Přejít na obsah

jurod

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jurod

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdar, prosím tě co to byl za servis? To jsem ještě fakt nezažil, že by někdo neudělal nastavení klapky po výměně. :-) Tak ať slouží. Mělo by to být ok.
  2. Dělali mu to v servisu, tak určitě provedli smazání adaptačních hodnot a základní nastavení klapky... Ale rikam, pokud bydlí nekde poblíz, klidne se mu podívam na jednotlivé hodnoty... nemusí jezdit do servisu a zbytecne utrácet peníze.
  3. Sytější směs má na starosti řídicí jednotka. Když je motor studený, je bohatší směs, více benzínu. Já mám 74kw 1,6 a u mně otáčky vyskočí tak na 1100 a klesají. Těch 2000 tisíce je dost. Může se stát že i nová věc může byt vadná, už jsem to zažil. Nebyla to sice klapka, ale stalo se mi to. Odkud jsi? Kdyby jsi byl někde z okolí Zlína, tak by si se mohl zastavit u mně, udělal bych ti diagnostiku a podívali by jsme se na konkrétní hodnoty...
  4. Tak jsem nakonec sehnal škrtící klapku která má najeto 100tis km a je funkční za symbolickou cenu. Nahodil jsem to a problém se zatím neobjevil. Pravděpodobně byl problém v tom, že potenciometr v určité poloze blbl a ta poloha byla tehdy, kdyz mel drzet zvýsené otacky, teda pootevrenou klapku. Klapka byla otevrená málo a motor zdechl. Takze nez se motor zahrál nesel tam dostatek vzduchu, proto byla i smes bohatsí a lambda hned po nábehnu vyhodila chybu, ze byla dosazena horní hranice. V provozní teplote se tohle nikdy nestalo.... protoze tady klapka fungovala normálne. Takze zatím je vse ok. Uvídím kdyz bude víc mrznout a zase napísu. Cas ukáze.
  5. Zdravim vsechny. Mam problem s motorem 74kw 1.6 AKL. Precetl jsem hodne podobných témat, ale bez výsledku. Proto se pokusím popsat můj problém. Po startu auta mi blbnou otácky, motor nekdy i skape. Pokousel jsem se to resit a doslo se na více věcí. Díravá hadice na prívod vzduchu - vymenená, spinavá klapka - vycistena a nastavená, spatné cidlo teploty chladící kapaliny - vyměněné - origo nové + nový termostat. Najeto mám 160 tis km. Hlásilo to i spatné vyhrivání lambda sondy, tak je tam origo nová lambda pred týdnem jsem jí nahodil. Auto za studena porád blbne. Za tepla jedu uplne normalne. Nastestí mam na pc VAG COM, tak to ted porád merím. Hned druhý den po výměně lambda sondy mi to hodilo chybu 537 lambda-regulace prekroceni horni hranice - sporadicky. Tak jsem zkousel najít ten moment kdy to teda tu hranicici prekracuje. Vymazal jsem chybu z paměti a se zahrátým motorem jezdil celý den. Vecer po nactení pameti závad tam zádná chyba nebyla. Tak jsem hned ráno sebral pc do auta a po startu sledoval co to delá. Lambda sonda ukazovala hodnotu 1,57V A to asi první půl minutu, nez se nezahrala na provozní teplotu. Pak normálne behala v rozmezí 0-1, císlo se menilo 2x za vterinu. Ale kdyz jsem po techto 30 vterinach dal nacíst pamet závad, tak uz tam byla zase ta chyba 537. Takze kdyz ji ráno vymazu, celý den jezdím, chyba se neobjeví, objeví se po startu v prvních 30 vterinách kdyz lambda ukazuje hodnotu 1,57V. Coz je otázka, mela by lambda za studena ukazovat hodnotu 1,57V? Nebo by hodnota mela být vzdycky 0-1V? Dalsí otázka, bere studený motor do úvahy hodnoty z lambda sondy kdyz je zapnutý sytič? Doufám, že jsem vás timto textem neunavil, ale snažím se nějak přijít na kořen věci u této prokleté verze motoru AKL.... :-) Díky za vaše případné návrhy a rady... EDIT: Dnes ráno auto bez chyby v pameti závad i po nastartování a ujetí asi 5km. Nic méně po nastartování zůstává kolísání otáček.
×
×
  • Vytvořit nový...