Plyšáku, dej si velký bacha aby to byl motor 1,8 20Vs proměnným sáním, montoval se tuším od září 1997. Má daleko lepší vlastnosti, táhne odspodu, žere míň. Poznáš to že má plastové svody. Celé to vzniklo tak, že Audi tento motor udělalo s tím proměnným sáním, montoval se tak i do Passatu. Pak někdo ve VW začal šetřit a do Golfa a Oktávky udělal zjednodušenou (levnější) verzi s konstantním sáním. To byl průser. Netáhlo to z nízkých otáček, spotřeba šla nahoru, z té doby kolují názory o tom jak je 1,8 20V mizerný motor. VW i Škoda to rychle řešily a začaly montovat pěkně ten původní motor Audi. Ale "dobrá pověst" byla pryč a dodnes někteří motorističtí novináři budou přitrouble papouškovat, jak je tento motor na nic, aniž by tušili že jsou 2 verze.