Přejít na obsah

Hardys

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Hardys

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdar, s tím turbem to je zajímavý a další možnost, já jsem však zjistil toto, s jedním opravářem co má to samé auto jsme si vyměnili víčka nalívání a už při našroubování šlo jeho víc ztěžka, pak jsem na dovolené najel přes 1tis. km a světe div se, pod víčkem bylo sucho a jen co jsem měl zase zpátky staré, už to zas rosilo, nové víčko se mi kupovat nechtělo tak jsem tam dal ještě jedno podobné těsnění, našroubovat to jde docela dobře a ztuha a pod víčkem ani kapka. On když tam měl moje víčko tak mu to ale nerosilo takže zřejmě můj motor tlakuje o něco víc. Zatím to už řešit nebudu a jsem rád že to takhle dopadlo, děkuju za rady a názory
  2. Ahoj, to pročištění petrolejem ještě zvážim, myslíš, že to může být účinnější než přísadou do oleje? Myslím, že to načipovaný není, nejlíp mi to akceleruje asi od 2 až 3 tis.ot/min , pak už to tak razantně nejde, načipovaný motory podle mě točej plynule až do 4 tis ot. ne-li výš.
  3. Děkuju mockrát za Vaše názory a zkušenosti, mezitím jsem se ptal taky různých mechaniků, nejvíc to tedy vypadá na unikající tlak přes kroužky, který je neobvykle vyšší. Těsnění pod hlavou spíš vylučuju, myslím že by pod víčkem musela být aspoň trochu emulze jako třeba u Š 120. Sázel jsem na to odvětrání motoru vedené přes víko hlavy válců do sání, demontoval jsem víko hlavy, je tam zalisovanej jakoby ventil, kterej odpouští přetlak do sání, celý jsem to pořádně propláchl,použil Arvu a vyfoukal vzduchem, ale nevypadalo, že by se tam olej usazoval, v trubici bylo jen trochu oleje bez usazenin,i když v trubici sání u klapky zpět. vedení výf. plynů se dělá pěkná vrstvička. Od vyčištění jsem najel asi 250km a pár kapek se pod víčkem zas objevilo. Jěště chci zjistit jak moc bude ubývat olej a pak nechám motor prověřit v H. Brodě u Racka tam by to snad měli zjistit a prověřit jak funguje pojistka na mech. závady, pak to tady napíšu. Taky musím říct,že tohle je jediná vážnější závada kterou jsem zjistil, auto fakt šlape jak hodinky,krásně táhne odspoda, výborná spotřeba, sedí jak přibité, zatím jsem moc spokojený, ani se nedivím, že jich na silnici tolik potkávám Nové víčko taky zkusím. Jěště zvažuju nechat motor pročistit přísadou do oleje před výměnou oleje, prý to pročistí připečené kroužky a ty si pak líp sednou, prý takhle řešej velkou spotřebu oleje. Tak přeju taky hodně zdaru!
  4. Zdravím všechny přátele Octavia II 1,9 Tdi Koupil jsem toto pondělí O II Elegance r.v. 2004 - najeto 111tis.,prav. servis v aut. servise což jsem si i telefonicky ověřoval. Už při koupi jsem věděl že trochu močí olej pod nalévacím víčkem nahoře na motoru a stéká pod něj do žlábku, původně jsem myslel, že že bude jen vymačkané těsnění tak jsem ho vyměnil za nové, vše otřel a vysušil, ale při najetí asi 10 km se olej pod víčkem objevil zas, zkoušel jsem také přihnout pacičky ze spoda víčka, aby to víc přitlačilo a možná se to maličko zlepšilo, ale olej teče dál, na těsnění je i vidět otlak že sedí dobře. Zkrátka je vidět, že to uvnitř tlakuje. Když za běhu motoru vyndám měrku oleje tak je znát,že to tam taky tlakuje. Ve Škodovce v servise mi řekli, že by se toho nebáli, jiný mechanik zase, že se s tím ještě nesetkal a měl podezření že to má víc najeto, nebo jezdili bez oleje. Auto jsem kupoval v jistém 3A bazaru a mám možnost ho vyměnit za jiné a nebo v servise nechat zjistit co to je za závadu (to už by mě něco stálo) a uplatnit na to pojistku na mech. závady, tak se rozhoduju a žádám někoho zkušeného o radu čím to může být a kolik by řádově stála oprava. Díky moc
×
×
  • Vytvořit nový...