Přejít na obsah

NovoCZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení NovoCZ

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Goti, neboj se, pises daleko lepe nez vetsina tech co pise do ceskych chatu. Ten motor opravdu bude stejny, jde jen o to jak je ve Tve Audi zprevodovany. Nevhodne odstupnovani prevodovky napriklad zabilo motor 1,8 20V (bez turba) ...
  2. Obávám se že xkali se neptal na obecné tlachání který každý ví, ale na konkrétní zkušenosti automatického čtyřkvaltu s 1,8T. Já se na to tady ptal taky a celkem hezky odpověděl Junior http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19956
  3. Jo jsem blbej, to T jsem přehlídnul, omlouvám se ...
  4. Plyšáku, dej si velký bacha aby to byl motor 1,8 20Vs proměnným sáním, montoval se tuším od září 1997. Má daleko lepší vlastnosti, táhne odspodu, žere míň. Poznáš to že má plastové svody. Celé to vzniklo tak, že Audi tento motor udělalo s tím proměnným sáním, montoval se tak i do Passatu. Pak někdo ve VW začal šetřit a do Golfa a Oktávky udělal zjednodušenou (levnější) verzi s konstantním sáním. To byl průser. Netáhlo to z nízkých otáček, spotřeba šla nahoru, z té doby kolují názory o tom jak je 1,8 20V mizerný motor. VW i Škoda to rychle řešily a začaly montovat pěkně ten původní motor Audi. Ale "dobrá pověst" byla pryč a dodnes někteří motorističtí novináři budou přitrouble papouškovat, jak je tento motor na nic, aniž by tušili že jsou 2 verze.
  5. To je přece jasné. Ale u auta které bude jezdit tak 10 - 15 t km za rok to nemá smysl řešit ...
  6. Mám na Vás tady trochu odbornou prosbu - jaké má Oktávka s tímto motorem převody? Stačí kolik točí při 140 Km/h na tachu. Dále nemáte ho někdo s automatem? Manželka ji chce s automatem, taky by mně zajímaly převody. Prosím nerozmlouvat, nemá to smysl
×
×
  • Vytvořit nový...