-
Lane assist
Nějaký návod na trvalé vypnutí ? Ne po každém nastartování ? U Karoqa to jde normálně, ale tady .... Reaguje to i na neposekanou trávu u silnice bez čar, nebo vodní koleje.
-
Rozměry kol
U mého Kamiqa 1,5 z 5/2020 už také nejsou a to mám doma připravené krásné nové 18" Cratery. Teď je musím s průdělkem prodat.
-
Čekání na Rapida - koupě nového vozu
Objednal jsem 1,2 TSI 77kw skoro v plné výbavě 4.4. a dnes jsem si ho byl prohlédnout u prodejce, příští týden předání - čekání tak tvalo necelé dva měsíce. Prodejce jsem se ptal na problém s dodávkou motorů a on mi řekl že o ničem neví, naopak se mu povedlo před měsícem zaplánovat Rapida s tímto motorem a již je ve výrobě - sám se tomu divil. Když jsem před rokem čekal půl roku na vyrobení Yetíka ...... to bylo šílený. Jaký máte typ motoru ve velkém TP u verze 1,2 77kw ??
-
Čekání na Rapida - koupě nového vozu
Pánové, nezlobte se na mne,ale to co tu tlachají někteří přispěvatelé, mne odrazuje vůbec toto fórum číst. Místo aby se tu konkrétně diskutovalo k danému tématu, tak se tu někteří pisálci "všeználci" znaží spíše o co největší množství příspěvků za každou cenu i když kecají úplné bludy a s tématem to nemá nic společného. Proč se toto téma jmenuje - ČEKÁNÍ NA RAPIDA ???
-
Čekání na Rapida - koupě nového vozu
Ahoj "Rapiďáci" Od 4.4. jsem se zařadil mezi Vás - čekatele. Objednán Rapid Ambition Fresh + Dynamic 1.2 TSI 77 kW 6-stup. Červená Corrida, Interiér Dynamic červená Winter paket, Kola z lehké slitiny "ANTIA" 7J x 16" a pár dalších "nepostradatelných" věciček. Aktuální termín dodání 26. týden. Není to sice půl roku jako když jsem čekal na Yetíka, ale je to dost.
- Vydrz motoru 1,2HTP
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Na jedné 1,2 47kw mám najeto 100.000km bez problému (mimo čidla brzd.světel), druhá 170.000km (zad. díl výfuku). Na S-bazaru spousta na prodej s 200.000 - 300.000km najeto. Měl jsem i načipovanou Octávku TDI a musím říct, že je to někde jinde, ale je to jenom na zvyku. Výkon sice schází, ale nákladově se to nedá porovnat.
-
Jaký motor pro Yetiho?
Jezdím skoro stejné km, mám benzín a doposud jsem měl šest let i 1,9 TDI PD (4X4) a musím říct, že jezdím, nebo vlastně jezdil jsem s obojím za skoro stejnou spotřebu - u benzínu nepatrně větší podle stylu jízdy. Obě auta jsou stejně stará a měla úplně stejně najeto (100tis. km) než jsem Octávku prodal a objednal Yetiho v benzínu. Náklady s takhle malým proběhem byly jasně větší u nafty, protože jsou servisní úkony, které člověk když má své auto rád, musí udělat nebo by se mu to mohlo vymstít. Když pominu oleje, filtry, díky těžšímu motoru ložiska v kolech.... pak je tu ale mnohem větší baterka, dnešní lahůdka - filtr pevných částic ( zatím jde vyřadit, ale jak dlouho to půjde) atd. Navíc 10km couračky s naftou mi rvaly srdce. Když bych jezdil dlouhé trasy a spoustu kilometrů, nebo měl možnost "zadara" či levně kvalitní naftu ( pozor- ne v dnešní době skoro většinou spíše připomínající topný olej místo nafty, protože současná technika už bez následků nezkousne všechno co se jako nafta tváří) tak neváhám a jdu zase do nafty. Bohužel tomu tak není, proto jedině benzín i když i ten má svá proti.
- Tuning
-
dovírání dveří
Tenhle problém už řeším/neřeším u své Fábie sedan 6 let staré a pořád je to stejné. Dělají to pouze pravé zadní dveře.