Přejít na obsah

Rybář

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Rybář

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Včera byla závada s odstraněna. 18.8.2006 mě naráz odešel štít přístrojů. Byl nahrazen jiným starším. Při jeho oživení mechanik nainstaloval programy do štítu přístrojů a také do počítače v motorovém prostoru pro jiný typ motoru (místo SW pro moji 1.4 MPI s 8 ventily nainstaloval programy pro 16 ventilovou 1.4). Když jsme na to přišli a nainstalovali správné programy bylo po závadách. Motor šlape ve všech režimech (i v teplém počasí) jako hodinky a ani při volnoběhu se nechvěje. Pro informaci doplňuji, že používám cca měsíc repliku lambda sondy Siemens za poloviční cenu proti oribinálu Bosch.
  2. Ahoj všem, s příchodem teplého počasí začal motor 1,4 MPI (4 válec, 8 ventilů, 50 kW [68 koní]) opět po krátké zastávce při jízdě brutálně ztrácet výkon jako když mu dochází benzín (do 10 st. C byl perfektní). Vyzkoušeli jsme níže uvedený seznam Vašich rad, kterých si velmi vážím: Čidlo teploty, termostat a svíčky jsou originální, rok nové, těmi to není. Celé výfukové potrubí jsme přetěsnili a zkontrolovali zda není ucpané – je OK včetně katalyzátoru. Celé sací potrubí jsme překontrolovali včetně škrtící klapky – vše je OK. Hlava motoru, její utažení, včetně těsnění pod hlavou je OK. Těsnost ventilů za studena i za tepla včetně jejich gumiček je OK. Celý palivový filtr a lambda sondu jsme minulý týden namontovali nové. Ztráta výkonu po krátké zastávce se změnila na občasné cukání za jízdy. Když motor běží cca 3 minuty na volnoběh, tak je vše OK, pak začne škubat a SUPERVAG hlásí: 17549 Zjištění zátěže a také 16555 Směs je příliš chudá. V tu chvíli klesnou adaptační hodnoty (signál) z lambda sondy na nulu (i když se přidá plyn zůstane signál na nule) a někdy dokonce křivka (když je na nule) změní barvu ze žluté na modrou. Tak to dělá se starou i novou lambda sondou. Když se chybová hlášení v počítači motoru za chodu motoru vymažou, tak se okamžitě motor zklidní a signál lambda sondy naskočí (mnohokrát jsme to ověřili). Protože to není normální, tak prosím o Vaše zkušenosti, rady a doporučení. Předem děkuji.
  3. Ahoj všem, denně od od 28.9.2009 prohlížím naše společné fórum. Neozývám se proto, že je zima a naše Fabia šlape jako hodinky. Těším se na letní počasí, které miluji, ale naše Škoda Fabia začne zlobit, což mě irituje. Mám od Vás zaznamenáno 17 typů na možné řešení jejích problémů (ztráta výkonu při teplém počasí) a jsem upřímě zvědavý, který to skutečně bude. Jak jsem slíbil, tak Vás budu informovat o výsledku
  4. Dík za námět. Tlaky jsou na všech válcích za studena přibližně stejné. Do válců jsme nedávno koukali také ze spodu při demontované vaně a jsou jak nové. Tlaky za tepla jsme je neměřili. Proč by mohly být tlaky za tepla na některém z válců menší - čím by to mohlo být?
  5. Ahoj kolegové, tak jsme přetěsnili vše co jste radili a stále to škude a po krátké zastávce nechce jet. Hodně Vás píše o poškubávání na volnoběh. To neřeším, protože to dělá tento motor od samého začátku. Máte ještě někdo nějakou zkušenost s tím, že motor 1.4 MPI po krátké zastávce, kdy plně nevychladne nechce táhnot? Předem díky za rady.
  6. Moc děkuji za první radu a názor, který se ještě ke všemu jeví jako smysluplný. Uritě dám vědět zda pomohlo utěsnění sacího potrubí, přetěsnění škrtící klapky, nebo gumiček vstřiků. Svíčky měním ve značkovém servisu pravidelně, těmi to asi nebude. V neděli jsem napustil do nádrže přes 40 litrů V-power 95 a cca 20 km si užíval otáčky motoru přes 4000 ot/min. Ještě jednou díky a těším se na další rady a zkušenosti.
  7. ŠKODA Fabia 1,4 MPI 50 kW rok výroby 2000, servisní úkony podle servisní knížky, najeto 160000 km. Když se auto zahřáté na provozní teplotu zastaví na 5 až 45 min, tak při další jízdě motor netáhne a škube. Například jedu-li 3 hodiny po dálnici 130 až 150 km/h a zastavím-li na benzínce, tak mám 100% jistotu, že po odjezdu z odpočívadla motor ztratí výkon, začne vynechávat, škubat a pokud jej nenechám několik hodin úplně vychladnout, tak po zbytek cesty nepojede rychleji než 100 km/h a bude brutálně škubat. Nebo vyjedu-li např. z garáže 10 km na nákup, tak po odjezdu z parkoviště supermarketu motor netáhne a škube jako když mu dochází benzín. To samé nastává např. po 5 minutách čekání na červenou u semaforu a to i s motorem běžícím na volnoběh. Ale vždy, když motor úplně vychladne, tak zase do příští zastávky pracuje perfektně. V chladnějším počasí je to lepší. V servisu z počítadla auta vždy vyčtou pouze hlášku ve smyslu velká zátěž. Ztráta výkonu zahřátého motor po krátké zastávce trvá již 2 roky cca od 130000 km. Nedávno jsme vyčistili plynovou klapku, vyměnili termostat, čidlo teploty a rozvodová kola včetně řetězu. Kvalitou benzínu to 100% není (po celou dobu zkouším všechny možné pumpy po celé EU). Prosím poraďte co a v jakém pořadí máme dále zkusit vyměnit?
×
×
  • Vytvořit nový...