Ahoj,
díky za podělení zkušeností.
Ta barva mi nedá spát. Připadá mi, že u roomstra platí, že čím tmavší, tím hezčí.
Musí mít ovšem tónovaná skla od b sloupku, s průhlednejma vypadá spíš jak užitkový vůz.
Ale u scouta mi přijde hezká (po vyřazení barvy safary) obyčejná bílá. V kombinaci s plastama. Jenom je zas takový blbí, že si pak někdo může říct "on ani neměl na barvu".
O loketní opěrce jsem chvilku přemýšlel, ale z názorů jsem pochopil, že se často ulomuje zacvakávací systém, přijde mi že je dost úzká (jen pro jednoho) což by ani tak nevadilo, jako to že jsem četl názor jednoho řidiče, že jí musel odendat, protože mu překážela, když potřeboval "profackovat" děcka na zadních sedadlech. A poslední je známá věc, že je řadící páka níže a blbě se řadí.
Ještě bych se chtěl poptat na Vaše zkušenosti s jízdou.
Spotřeba 8,0 l/100 km mi přijde na motor s obsahem 1,2 docela dost, nebo spíš takové maximum. Vyčetl jsem, že auto jezdí skvěle, ale jen do 120km/h, pak už turbo netáhne. Přitom by měl motor mít stejný výkon (počet koní) jako 1,4 16v, což jsem měl kdysi na fabii kombi a ta lítala luxusně, na dálnici žádný problém (dokud mi jí neukradli).
Často jezdíme s rodinou k prarodičům na chalupu, což činí 90 km po dálnici. Rád jezdím mezi 130-140km/h což u 1.4 nebyl problem.
Taky mi neni moc jasné, proč má ten samý motor s obsahem 1,2 výkon 63 a druhej 77kw. Není to záležitost nějakéhotoho "přečipování" či co?. Zase jsem někde četl, že u 77kw, když se zapne klimatizace, tak klesne výkon motoru narozdíl od 63kw, kde když se zapne klíma, tak se ztráta výkonu kompenzuje nevýšením výkonu??
zdraví S