nepotkaly s pístem a že to tedy spraví jen výměna těch rozvodů. S tím jsem odjel a spokojeně jezdil těch dalších asi 30 tisíc km, když jsem v lednu jel na hory a na dálnici u Slanýho mi najednou zhasnul motor a rozsvítily se všechny kontrolky. Když potom motor rozebrali, tak řekli že tohle vidí snad podruhé v životě, že prý se sám od sebe zlomil jeden ventil a spadnul do válce. Vypadalo to tak, že ve dně válce byla díra a zbytek ventilu byl zaraženej v hlavě. No a pak mi řekli, že jen díly by stály asi 120 tis. a že je to blbost a že mi pomůžou, jak jsem popsal úplně nahoře. Všechno by bylo OK, kdyby teď nebyl problém s tou prohlídkou, tož tak.