-
Problém s převodovkou DSG 6°
Zdravím, po dlouhé době se na vás obracím s prosbou o radu. Oct. II 1.9TDI DSG, najeto ?220.000km :-) Závada: Projevuje se škubání při rozjedu. A to z 0-... . Je to hodně znatelné škubání doplněné ozvučením, co škubnutí, to tupá rána. Dělá to hlavně při rozjezdu do kopce a při prudkém rozjezdu. Je to cca 5x škubnutí. Když se rozjedu pomalu tak to neudělá, s ohřátou převodovkou/motorem se to zhoršuje, naopak studené auto to udělá málokdy. řazení 1-2,2-3...... atd je naprosto plynulé, podřazování také bez problémů. dělá to opravdu jen při rozjezdu z 0. Závada je už cca 4 roky (s autem se najedou asi 3.000 ročně) Co bylo v průběhu posledních dvou let měněno: Poloosa (L i P), veškeré silentbloky na motoru i převodovce, výměna olej + filtr v přev. Jsou nějaké indície že by to mohl dělat dvouhmotový setrvačník, který rozvibruje motor při rozjezdu. Prosím když někdo bude mít zkušenost, nebo nápad budu rád, nechci dávat 20k a zjistit že to bylo zbytečné. :-/ Děkuji Marek
-
Škubání převodovky DSG v nízkých otáčkách
Zdravím, po dlouhé době se na vás obracím s prosbou o radu. Oct. II 1.9TDI DSG, najeto ?220.000km :-) Závada: Projevuje se škubání při rozjedu. A to z 0-... . Je to hodně znatelné škubání doplněné ozvučením, co škubnutí, to tupá rána. Dělá to hlavně při rozjezdu do kopce a při prudkém rozjezdu. Je to cca 5x škubnutí. Když se rozjedu pomalu tak to neudělá, s ohřátou převodovkou/motorem se to zhoršuje, naopak studené auto to udělá málokdy. řazení 1-2,2-3...... atd je naprosto plynulé, podřazování také bez problémů. dělá to opravdu jen při rozjezdu z 0. Závada je už cca 4 roky (s autem se najedou asi 3.000 ročně) Co bylo v průběhu posledních dvou let měněno: Poloosa (L i P), veškeré silentbloky na motoru i převodovce, výměna olej + filtr v přev. Jsou nějaké indície že by to mohl dělat dvouhmotový setrvačník, který rozvibruje motor při rozjezdu. Prosím když někdo bude mít zkušenost, nebo nápad budu rád, nechci dávat 20k a zjistit že to bylo zbytečné. :-/ Děkuji Marek
-
Nestartuje 1.9 TDI PD
ještě zkus používat druhý klíč, momentálně sem vypozoroval že mě to chytá špatně jen na jeden klíč. (mám dva, u obou měněna baterka cca 3 měsíce zpět.)
-
Nestartuje 1.9 TDI PD
No bílej kouř je normální, kord v zimě. (je to jen vysrážená voda z výfuku). U mě to zakouří černě, a to bude asi špatně spálené palivo, takže mě napadají jen vstřiky, to se bude řešit příští týden. Ještě prý hodně často pomáhá vyměnit těsnění vstřiků (takový O kroužky). vyjde to na pár korun a často to závadu odstraní. U těch vsřiků mi to ukazovalo u jednoho jinou hodnotu než u ostatních. Nevíte o někom z Plzně kdo to má v malíku? A pozná přez diagnostiku jestli jsou to vstřiky?
-
Nestartuje 1.9 TDI PD
Čus, a kabely ste zkoušely?
-
Nestartuje 1.9 TDI PD
Zdravím ve spolek mám ten samý problém, u OII 1.9 TDI PD (2006) Už mám vyměněno - čerpadlo v nádži, tandemové čerpadlo, čidlo teploty, žhav. svíčky, palivové hadice, přez zimou baterka a startér. a už nevím co s tím. motor je hodně neklidný a škube sebou když je ohřátej, když je studenej tak jde pěkně. závada (startování) se projeví hlavně když to dlouho stojí (2 a více dní.) ještě se chci zeptat jestli tě ti to hodně zakouří po tom co to chytí.
-
Tablety do paliva
Zdravím ve spolek, Omlouvám se že to cpu zrovna sem, ale nevěděl jsem kam s tím. Dnes jsem náhodou narazil na ,,zázračné´´ tablety Ecofuel Catalyst™ Tabs, které se přidají do paliva a prý sníží spotřebu chrání motor a tak.Chtěl bych se zeptat jestli s tímto výrobkem máte zkušenost. Mě osobně to přijde jako hloupost, a hlavně vliv na trvanlivost paliva? jak se na to budou tvářit dnešní DPF, vstřikovací systémy atd...? Přidám i odkaz na pročtení http://www.ecosave.cz/ (v žádné případě nedělám reklamu ani nedoporučuji nikomu kupovat!)
- čidlo teploty nasávaného paliva
-
Zvuky po startu, klepání motoru
Ctělo by to víc popsat závadu, já jsem měl obdobnej problém, špatné starty, při startování se motor hodně třásl, dělal velké dunivé rány(nebo jak to specifikovat). U mě to bylo tím že startér nefungoval na 100% a nedokázal motor pořádně ,,nakopnout´´. mechanik vyčistil startér, poopravil překlesaný kabely, dal novou baterku, a startuje jako fík. (oct. II 1.9TDI 77kw 2006 najeto podle budíků 190 000 podle mě tak 350 tis. kupoval jsem taky ojetinu)
- čidlo teploty nasávaného paliva
- čidlo teploty nasávaného paliva
- čidlo teploty nasávaného paliva
- čidlo teploty nasávaného paliva
- čidlo teploty nasávaného paliva
-
čidlo teploty nasávaného paliva
Čaute mam takovej menší větší problém. mam oct II. (2006 BKC) má problémy se startováním a svítí kontrolka motoru, na diagnostice- špatné čidlo teploty nasávaného paliva. čidlo sem vyměnil, závada vymazána ale hned se oběvila znovu... elektrikář z neautoriz. servisu tvrdí že je to řj. že z ní nejde -, prý to chce novou řj. nemáte někdo podobnou zkušenost? nevíte co by to mohlo být? myslíte že by šla řj. opravit? napadlo mě třeba nějakej tuning proveden domácím kutilem. (třeba nějakej odpor navíc, nebo tak něco.) dnes mi volala přítelka že jí auto nenastartovalo vůbec. prosím o radu Marek.