- Android Auto wireless
-
Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém
Dnešná aktualizácia problému s búchaním zo zadnej časti auta ( mám liftback ) - po úpravách zámku zadného sedadla vpravo, výmene dorazov piatych dverí sa stále zozadu ozývalo poklepávanie, počutelné predovšetkým v nižších rýchlostiach pri prejazde aj malých nerovností, dnes mi v servise premazali dorazy a ukončili zákazku. Pri odchode samozrejme sa opäť ozval zadok auta. Tentokrát si prijímací technik zadol do kufra a zistil, že zvuk vychádza z dorazov no a nakoniec prišiel na to, že je opäť zvolávacia akcia na dorazy a po výmene za nový je vzadu opäť kľud. Po písmene B a C je teraz dodávaný typ D. Ak má niekto podobný problém, treba si ho pýtať v servise. Na fotke starý C-čkový doraz, ak si to chcete overiť, drží to jedna skrutka na piatych dverách a číslo dielu je na vnútornej strane.
-
2.0 TDI 85kw Spotřeba
Ak by niekoho zaujímala dlhodobá spotreba, TU si to vie pozrieť, dáta dopĺňam pravidelne cca. 3-4 x mesačne, aktuálne 90+k km.
-
USB specifikace
Nie, žiadna SD karta, ale možností ako počúvať hudbu je viac, spomínané USB 2x, Bluetooth, CarPlay, Android Auto.
-
Webové rádio nedostupné
Na Slovensku sú ceny služieb na portáli Škoda Connect už minimálne dva roky, cena Infotainment online je u nás 49€ na jeden rok. Pre zaujímavosť ceny dát pre hotspot cez CubicTelecom: https://skoda.cubictelecom.com/cs
-
Zobrazení pruhů travel assist ve VC
Takže 'B' je správne, volantom musím pohnúť, takže kapacitný volat to nie je.
-
Zobrazení pruhů travel assist ve VC
Nie vždy musím robiť pohyb proti, ak sa Lane Assist chytí krajnice v zákrute tak vie oblúk pekne sledovať ale zároveň upozorňuje na prevzatie riadenia a to je ten moment, kedy sa len chytím volantu bez korekcie smeru. Samozrejme, mýliť sa môžem, vyskúšam na bezpečnom mieste.
-
Zobrazení pruhů travel assist ve VC
Pri Lane assist ak prechádzam za čiaru, systém ma vyzve prevziať riadenie, vtedy mi stačí chytiť volant ( bez toho, aby som ním pohol) a hláška sa vypne.
-
Zobrazení pruhů travel assist ve VC
Z vlastnej skúsenosti ACC s manuálom - zastavenie na nulu - vyradiť do neutrálu alebo podržať spojku, auto v spolupráci s Autohold zastaví s miernym odstupom za autom, na pohnutie treba zaradiť rýchlosť a zošliapnuť plyn a auto pokračuje s predchádzajúcou navolenou rýchlosťou, ale ten rozbeh je kostrbatý, prakticky to nevyužívam, len na dojazd k autu predo mnou, pred rozbehom ACC vypnem a aktivujem až keď som v pohybe. Inak pri ACC motor bez podradenia 'nezdochne', keď otačky klesnú príliš nízko ACC sa vypne, takže pri dojazde na červenú nepoužívam brzdu, ale spojku a neutrál 😉. Ešte jedna poznámka, mám len lane assist bez Travel Assist a kapacitný volant mám.
-
Barva 2 - kde se používá?
Malo by to byť aj na nohy vpredu,nielen vzadu.
- Android Auto wireless
- Android Auto wireless
-
Kodování Octavie IV
ACC je dosť o zvyku, samozrejme, ja jazdím každý deň, mesačne mám okolo 5000 km, takže pre mňa to už je podvedomá činnosť, adaptívny používam v každej situácii, jazdím s ním 99% času, v meste udržiava rozumný odstup a na diaľnici sa dá prísť na to, v akej vzdialenosti od vpredu idúceho vozidla po zapnutí smerovky ho prestane 'vidieť', vypozoroval som, že pri zapnutom lane assist ( ten používam len na diaľnici, inak je pre mňa otravný) je ta vzdialenosť ešte o kúsok kratšia, ale exaktne to zmerané nemám, viem už pocitovo, kedy zapnúť smerovku aby predchádzané vozidlo ' zmizlo'.
-
Infotainment sa nechce zapnúť
Nie rádio prehriate pravdepodobne nebolo, toto je neduh tohto infotainmentu, občas sa to vyskytne, servis nemá zmysel riešiť, odstrániť to nemajú ako, systém proste občas vyhodí nejakú chybu. Inak to, že ti po reštarte nabehla obrazovka späť je tá lepšia alternatíva, občas pomôže len zastaviť, zamknúť auto a počkať 10 minút 😉. Ale po updatoch je teraz systém už výrazne stabilnejší a tieto chyby sa objavia len sporadicky. Viac tu : https://forum.skodahome.cz/topic/152969-koupený-problém-škoda-octavia-iv-jeden-velký-problém/
-
Aktualizacia systemu na 1806
Ahoj, určite 1886? Nie 1896?