-
Vaše spotřeba
Mohu potvrdit. Je to poznat i při stání na křižovatce. V mrazech je okamžitá spotřeba 1,1 l/h, ale když je tepleji (stačí pár stupňů nad nulou), tak 0,6 l/h. Výhřevy všeho možného dokáží taky zvýšit spotřebu, ale jen o cca 0,2 l/h. Ten rozdíl ve spotřebě je skutečně výrazný.
-
Uzamknutí klíčků v autě
U normálního kufru je to tak, že po zabouchnuti se kufr po vteřině odemkneme a zůstane pootevřený
-
Uzamknutí klíčků v autě
Klíček jinak normálně funguje. Auto je 2 měsíce staré.
-
Uzamknutí klíčků v autě
Záhada částečně vyřešena. Dělá to jen jeden klíč, druhý funguje tak, jak tady popisujete. Budu řešit v servise.
-
Uzamknutí klíčků v autě
mám to tak v Karoqu, ale to je asi jedno..
-
KESSY a zamknuti DO
Rozhodně :) Jinak auto staré 2 měsíce, předpokládám, že baterka není vybitá :)
-
KESSY a zamknuti DO
Naštěstí jsem si nechal v kapse mobil, protože za mytí platím NFC. Takže jsem dokázal pomocí škoda connect auto na dálku odemknout. Ale ne vždy budu mít v kapse mobil a ne vždy musím být připojený na internet... A ne vždy si budu platit za škoda connect :-/ Takže bych rád vyřešil tuto věc systémově :)
-
KESSY a zamknuti DO
Stala se mi taková věc. Na myčce jsem vypl motor, klíček nechal uvnitř a šel umýt auto. Při mytí jsem se přiblížil ke klice (dveře řidiče) a auto se zamklo - ač byl klíč ve voze, v přihrádce u řadicí páky (vůz jsem nastartoval, takže o klíčku věděl). Odemknout vůz již nešel. Je tohle standardní chování u systému Kessy? Nebo snad závada? Ani jedna varianta se mi nelíbí.
-
Uzamknutí klíčků v autě
Stává se mi to stejné. Když nechám v Karoqu klíč (kessy) u řadicí páky, tak dokážu auto klikou zamknout. Jakoby nevěděl, že je klíč vevnitř (jenže ví, když auto normálně startuje...). Odemknout již vůz klikou nelze a musím se shánět po druhém klíči. Závada nebo vlastnost? Ani jedna možnost se mi nelíbí :-/
- Karoq dodací lhůta
- Karoq dodací lhůta
- Karoq dodací lhůta
- Akční nabídky, změny cen a výbav CZ
-
Akční nabídky, změny cen a výbav CZ
Já mám za to, že cena na kterou se lze reálně dostat, ač třeba s početní chybou dealera, můžeme považovat za akční. Tak nějak jsem tušil, že to bude těžko uvěřitelné a nesmířis se s tím. Odpoledne budu moct hodit fotku objednávky. Nejspíš mě asi zase osocis z nějaké vazby na dealera, což ti vyvrátit nebudu moct, stejně jako ty mi to neprokážeš. Tak ještě jednou zopakuju o jaké auto se jedná: běžný zákazník přijde za prodejcem, mám konfiguraci auta, které si chci nechat vyrobit, s cenovkou 760 tisíc. Mám nabídky konkurenčních prodejců, kde nejhorší začíná na slevě 50 tisíc. Prodejce mi nabídne slevu 100 tisíc, já na místě skládám zálohu a během 20ti minut je vše vyřešené. Žádný sci-fi scénář, žádná korupce. Jak se dealer dostal na tuhle cenu nevím, jestli tomu říká třeba fiktivní předváděcí auto netuším. Platím hotově a auto protiúčtem nedávám. Doplnil jsem kupní smlouvu. Doufám, že chápeš zakrytí údajů, které by mohly identifikovat mě a prodejce.
-
Akční nabídky, změny cen a výbav CZ
Objednával jsem před pár týdny Karoqa (začátek února). Oběhnul jsem si snad všechny prodejce v našem kraji a tím se mi podařilo srazit cenu přesně o 13 procent. Můžu čestně prohlásit, že na škodovku ani dealery nemám absolutně žádné vazby. Celková sleva činila +- 100 tisíc a oproti jiným modelům je šance, že bude auto vyrobeno do půl roku. Jinak ceny, které jsem běžně dostával byly bez jakéhokoli vyjednávání nižší o 50-60 tisíc (tedy 6-7 procent). Tedy potvrzuji, že když se člověk snaží, jak zmínil kolega výše, je 13 procent reálná sleva. A to do tématu rozhodně patří, je to aktuální stav možných akčních nabídek. Podotýkám, mluvím konkrétně o Karoqu, ne obecně.