Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    92 témat v tomto fóru

      • 55 odpovědí
      • 9 534 zobrazení
      • 54 odpovědí
      • 2 250 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 90 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 550 zobrazení
      • 76 odpovědí
      • 15 531 zobrazení
    1. Kryt kapoty

      • 27 odpovědí
      • 5 026 zobrazení
    2. Voskování karoserie

      • 93 odpovědí
      • 15 295 zobrazení
      • 30 odpovědí
      • 4 368 zobrazení
      • 36 odpovědí
      • 10 421 zobrazení
      • 246 odpovědí
      • 38 052 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 4 425 zobrazení
    3. Uvolněná klika

      • 1 odpověď
      • 459 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 992 zobrazení
    4. Žraločí ploutev

      • 7 odpovědí
      • 673 zobrazení
    5. Zadny stierac

      • 24 odpovědí
      • 3 710 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 091 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 206 zobrazení
    6. Voda ve dveřích

      • 216 odpovědí
      • 44 328 zobrazení
      • 63 odpovědí
      • 12 427 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 881 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 972 zobrazení
      • 60 odpovědí
      • 12 707 zobrazení
    7. Měkký lak na Rapidu

      • 35 odpovědí
      • 3 729 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 950 zobrazení
    8. Čelní sklo

      • 152 odpovědí
      • 23 657 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Ahoj všem,   nevíte, prosím, někdo, jestli se dá z komfortní jednotky, ve které je uložen PIN k rádiu (tzn., že i po odpojení od baterie se nemusí PIN zadávat, protože je uložen v komfortní jednotce a je sprárován s rádiem), tento kód přečíst? Super VAG nebo VCDS? Nebo je možné ho získat z vyčtené EEPROM v komfortní jednotce? Jak? Chci rádio vyměnit a kolega by chtěl zase to moje, ale ačkoli mám k autu všechny papíry, PIN tam není....prý se už běžně nedává, pokud si vyloženě při koupi neřeknete. Tak mám jen manuál, ale bez štítku s PINem. Nechce se mi kvůli tomu lítat do servisu s VINem a sériovým číslem rádia. Zdá se mi vcelku logické, že když je kód v rádiu uložen, že by měl jít vyčíst. Vím, že se dá vyčíst přímo z EEPROM rádia, programátor a vše potřebné mám, ale zase to znamená rozdělávat rádio, což se mi také moc nechce :-) Kdyby to šlo jednodušeji z komfortky, bylo by to bezva. Díky moc a všem hezký den!   Jirka
      • Ano, to dava smysl. Ale jak pise kolega ''při běžné prohlídce'' 
      • No a šlo by trochu upřesnit jaká hadice? Protože mám podobný problém, zajímalo by mě to...
      • Psal jsem na ten kryt pod motor co sem dal HonzaKLE dotaz :    Dobrý den, mám na vás dotaz zda je tento kryt kompatibilní s vozem Škoda Citigo, pokud ano tak zda se montuje i k nárazníku (došlo tam loni k drobné změně rozměrů vlivem faceliftu) a poslední otázka - jaký druh spojovacího materiálu je nutno ke krytu dokoupit ? Seženu ho v každém železářství ? nebo je potřeba speciálních šroubů ? Děkuji .   A dostal jsem pozitivní odpověď :  Dobrý den,
          Up a Citigo mají stejný podvozek. Jestli se montuje k narazníku nevím, spíš si myslím že ne. V rámci spojovacího materiálu doporučuji všem samořezné šrouby s většími podložkami které se dají koupit v běžném železářství. Ony originální plastové cvočky máloco vydrží a pak kryt "plandá" ve větru při vyšších rychlostech. Kryt si kupte a v případě kdy vám nebude pasovat máte možnost jej vrátit do 14 dnů zpět.   S pozdravem Petr Pach
        www.krytypodmotor.cz   Takže ho objednám a pak poreferuju jak šel namontovat, jak pasoval, jak funguje,fotky atd...
    ×