Přejít na obsah

lhotak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lhotak

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Toto je správné řešení našeho problému. Děkuji za vaše příspěvky a přeji pěkné Vánoce Jirka Lhoták
  2. Ví někdo kolik zubů má pastorek rozvodů na klice? Podle nějakého obrázku odhaduji kolem 30, to je 12 stupňů na zub. Posun o jeden zub doprava od HÚ by nezpůsobil kolizi. Ale o dva? Pokud to víte přesně, doplňte do obrázku. (Doplněno podle woodoo123 25 zubů - lh)
  3. To máš pravdu (s tím cucáním), ale aspoň pro ostatní vyšlo najevo, že porucha nastane při zastavení, nejspíše při vypnutí motoru. A pokud žijete v anglosaském světě, bude to vždy střed vývoje s ekonomy-trhem. Dokonalý výrobek v daném čase prostě nemůže vzniknout z důvodu konkurenceschonosti. To platí ve všech oborech. Musíme se s tím smířit nebo emigrovat, ale kam?
  4. Ekkar_z_Bastlírny Tak se ti omlouvám za toho demagoga. Nejsem ani zdaleka strojař a tak to musím číst několikrát. Bolí mi břicho, ale jsem rád, že jsme ve shodě. Posun v rozvodech vede na fázi při vypnutí motoru a teprve následně, po přeskočení, se motor zničí při startu. V servisu stále mlžili, že neví, snad to skočilo při startu. Ale to by odnesly výfukové ventily. Každopádně nepodceňovat rozsvícení oranžové ikony "Systém kontroly výfukových plynů" může totiž signalizovat protažení řetězu. (P0016-poloha snímače vačky a kliky - chybné přiřazení)
  5. Ekkar_z_Bastlírny Tvůj projev je dost emotivní a dokonce bych řekl demagogický. Já ho nejsem ani schopen strávit. Pokud by ale byl pravdivý, znamenalo by to, že ke zničení motoru může dojít kdykoliv. I při jízdě, třeba při náhlých změnách režimu jízdy – řazení, brzdění motorem apod. Znáš takový případ? To už je ohrožení života! Těžko by se to ututlalo. Je to problém TSI celého koncernu VW. Není v tom spíše nějaká nestandardní manipulace s autem? Tlačení dopředu se zařazenou zpátečkou – pitomost? Přeskočit může při vypnutí motoru – třeba se otiskne jen jeden sací do pístu a pak to přepíše na něm i dalších starter při následném pokusu o nastartování. Bylo by to slyšet? Prostě se to stane na stojícím autě a tak to řeší kulancí.
  6. to Finley Omlouvám se. Osy x jsem udělal podle sebe, neznám konvenci. Podle "SSP74_Zazehovy_motor_1_2_TSI_77kw.pdf" Je nula úhlu vačky i kliky umístěna mezi zavření výfukového a otevírání sacího ventilu. Jde ale jen o linearní posun o 180 st u vačky a 360 st u kliky. Souhlasíš?
  7. to akubus koupeno 03 2011, samo původní řetěz, pravidelné návštěvy autoriz. servisu Skoda
  8. to:McMatej, Pawouk To by byla porucha 2, aktivní starter nebo motor - kolize s VÝFUKOVYM ventilem a to není můj případ!
  9. Pouze chci zjistit, co se s mým autem dělo. Já jsem u své destrukce motoru nebyl. Od rozsvícení ikony motoru jsem cca 6x startoval, ujel 47km a nepozoroval úbytek výkonu, zvýšenou spotřebu, odlišné zvukové efekty od normálu, mimo chrastění 1s po nastartování. Jezdím pouze 200km tam a zpátky jednou týdně, plynule, půl dálnice půl silnice 1 a 2 tř. Žádné město a žádná sportovní jízda, protože vozím psa a ten hled bleje. Byly tady dvě fotky motoru pijotr a enol. Přidávám svoji. U všech třech šlo o kolizi sacích ventilů. Jednička je divná. Málo pravděpodobné, že by se prodloužení řetězu po oněch 47km natolik zvětšilo, že by došlo ke kolizi. Pětka asi taky ne. Řetěz leží na vačkové hřídeli, gravitací a velkým opásáním na ní drží a těžko dojde k proklouznutí vlivem setrvačných sil vačkového hřídele při zastavení motoru. Čtyřka je nadějná, řetěz by mohl být prověšený pod ozubeným kolem klikové hřídele, ale tlak oleje po zastavení motoru ještě je natolik velký, že to drží napínák!? Tak kde je slabina?
  10. OK. Trochu trpělivosti Pawouku Jaké mohou být poruchy časování rozvodů? 1. protažení . Odpovídá (3). Nemusí vést ke kolizi sacího ventilu a pístu, dříve se projeví v diagnostice chyba P0016 – rozsvícení oranžové ikony motoru (Systém kontroly výfukových plynů !!!?) 2. proklouznutí ozubeného kola klikového hřídele po řetězu. Klikový hřídel předběhne vačkový hřídel (2) na obr. Píst má kolizi s výfukovým ventilem. Aktivní je klikový hřídel vlivem startéru nebo běhu motoru 3. proklouznutí řetězu po ozubeném kole vačkového hřídele. Klikový hřídel předběhne vačkový hřídel (2). na obr. Píst má kolizi s výfukovým ventilem. Aktivní je klikový hřídel vlivem startéru nebo běhu motoru 4.proklouznutí řetězu po ozubeném kole klikového hřídele. Vačkový hřídel předběhne klikový hřídel (3) na obr. Píst má kolizi se sacím ventilem. Aktivní je vačkový hřídel vlivem jeho setrvačných sil po zastavení motoru (klikové hřídele). 5. proklouznutí ozubeného kola vačkové hřídele po řetězu. Vačkový hřídel předběhne klikový hřídel (3) na obr. Píst má kolizi s sacím ventilem. 6. Přetržení řetězu. Totální destrukce motoru. Dokážete vymyslit další variantu nebo vyloučit některou uvedenou jako nemožnou?
  11. Zdravím. Jsem jeden z těch, co prožili cestu od chrastění při startu (od 50 000km) k výměně zničeného motoru kulancí (70 000km ,rok a půl po záruce=20 % spoluúčast). Pojďme zkusit společně vymyslit, jak k tomu dojde. Nejdříve bych potřeboval odsouhlasit obrázek časování rozvodů.
×
×
  • Vytvořit nový...