-
Vysoká spotřeba
Ja som ešte nepočul o nikom, komu by univerzálna sonda pomohla.
-
Vysoká spotřeba
Vymeň lambdu za katom, ak máš dve. Mne teraz žrala moja cez desať litrov. Test lambd aj katalizatora vyšiel OK , inak chyby na Vagu žiadne a auto žralo jak sviňa. Dovtedy spotreba do 6,5 litra. Po výmene druhej lambdy spotreba zasa v normále. Použil som 1K0998262Q. Je to priama náhrada z ETKY za dnes už nevyrábanú originálnu. V cc-autodily ju majú za necelých 70 €. Originál sa predáva za niečo cez 100 €. Aby som nezabudol, jedine Bosch.
-
Kolisani otacek-neudrzi volnobeh
Tak čo som s môjho pátrania po nete zistil, tie zapaľovacie lišty robí TESLA BLATNÁ. Aj na viacerých e-shopoch uvádzajú, že je to originálny výrobca, ale to uvádzajú aj pri nejakých nemeckých lištách, takže sa to asi montovalo podľa obdobia. Inak s felície nepasuje, je tam iná koncovka. A ešte dodám, že ja tam mám lištu od f. HANHART Morkovice. Ďalší český originálny výrobca.
-
Kolisani otacek-neudrzi volnobeh
Díky chlapi, tak teraz som s toho zase múdry... Inak na nete som našiel len Champion, Tesla a nejaká Čína. Z toho mi najlepšie vychádza Champion. Tesly by som sa nebál, ak by som vedel, že sa to fakt vyrába niekde u nás ( SK, CZ). Činu ani náhodou. A Bosch a Hella som ani nenašiel.
-
Kolisani otacek-neudrzi volnobeh
Tak ten problém s lietajúcimi otáčkami až zdochýnajucim motorom pri voľnobehu mám tiež.Mám VAG, takže chyby si kontrolujem sám a ohľadom tohto som nikdy nemal žiadnu. Klapka vyčistená a nastavená, sviečky, filtre, olej, všetko menené pravidelne podľa servisných intervalov. Rozvody menené pri 100tis. ,teraz mám 140tis. O auto sa starám sám, do servisu chodím len v nevyhnutných prípadoch, takže presne viem čo a kedy lejem do a mením v aute. Už tiež rozmýšľam nad zapaľovacou lištou. Nič iné mi nevychádza. Inak neviete niekto výrobcu originálnej lišty? Niekde na nete som videl lištu TESLA. Vyrábalo sa to fakt v Tesle, alebo je to len nejaký lacný paškvil?
-
Hlucny motor - vymena vyfuku?
Pridám svojou troškou do mlyna. Mne v zime stúpla spotreba na nejakých 8 litrov, tak som dal vymeniť vlnovec. Spotreba klesla naspäť,ale auto malo stále celkovo ostrejší zvuk. Hlavne keď som s otvorenými oknami prešiel popri nejakej stene. Vtedy to bolo poriadne počuť. Tak pred mesiacom prišiel na rad celý výfuk od katalizátora. Zvládol som to sám, stálo ma to niečo cez 50€ vlnovec v servise 35€. Auto ide podstatne tichšie.
-
Vysoká spotřeba
Tak výmenu vlnovca mám už tiež za sebou. Najazdené 135000 a posledný mesiac mi to žralo okolo 8 l. Počuť nebolo nič, až keď som pod autom upchal výfuk tak to začalo fučať a motor bežal spokojne ďalej. Oprava stála 39€ a teraz som v štádiu merania spotreby. Uvidíme či to malo význam. Každopádne sa však motor skľudnil, zmiernilo sa trhanie na voľnobehu a pri studených štartoch ide motor lepšie a kľudnejšie do otáčok.
-
Vysoká spotřeba
Koľko si mal nabehané keď si menil ten vlnovec? Dík
-
Autem do Chorvatska
Aha tak už som v obraze. Dík.
-
Autem do Chorvatska
2 samurai: Akú asistenciu si mal, že ti poisťovňa všetko preplatila? Ja som sa pred cestou do Chorvátska dával pripoistiť a poisťovák za ktorým chodím mi povedal, že pripoistiť môžem len osoby. Na auto sa nedá vybaviť žiadna krátkodobá poistka, jedine nejaké superdrahá havarijka by mohla niečo garantovať mimo EU, ale ta sa krátkodobo nerobí. Dík
-
netesniaci saci system
Mne chýbali len tieto dve. Presne na tej strane, kde sú rozvody. Som si takmer 100% istý, že ich tam mechanik zabudol vrátiť. Ostatné držia ako sviňa. Pre istotu som dal perovku aj podložku. Inak prvá testovacia jazda dopadla výborne, motor na voľnobehu necukal ani po dlhšej svižnejšej jazde.Takže môj problém asi vyriešený.
-
netesniaci saci system
Tiež som myslel, že mám netesniace sanie. Prejavovalo sa mi to rovnako, ako u niektorých v tomto vlákne. Po zahriatí motora po dlhšej jazde mi začali na voľnobehu klesať otáčky, ako keby mal motor zdochnúť. Inak výkon bol v poriadku, spotreba tiež a VAG tiež nič neukázal takže som to dosť dlho neriešil. Donútil som sa až teraz, keďže v nedeľu ideme do Chorvátska. Problémy mi začali po hromadnej výmene filtrov, oleja, sviečok a prečistení škrtiacej klapky. Tesne pred tým som dal vymeniť rozvody a auto išlo po výmene dobre. Aspoň som si nič nevšimol. Teraz som zistil, že mi chýbajú dve matice ktoré držia výfukový zvod na bloku motora. Chýbali tie, ktoré sú celkom na ľavej strane pri rozvodoch. Asi na ne mechanik zabudol. Okolo tesnenia to bolo mierne očmudené, takže to tam určite prefukovalo. Dostať tam tie dve matice bol ale poriadný problém bez rozoberania všetkého možného okolo. Určite by sa za to nehanbil ani hociktorý gynekológ . Nakoniec sa však podarilo a teraz som vo fáze testovania. Tak držte palce.
- STK na SK
-
Odvětrávací systém s aktivním uhlím
Asi som sa zle vyjadril, ale práve to som mal na mysli. DP mám,ale ani podľa postupu v nej sa nedá jednoznačne určiť čo je vadné (nádobka,alebo ventil) pri "zlom prietoku". Jednoducho sa treba doma zahrať na "autorizovaného servisáka" a systémom pokus omyl, postupnou výmenou dielov, skúšať kedy prestane RJ vyhadzovať chybu. Lenže tu nastáva prípad o ktorom som písal. Človek má len dve možnosti a ako na potvoru vymení najprv to, čo nebolo treba. A už sa nám oprava predražila.
-
Odvětrávací systém s aktivním uhlím
To KarlosTDi: Mňa len štve, že o tom odvetrávacom systéme nemôžem nikde zohnať presné info o funkčnosti. V origo servisoch to tiež len menia po častiach a keď auto prestane vyhadzovať chyby, vtedy je opravené. Nikto z nich nemá ani šajnu čo a ako opravil a teba takáto oprava stojí pár tisíc.