-
1.9 tdi pd vstřiky ATD x AXR
Vstřiky na ATD jsou jiný než na AXR. Fabie II má stejný vstřiky jako EURO4 AXR. ATD vstřiky 038130073AQ, AXR vstřiky 038130073AG. I trysky mají jiný označení. Emise řeší i ty vstřiky....
-
stahování oken dodělávky
Jestli ti trochu pomůže tohle.... el._okna_LIN.pdf
-
Zvyšování výkonu u TDI
No tak to mam asi taky motor v prdeli 80-90% jízdy ve městě dlouhodobej průměr 6.7l teď to spadlo na 6.5l a auto nijak nešetřím.....
-
Petrkiller začal sledovat Jiri92
-
Zadrety motor 1.4 MPI
Lukyne nechci nějak rejpat jo, ale nebylo by bývalo lepší než třeba takovej new volant s chrom úsměvem koupit radši třeba nový hydra??? :'>
-
Fotky Fábek z ulic
Pěkný, kvalita zpracování na jedničku a i zajímavá barevná kombinace celku. Za mě určitě ....
-
Fotky Fábek z ulic
Tak to je hodně slušný ...... :smich:
-
Fotky Fábek z ulic
Vkusně zvolený chrompaket :'> :: :'>
-
Spínač světel - výměna
Ten spínač dostaneš z palubky v pohodě, nic tavit nemusíš. Nejlepší je sundat plast u řidiče, zezadu odpojit svorkovnice, odcvaknout ten přední rámeček a pak normálně zamačknout, otočit jako na zapínáníná parkovaček a vytáhnout ven.....
-
Napadl sníh,zkušenosti v zimě,jak drží na cestách?
Ani pod to auto nelehej, zbytečně se ušpiníš...
-
Sport kit nebo RS
No v tý bílý vypadá luxusně, a verze RS je prý v plánu s motorem 1.8 TSI - teda aspoň to povídal prodejce při předváděčce
-
Loketní opěrka - neoriginál - zkušenosti, montáž
Loketka od Milotecu http://www.milotec.net/loketni-operka-milotec-sedy-semis-skoda-fabia.htm
-
Fabi rs 125kw?? exportní serie?
:'> :'> :'> To přirovnání nemá chybu....
- Rapid u prodejce
-
Fotky Fábek z ulic
Asi sběratel, nebo matení nepřítele :'> :: :'>
-
Rapid u prodejce
Tak jsem taky otestoval Rapida. U jednoho prodejce 1.2 TSI 77KW Ambition, u druhého 1.2 TSI 63KW Ambition. Rapid jako celek není špatný, ale přišlo mi že uvnitř to působí tak nějak laciněji. Možná to bylo způsobeno tou výbavou, ale asi jsem od toho čekal víc. Jízdně to nebylo špatné, auto na silnici celkem pěkně sedí a podvozek dobře tlumí nerovnosti. Motor je krásně tichý a ta silnější 1.2 TSI mu uděluje celkem solidní dynamiku. Pouze brzdy by mohly mít ostřejší nástup, jsou ještě tupější než v jedničkové Fabii. V interiéru je všechno tvrdé, je zkrátka znát že by to mělo být "laciné auto". Místa v podélném směru je dost, ale v příčném směru mi interiér přišel úzký. Na sedadle spolujezdce mi vadil středový tunel který mě tlačil do nohy, ale nic co by se nedalo přežít, prostě jsem si dal nohy jinak. Po přesednutí zpět do mojí Fabie jsem se v ní cítil lépe, interiér je takový vzdušnější, ale to je čistě můj pohled. Místo pro nohy zadních cestujících je neporovnatelné ve prospěch Rapidu...