- Climatronic - závady, problémy
- Climatronic - závady, problémy
- Climatronic - závady, problémy
-
Zapojení neoriginálního rádia do octavia 2
co já vim, tak jedině tu redukci, co komunikuje s can busem. Ale je to nesmyslně drahý. Kolem 1700,-
- Climatronic - závady, problémy
-
Zapojení neoriginálního rádia do octavia 2
tak jsem to chtěl přezapojit a na Audienci tam ten proud neni. Jestli je na Streamu nevim... Parrot stále běží blbě, ale přechodku za 1700,- kvuli tomu kupovat nebudu...
-
Zapojení neoriginálního rádia do octavia 2
S vyplym radiem nejezdim, takze prvni postreh je pro me bezpredmetnej. Ale fakt je, ze tam tech 12V bej porad nemusi. Na pytel je ten pristup k tomu konektoru, kdyz je to zapojeny. K autu se dostanu az ve ctvrtek, tak to zkusim promerit a pro zajimavost sem dam vedet...
-
Zapojení neoriginálního rádia do octavia 2
co jsem vyzjistil, tak to nijak tou přechodkou řešený neni. Podle všeho se to bude chovat uplně stejně, jak se to teď chová mě. Dostal jsem tip, vytáhnout ten plus, co se bude vypínat s rádiem přímo z rádia z konektoru co je tušim pro CD changer. Zatim tam mam Stream, ale až se mi vrátí Audiencez opravy, tak nevim, jestli tam ten plus má taky. Uvidim...
-
HF sady parrot
Trošku to tu oživim, snad se někdo ozve. Pochopil jsem dobře, že to "spínaný napětí" pro mě elektro analfabeta "plus, který se vypne, když vytáhnu klíček" najdu na pojstkový skříňce? A nebude to jenom proud, kterej se vypne po "chcípnutí motoru"? Dík za reakce
-
Zapojení neoriginálního rádia do octavia 2
Ahoj, možná to sem uplně nepatří, ale nechci zakládat nový téma. Montoval jsem k origo rádiu HF parrot bez přechodky pro škodovku. Mám ale jeden problém. Všechno běhá jak má, ale Parrot mi neběží souběžně s rádiem. Prostě se mi hned po vypnutí motoru vypne HF. A já bych potřeboval, aby mi běhalo dokud nevytáhnu klíček. A teď ta otázka, kde vzít + který se odpojí po vytáhnutí klíčku? Díky všem za odpovědi. Na konektoru od rádia jsem ho nenašel.
-
AUDIENCE
Ahoj, umíte tady někdo zjistit pin k rádiu? koupil jsem Audienci a nemám pin. Mám i VIN auta v kterym bylo kdyby náhodou, tak rádio SKZ7Z4E0000055 VIN TMBGE61ZX62120188. Mám ofocenej malej techničák takže jsem si to neopsal, když jsem rádio krad akorát neumim vložit obrázek. Tak už jsem si poradil. Ve škodovce (Louda Teplice) mi bylo řečeno, že to nejde dokud nepřijedu s rádiem v autě do kterýho patří. pokud prej zjistí, že mam v autě rádio, který tam nebylo z výroby, tak vilaj PČR takže z jejich logiky si nesmim vyměnit ve svym autě rádio... No nic jednomu elektrikáři jsem zaplatil 300,- a mám rádio i s kódem
-
Problém při tankování nafty
trochu to tady oživim, mám OII (2006) a taky pozorju při tankování, že mi pistol nejde zastrčit uplně, ale zase ne jen kousek a hlavně nevypíná se. Zasunu pistol asi tak do její půlky a dál to nejde... Je to normální, nebo ne?
-
DPF filtr pevných částic - zkušenosti,závady,problémy
kdepak, žádný vracení. "Vyměnil" jsem to za FI 1,9TDI a z Octávky jsem vysloveně nadšenej za těch 14 dní mám asi 3000Km a naprostá spokojenost...
-
DPF filtr pevných částic - zkušenosti,závady,problémy
původ je ČR a kód motoru BKC Tak podle návodu a vylepepenýho štítku v servisce ho nemám
-
DPF filtr pevných částic - zkušenosti,závady,problémy
Zdar, asi jsem tupej, ale neumim najít, jestli filtr mam, nebo nemam. Na kupní smlouvě (od dýlera Škody, kupovaný před 14. dny ojetý) mám 1,9 TDI PD DPF... ale taky ve svodce mám popsanou výbavu, o kolo který to moje ani nejelo :-) auto je to konec 2005. Někdo tu psal, že se dával až od 2007 a kód 7GG v servisce taky nemam. A teď babo raď, teda lidi raďte :-D
mtv
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva