-
EGR ventil
-
Nefunkční ovládání zpětných zrcátek a vyhřívání
Tak jsem dalším s nefunkčním centrálem a okny na pravé straně. Když přidám nefunkční klimatizaci, výměnu hučících ložisek předních kol, netěsnící vodní pumpu, vše v záruce, tak to byla opravdu "dobrá" koupě.
-
Úbytek chladící kapaliny
cca 120. tis. km a pumpa KO
- stropní svítilna
-
Topeni klima
Nedá se vypnout něco co není funkční. Kontrolka svítí, ale to neznamená, že je klima pracuje. Inženýři ve škodovce ji nastavili tak, že spíná od cca 12° -15°C venkovní teploty. Pokud je například v kabině 40°C a venku 10°C, kimatizace nefunguje. Kontrolka přesto svítí. Bo je třeba palivo šetřit. Můžeme větrat bočním oknem.
-
cvakání někde u zadních dveří
Já měl uvolněné závěsy pružinových tlumičů.
-
stropní svítilna
No asi proto, že o takovou hloupost nestojím.
-
stropní svítilna
Ano, jde. V plastu je s podsvícením počítáno. Bohužel , v českých luzích je potřeba "DoDo". Mám doděláno při zrušení náklonového čidla.
-
Zimní pneu na Yetiho
Jestli se nepletu, tak na šedesátkách řetězy být nemohou.
-
Smrad od podvozku - 1.8TSI 4x4
na 100 % spojka
-
DPF
Filtr DPF nemá žádný ekologický význam. Kdysi to byl komerční tah Peugeotu a ostatní se toho chytli. Hrubé viditelné saze, které občas vzniknou při spálení nízko sirné nafty a nízko sirného oleje, jsou zachyceny ve filtru, ve kterém jsou pomocí vysoké teploty přeměněny na částice mikroskopické, tedy neviditelné. Nikam se neztratí. Jsou pouze menší. Těžké " neekologické " černé saze spláchne déšť a lehké " ekologické " saze z filtru jsou rozptýleny do vzduchu a hromadně vdechovány člověkem.
-
2.0 TDI CR 125kW
Turbo není na vypínač. Běží pořád
-
Fabia ll "china" - nejedna se o padělek ale o to co jde, ale ne u nas
Vypadá jak model Monte Carlo http://magazin.vybersiauto.cz/novy-akcni-model-skoda-fabia-monte-carlo.html
-
Jak správně zajet motor 1,4 TSI
Opravdu si myslíš, že když koupím nový Dozer za cca 5 Mega, tak budu hrnout skrývku na půl výkonu dokud nezajedu motor ? Nebo nové letadlo poletí poloviční rychlostí protože má motory v záběhu ? Jak někdo může být tak naivní až hloupý. To je smutné.
-
Jak správně zajet motor 1,4 TSI
Tak si rozšiř obzory a sleduj asi tak 3:50 min. Možná tam něco poznáš. No, Ty asi ne. Asi nemáš ten správný maňual . "Climatronic" str. 101 Panáčku, ty budeš asi pěknej narcis
Petryeti
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva