Přejít na obsah

Deawon

Uživatel
  • Počet příspěvků

    648
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Deawon

  1. Nasákavost jsem neověřoval. Ty vytlumovací asfaltové desky nenavlhnou určitě. Protihlukové bych řekl, že snad vydrží. Co nasákne vodu (třeba SoftWave), tak to jsem použil pouze v interiéru.
  2. Na služebáku za 5let 94tisíc km a odešla mi v cca 74tiskm žárovka a v cca 82tiskm svíčka jinak bez problému.
  3. Mám 10/2019 už s filtrem pevných částit a AS mi celou dobu záruky dávali 5W30. Teď v 35 500km poprvé mimo AS.
  4. Tam, kde se může dostat voda se musí dávat materiály, které nenasákávají vodu.
  5. V říjnu 2019 jsem dostal služební Rapid 1.0 81kW Ambition+ a za dva týdny jsem si koupil svůj Style+. Za pět let jsem najel 94000km a 35000km. Svůj Rapid jsem si kompletně odhlučnil, nové repro 4+4 Hertz, 3vrstvá antikorozní ochrana podvozku, úprava sedaček s bederní výztuhou, LED interiér, dokódování několika funkcí a spoustu dalších blbostí. Nyní jsem dostal služební Scala 1,5 110kW TopSelection a tak mi to nedá neporovnávat. Scala plusy: luxusní pohodlí, sedačky jsou ohromný rozdíl. Pohodlný podvozek + vyšší profil 16" pneu. Ostřejší brzdy (zřejmě dosaženo měkčími materiály a tedy mnohem rychlejším opotřebením viz. recenze ojetin), zrcadlení telefonu na větším displeji, který je i výše položený a tedy více na očích. Samozřejmě 4válec a vyšší výkon je znát (převody jsou podstatně kratší a tak se na vesnicích jezdí pohodlněji). Trochu širší interiér. Výdechy ventilace vzadu v loketní opěrce. Větší rejd při otáčení. Vyhřívaný volant. Lepší odhlučnění. Vyšší čelní sklo a lepší výhled. Scala mínusy: Auto je tak "chytré", že z řidiče dělá blbce. Asistenti na všechny úkoly. Neustále něco pípá (otevřené dveře, pozor motor běží, vystoupili všichni). Pokud projíždíte rozkopanou komunikací a nebo se potřebujete na poslední chvíli vyhnout překážce, tak je tahání s volantem nebezpečné. Nastavení klimatizace je ve faceliftu pohodlnější, ale pokud si jenom chcete zapnout AC a vrátit se zpět na přehrávání hudby, tak musíte kliknout 3x (tlačítko menu na klimatizaci > na hlavním displeji AC a opět kliknout na třeba Média). Sice pomůže záložka v oblíbených, ale fyzické tlačítko by pomohlo. Dále kufr. V Rapidu 550l vs 467l. U Rapida velká základna, před rezervou prostor, kde mám nářadí, kompresor, povinnou výbavu, smeták, pilku, nůž, startovací kabely, respirátory, hadry, několik rukavic, tašky, teleskopický obušek a dalších milion věcí. U Scaly tento prostor chybí. Dále v bočních kapsách mám 2x 2l PET a dalších hromadu věcí. U Scaly bída. Další problém je absence Skiboxu. Pro mě jako pro rybáře je to věc k nezaplacení. Je hrozně znát ten posun hlavně v pohodlí, ale na druhou stranu služební Rapid vyšel firmu co nám to dávala na operák na 338tKč a můj na 352tKč oproti tomu Scala bez slev 605tKč a díky slevám to kupovali za 492tKč. Jako soukromník počítám, že by vyšla cca na 550tKč a to je 200tKč příplatek za 5let oproti Rapidu. Za mě pohodlí, jízdní vlastnosti a motor rozhodně plus, ale kufr a otravné asistenty to sráží. Jako služební auto paráda, ale jako rodinné malé auto. Bohužel pro kufr musíte do Octavie a tam je to min. dalších 200tKč příplatek za rozumnou výbavu. Rapid ač ten vypadá ještě více jako lowcost auto, tak je oproti dnešním autům mnohem jednodušší na obsluhu + poměr cena/odolnost/využitelnost jen tak někde jinde nedostanete.
  6. No nakonec jsem to objednal na TEMU. Cena originálního dílu cca 175Kč. Na TEMU 26Kč za 10ks. Na fotce to vypadá totožně
  7. Tak jsem zatím tento díl nikde nenašel.
  8. @petersk7 Já si myslím, že především moje návody ti ukážou co a jak. Stačí si přečíst celé téma. Doporučuji především odhlučnění/vytlumení dveří, podlahy a předních podběhů. Je to neskutečná změna. Já kromě střechy (a částěčně palubní desky) odhlučnil celé auto. Cena cca 18tisíc Kč, ale materiál mi ještě zbyl. Myslím si, že jsem to udělal poctivěji, než by mi to udělala firma. Teď už vím co a jak, takže pokud bych si koupil jiné auto, tak bych postupoval mnohem rychleji. V případě Rapida, kde už vím co jak vyndat, by mi to zabralo mnohem méně času. Pokud bych udělal pouze dveře, podlahy a přední podběhy, tak materiál tipuji na cca 8-10tisíc. Chce to sehnat slevy na ahifi.cz. + to samozřejmě zlepší i audio.
  9. To se divim. Pritom to odhlucneni brutalne zvysi komfort pri jizde. Uplne jine auto.
  10. @miklisek a dvere uz vytlumene/odhlucnene mas?
  11. Včera jsem se koukal na pěnu v blatníku na sestry Rapidu 2018 a jak to stojí venku, tak je ta pěna pořád nacucaná vodou. Chci to u jejího auta nějak kulantně vyřešit a ideálně i u mě. Nerad bych tuto izolaci úplně vyndaval. Tím jak mám svoje auto garážované , tak je nasákavost zatím velmi malá. Máte někdo použitelné řešení? - polystyrenovou / plastovou variantu? - koupit nový díl a něčím to naimpregnovat? - pouze odříznout spodní část Zatím bych lak, který se tohoto dílu dotýká nastříkal nějakým bezbarvým voskem (máte nějaký typ jakým?). Tovární řešení je bohužel tikající bomba.
  12. Konektor jsem odpojil co nejdříve od koupi + pravidelné dobíjení nabíječkou doplna. Jenom další nesmyslné kurvítko co té přírodě jenom uškodí.
  13. To se to bude chipovat
  14. Deawon

    Octavia IV FL

    No dle zákonů fyziky by měly být mlhovky co nejníže. Fyzika není prodejná dáma. Je to zase jenom o šetření nákladů na úkor funkčnosti.
  15. No jako majitel udržovaného Rapida 2019 mi tak nějak v hlavě pořád šťourá, že bych přešel do lepšího auta. Vzhledem k ceně Octavií a mém nájezdu se nové nevyplatí. Problém byl, že jsem chtěl mladé auto s malím nájezdem, benzín a trochu ve výbavě. O3 Combi se v roce 2019 moc mladá už sehnat nedala a O3 FL mě odradila díky 4očku. Omlouvám se všem fandům, ale mě to přijde odporné. O4 mě pro změnu odrazuje nesmyslným dotykovým ovládáním, výdechy klimatizace a SW problémy. Jinak vzhledově se mi líbí. Bohužel facelift O4 problémy v interiéru prakticky nevyřešil. Aby to mělo lepší displej (snad lepší ovládání než současná O4) a výbavu, tak to je u nového auta mega? Zvažoval jsem levnější variantu Kia Ceed SW, která by se dala rozumně sehnat i nová. U Kii se mi nelíbí v lepších výbavách přesun mlhovek do hlavních světlometů a ona je tam nacpala už i Škodovka. Ale bohužel Octavia prostě láká tím vnitřním protorem a využitelností kufru. Ojetina s velikostí O4 do 500tisíc? benzín 110kW+, manuál
×
×
  • Vytvořit nový...