Přejít na obsah

SPD13TDI

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení SPD13TDI

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Takhle to mám já ... koupil jsem nárazník, ale jsem línej koupit si světla ... mezitím co jsem si plánoval koupit si světla tak jsem si koupil, RSový nápravy s brzdama a RSový sedačky a na světla jsem se stále nedostal a koneckonců to skončilo tak, že jsem si dotáhl celé RSo
  2. VYŘEŠENO - kabel od startéru co vede přímo k baterce tak odpojit a štávu pustit přímo přes něj a bylo hotovo.
  3. záslepka de odendat, ale zámek je vyřazen tak že když se pak do zámku vloží klíč tak se může motat doprava doleva jak chce. Včera večer jsem slyšel že v chladiči přes mřížku někde prej kolem zámku je nějaká dírka kam se má prej strčit šroubovák a tím se zámek odblokuje ... to bude asi blbost že ?
  4. tohle jsme zkusili a nic. Jediná reakce byla, že se rozhoukal alarm. Nevím proč tímhle způsobem to nejde ... ale spíš druhá varianta, jak se to řeší když se někomu strhá bowden od kapoty, jak tu kapotu otevřou aby ho mohli vyměnit.
  5. Zdravím takže, případ, auto 4 měsíce stálo, baterka se vybila, tudíž nejde auto odemknout, zámek na normální klíček je od původního majitele vyřazen. poradí někdo jak se dostat k pod kapotu k baterce ?
  6. když člověk chce tak se dá jet za málo, ideál tak 90-100kmh a držet to ve 2000otm v maximálním krouťáku a stačí to jen lehtat, 4,5l není problém pokud člověk trochu přemejšlí, a pokud chce tak i pod 4L normálním tempem, například po městě pokud nejsou velké kolony na semaforech tak se dostanu do 6L. (81kw + chip na 103kw)
  7. reálná spotřeba u tohoto motoru z vlastní zkušenosti je 7-8L, na extra dlouhých cestách (itálie - čr) jsem jel lehce pod 6L, jinak problémy se zvýšenou spotřebou na bejvalý oktávě tak lambda sondy odcházijou jak na běžícím páse (a ta udělala hodně litříků navíc), časem pak komplet výfuk. Tenhle motor je hodně úrdžbovej, doporučuji vyměnit aspoň za 66kw TDI, jede líp, za menší spotřebu a oproti AEE je bezúdržbový (moje 81kw + chip na 103kw má 12let a na motoru se nikdy nic neopravovalo)
  8. se 74kw benzínem jsem jel v octaviích i v boře a jede hodně mizerně hlavně na předjíždění je to takovej adrenalin, mám 81kw tdi + čip na 103kw a to už se trochu mele. jinak jestli naftu tak jak doporučují snad všude tak 81kw 1.9TDI a benzína 1.8T 110kw
  9. myslím že na cc-autodily se daly sehnat jen skla, před faceliftem sou skleněné takže nejsou lepené.
  10. jo ještě říkal že se to dá zjistit jen jednou věcí, že se musí rozebrat motor a myslím že říkal že to je prej vyražený na klice.
  11. tak před půl hodinou sem s tím dojel z dílny, tak mi dveře otevřeli a odpojili takže to odemikám jak u 120tky ručně, bylo mi řečeno že problém je jak je motor od ovládání okýnka tak pod ním nacvaklá zespoda je nějaká jednotka na ovládání centrálu u těch dveří a ta je špatna, přehodili z levých dveří a valilo to v poho. takže prej tu jednotku která se dá sehnat asi jen origo ...
  12. Zdravím chci se jen zeptat, například octavie, když auta vyjedou z linky jestli se značí značkama jako A B C, prej A jako nejlepší kus kterej má nejlépe postavený motor a karoserie sedí přesně na milimetry, B jako prej normáln, a C jako kus u kterého nesedí rozměry motor jede hůř a potobně ? je to opravdu tak ?
  13. to se pobavilo víc lidí to sou dva takoví kujóni :D
  14. tak zkusili to proti O1 66kw, tak prohráli, pak na chvilku odjeli do garáže tam s tím bůh ví co vymejšleli a že se dá znova sprint, to už pak kolega s O1 66kw nechtěl jet ale dojel Golf IV 66kw a s tím taky prohráli, a další den zkusili zase jinou O1 66kw a nečekaně zase prohráli ... ale chlapec neměl koule na to aby přiznal že hold nemá šanci a řeší furt proč to nevyšlo .D:D:D:D:D
  15. jo no na 1.6tku benzína 55kw má oproti ostatním 1.6tkám, ale stejně už jen to zrychlení nafta 13s a beznín 15s, mimochodem benzín má maximální krouťák při 3000ot/m a to je 134nm a při plném výkonu má kroutící moment 93Nm, zatímco 66kw diesel má maximální krouťák 210Nm ve 2000ot/m a při plném výkonu má 170Nm, to by musel řidič nafty usnout na startru aby prohrál, mimochodem sem měl 1.6 55kw a vím že nejslabší tdíčko mě dycky když chtělo tak mě dalo...
×
×
  • Vytvořit nový...