Přejít na obsah

benobrno

Uživatel
  • Počet příspěvků

    53
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 187 zobrazení profilu

Oznámení benobrno

  1. Ano. Jedině aktualizace. Také mi provedli aktualizaci. Samo se to vypínalo - restartovalo + hlášky. Aktualizovali - mají to v papírech, jen se musíte zeptat zda tam není aktualizace na infotaitment - a je celkem pokoj.
  2. Stejný problém jako výše. Dělal jsem vše podle návodu a stejně to nešlo. Skončil jsem v servisu. a bylo mi řečeno: "Pane vy jste se v tom hrabal" Podle návodu mu to taky nešlo - podle něho jednoduché a nechápal co s tím dělám. Závěr : Musel s autem na diagnostiku do dílny a tam to pak nastavil.
  3. benobrno

    Vaše spotřeba

    Ze začátku to bylo taky tak. 1,5 TSI - 6R Manuál - najeto 29 480 km. Po cca 18 tis mírně pokleslo. Každopádně u mě dlouhodobá 7.2 v průměru. Přes týden krátké trasy jen do práce. O víkendu delší většinou po dálnici. Jakmile se po dálnici dostanete nad 130 tak spotřeba dost rychle stoupá. Když jedu kolem 110-120 tak po dálnici 6,7-6,9. Samozřejmě plno lidí mi napíše že je to pořád moc ale je to Karoq a ne Octavia. A auto je na ježdění a ne na ježdění pod otáčkami na spoření. Pak motor dost trpí. Po městě se dá jet i za 5,9 ale musí se jet plynule.
  4. Aha Takže to vypadá že tlačítko funguje a pomoc se dá zavolat ale jen asi Škodovka nevidí přes e-sim na auto. Každopádně podle předpisů musí tento systém v novém autě fungovat 10let.
  5. benobrno

    Karoq řazení

    Ano šli cestou cestou opravy. Píše se tady o tom ve více sekcích. Oprava je předepsána v TPI tak jak popisuješ. Již převodovky nemění ale opravují - upravují. Za pomoci výměny šroubu. Jde o to jak dlouho to vydrží a jaká je vlastně funkce toho šroubu a zda se jim jen povoloval. Toto psal Jan R v sekci Převodovka 1,5 TSI Už je nove TPI na tyhle hluky - demontáž krytu, vypuštěni oleje, výměna šroubu, dotažení na vetší moment a vyřešeno. Ale v ty převodovce není nic vadného, jen je tam spatně utažený šroub od držáku uvnitř a ten takhle rezonuje. Ve škodovce nevěděli kde je chyba tak vyměnili celou převodovku teď už v Ml.Boleslavi ví kde je chyba. V jíně sekci psali že takto již upravená převodovka dostala i jiné katalogové číslo.
  6. benobrno

    Karoq řazení

    No apodle zvuku z videa je to to samé co mi to dělalo než mi to vyměnili.
  7. benobrno

    Karoq řazení

    Já jedu druhou převodovku. První vydržela 9,500 km a druhá má zatím 5,400 KM ale že by to zázračně řadilo bych neřekl. Není to o moc lepší než ta první. Ze začátku se mi zdálo že je to lepší ale nepozoruji že by si to sedalo. NA dvojku to oproti minulé převodovce trochu kňučí. Na první to nedělalo. Tak jsem zvědav co bude dál. Problém řazení 1 a 2 je v podstatě to samé co píše BNI. Je to někdy opruz to tam dát. Oproti třeba fabii a nebo Audi kde jsem měl 6ti kvalt je to o dost horší řazení a nějak z toho urvaný nejsem. Řadívalo jim to lépe. Asi vývoj.........
  8. Problém řešen v sekcích Převodovka 1,5TSI Hluk od převodovky atd. Původně řešeno výměnou převodovky (1,5 TSI + 6 manuál) nyní se řeší opravou převodovky. Je tady toho dost.
  9. Jan R napsal v sekci Úvodní stránka - Škoda OCTAVIA - Octavia IV - Motor - Převodovka 1.5 TSI https://forum.skodahome.cz/topic/156793-převodovka-15-tsi/#comments Uz je nove TPI na tyhle hluky - demontaz krytu, vypusteni oleje, vymena sroubu, dotazeni na vetsi moment a vyreseno. Ale v ty prevodovce neni nic vadnyho, jen je tam spatne utazenej sroub od drzaku uvnitr a ten takhle rezonuje. Dnes mi bylo řečeno ve škodovce přesně co říkáte výměna dílů, nevěděli kde je chyba tak vyměnili celou převodovku teď už v Ml.Boleslavi ví kde je chyba tak vám nebudou dost novou převodovku za 160000 Kč akorát se bojím těch našich odborníků v servisech ted uz vedi kde je chyba tak mneni soucastku bylo mi receno servisnim technikem Editováno: 23. Listopadu, autor: Jan R.
  10. Pise se o tom v jinem tematu u OIV Jiz nemeni převodovky ale dělají tuto opravu Maji na to nejaky popis opravy Jakou to bude mit trvanlivost to nokdo zatim nevi Jakmile budu u pocitace najdu to a dam odkaz
  11. 1. Rozjíždím se na 1 2. 2 jsme myslel když dojíždím třeba ke krajáči a auto je v pohybu tak tam nebudu rvát 1 ale dám 2 a jedu. 3. Pod otáčkami nejezdím a ani to nevytáčím do červeného. 4.Čísílka co mi radí jak mám řadit moc nesleduju. Jen pro zajímavost co mi to navrhuje. Řadím podle zvuku motoru a jeho otáček. Každopádně stará převodovka mi to neumožňovala a 1. tam na křižovatce dostat bylo celkem těžké narvat. A potom 2 také. Někdy nedořadila ani 3. Ale co čekal jsem že si to sedne. A nesedlo. Převodovku měnili proto že se z ní najednou začalo ozývat po nastartování chroustání - asi ložisko. Po vyšlápnutí spojky to přestalo ale s najetými kilometry se to rapidně zhoršovalo. S tím jezdit nemohu a nemyslím si že jsem to způsobil já. Ale chyba se vždy do výroby vloudí. Moje úvaha o automatu spočívala v tom že si asi soft obou celků více s uškrceným motorem poradí lépe. Protože především u studeného motoru je to s manuálem skokan a přidává si to jak chce a ne jak chci já. Ale je to věc názoru. Dělám v automotivu cca 40 let a pár aut už jsem jezdil. O motorech, karbonu, spojkách, převodovkách atd. vím své. Takže souhlas. Podtáčením je z toho pak utrápené auto. Ale jestli to auto nevydrží můj svižnější způsob ježdění tak je to holt smůla. A manuál mám proto že rád řadím. Ale musí to jít jako po másle. A ne abych to tam rval násilím. Proč je nová převodovka lepší než původní. protože asi ta původní měla někde chybu. A to se stane.
  12. Nic všechno v rámci garance. A současně jsem nechal měnit vypínač ruční brzdy. Odloupl se chrom. A Spodní plasty na zadních dveřích. Jaksi se jim to odlepilo a byla tam mezera. Vše zdarma v rámci garance.
  13. To na mě zkoušeli taky. že nemají čas atd. A mají plno. Natvrdo jsem jim to tam nechal a museli to řešit i když se kroutili. Sice to tam týden stálo než se něco dělo ale rychle se to rozpohybovalo. Když to dají na škodovku tak ta to hned řeší. Oželel jsem auto na 14dní ale bylo to tam. Musel jsme si 1x auto půjčit na víkend - dali mi pak slevu na půjčení auta 40%. Protože jelikož jsem do servisu dojel tak nemám nárok na náhradní auto. Budiž. Ale stálo to za to rychlé vyřízení. Jakmile to tam nestojí jako řešená reklamace tak jsou z obliga. 6.12 je blbost. To mají měsíc klid. Jezdit jsem s tím nechtěl abych někde nezůstal viset. protože nikdo neví co tam je vadného.
  14. Auto převzato 22.12.2021. Převodovka měněna v polovině srpna - najeto 9200 km. Stejný problém i zvuky. Co to bylo mi neřekli ale škodovka hned napsala okamžitá výměna. Píšu o to v sekci převodovka 1,5tsi. Nejsi sám už tady těch lidí je více. Prý i změnili dodací katalogové číslo převodovky - asi tam měli či mají problém. Spíš mě zaráží že je to u auta předaného 4/2021 kde už předpokládám že o tom věděli. A nebo to dodělávali. Bůh ví v jakém předstihu ty převodovky vyrábí. a co mají skladem. Moje původní převodovka jak jsem předpokládal by měla být z podzimní produkce 2020. Tato závady vyskočí od cca 8000 - 12000 km. Někdo tu i psal že mu to měnili i po 4000 km. Napřed vykládali že se to musí prověřit atd. Auto jsem tam nechal i když tvrdili že mají dost práce a nemají čas ale trval jsem na tom že s tím jezdit nebudu atd. A moc se jim do toho nechtělo. Musel jsem zvuk nahrát a poslat jim to atd. A pak to dostalo rychlý spád. Protože jak to tam stálo a sem tam s tím jezdili tak se to rapidně během pár dní tak zhoršilo že z toho byli vykulení protože mi nevěřili. A do 10 dní tam byla nová převodovka bez diskuse. Škodovka to sama nařídila aby prý zjistila zda je to ojedinělá závada a nebo na šech kusech z té serie. Nyní na nové zatím najeto 2300 km a jde to. Řadí to o poznání lépe.
  15. No teď jsem si to spustil přes repro a je to jasné. Hned do servisu. Ložisko v ..........
×
×
  • Vytvořit nový...