-
Jak poznat klasický automat od DSG?
Díky, uvažuju o něčem takovém pro polovičku...
-
Jak poznat klasický automat od DSG?
Zdravím, jak u Fabie II rozeznat hydroměničový automat Aisin od DSG? Volič vypadá stejně u obou. Někde se tvrdí, že DSG přišlo až s 1.2 TSI, ale našel jsem je v inzerci i u 1.6i 16V. Díky.
-
2.0 FSI (110 kW)
Řemen je na motoru zleva a řetěz zprava (když stojíš před autem).
-
2.0 FSI (110 kW)
To je pravda, ale zelenybratr zmiňoval právě polohu ručičky, a ne skutečnou teplotu. Pokud nebyla na 90 (tedy v tom svém rozmezí), tak přece musela být skutečná teplota ještě nižší, než je spodní hranice středu...
-
2.0 FSI (110 kW)
Já teda nevím, ale když jsem měl 2.0 FSI, ohřála se na provozku vždycky, i v -20. Teď mám 1.6 TDI a taky se normálně ohřeje. Jen to samozřejmě trvá trochu déle, ale do 15 km je ručička vždy na středu, bez ohledu na venkovní teplotu. A benzín by se přeci měl ohřívat snadněji než diesel.
-
2.0 FSI (110 kW)
Svítí opravdu kontrolka motoru nebo kontrolka emisí? Pokud ta druhá, tak bych spíš hledal nějakou netěsnost v sání nebo systému odlučování oleje. Je tam šílené množství hadiček a trubiček, já už tam některé ani neměl (rozlámané/upadlé). A přístup k nim... opravdu žádná sláva.
-
2.0 FSI (110 kW)
2.0 FSI vlastním dva roky, najel jsem s tím 50tkm (aktuálně najeto 280 tkm), dle mého názoru velmi dobrý motor. Po výměně řetězu a napínáku už nic necvaká, krásné ticho. A slyšet to bylo samozřejmě jen zvenčí před autem ;-). Spotřeba kolem 7 litrů (Vysočina). S lehkou nohou v rovinaté krajině se dá držet kolem 6. Závad už pár bylo, ale samé spotřební věci (spojka, setrvák, komplet od LuK stojí 12 tisíc + práce, nic hrozného). Výkon odpovídající papírovým hodnotám, krásný lineární tah. Opravdu spokojenost. Na jaře už ale možná půjde do světa, rád bych třetí generaci.
-
Vypadlé stínítko předního světla
Zdravím chlapi (a dámy), dnes mi při výměně žárovek (OII předface) vypadlo stínítko dovnitř paraboly předního světla. Po hodině laborování a pokusech o nasazení mi došla trpělivost (stejně by to asi nedrželo) a vyrval jsem to peanem ven. Mám kvůli tomu koupit nový světlo - budu oslňovat? Máte případně někdo světla? A když už, tak má smysl shánět čočkové H7 světlomety? Dají se vůbec sehnat? Díky moc.
- 2.0 FSI, "dizlove" klepanie po zahriati
- .
-
kontrolka emisí u 2.0 FSI
Tak BLR opravdu NOx katalyzátor nemá. Ta chyba lambdy a snížená účinnost katu je na 99 % způsobena netěsností v sání - buď ty 4 gumové propojky na sání (vyměnit i s objímkama) nebo dvě krátké tenké hadičky od odlučovače oleje. Mám najeto 260 tisíc, takže už na to mají nárok ;-)
-
Výhřev zpětných zrcátek
Zdravím, také jsem s příchodem zimy zjistil, že mi nehřejí zpětná zrcátka, ani jedno. Mají vůbec nějakou pojistku? Nebo po čem jít?
-
kontrolka emisí u 2.0 FSI
Stejné sporadické závady mám na diag taky. Někde jsem ale četl, že u kódu motoru BLR není NOx katalyzátor. Nevíte, co je na tom pravdy?
-
Přísvit mlhovkami do zatáček
Díky a omlouvám se adminům, hledal jsem přes vyhledávání, ale asi blbej řetězec, už vidím, že je to tu v top tématech...
-
Přísvit mlhovkami do zatáček
Ahoj, měl jsem za to, že přísvit mlhovkami do zatáček uměly až OII po faceliftu, a před chvílí jela kolem jedna předfaceliftová, u které to fungovalo... Jak to tedy prosím je? Dá se to nakódovat? Mám MR 2005.
Khamos
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva