-
Fabia Combi TSI vs. KIA Ceed SW
No taky detail Ceed nie je azijske auto, vyvinute je v nemecku a vyrabane na slovensku. A neviem ci sa o nepsolahlivosti a nekvalite da hovorit. Neviem ci v Kia po troch rokoch tiez zacne vsetko hrkotat ako v mojom Roomstri.
-
Motor 1.4 16V 63 kW
Nie nie je a ked popatras, zistis, ze to robia daleko drahsie auta.
-
Motor 1.4 16V 63 kW
Mne tie popisovane reakci pripadaju uplne normalne. Elektronika predsa vie, ze motor je bez zataze, preto podla mna tak "cudne" reaguje. Inak vyletia otacky hned k omedzovacu a pochybujem, zeby stihol zareagovat. Co sa tyka zvyseniu otacok pri preradovani, predpokladam, ze je to zamer, nieco ako medziplyn. Tiez som sa dlho divil, ale uz to neriesim, zvykol som si.
-
Brzdy
Tak presne tento "problem" mam aj ja. Uz som to dal par krat pozerat v servise, ale vysledok je stale rovnaky kukaju na mna ako na .... . Dnes idem vymenit konecne zadne kotuce , kedze po minulorcnej akcii v servise je jeden prehriaty a ja uz nemam chut cakat kedy sa to rozpadne (uz zacal sa rozpadavat povrch na nom).
- ASR a ESP
- ASR a ESP
-
Spotřeba
Ja som isiel prvy krat na kolegovej fabii 1.4/63 do Nemecka. Co sa tyka vykonu cely cas som spominal moju 1.6, bolo to dost citit ten rozdiel. Spotrebu tam a naspat sme dosiahli 7,7l/100km, na 1.6 roomstri mavam tuto trasu tak nieco cez 8 (8-8,3). Ale na spotrebu sme pozor nedavali, po prvych 500km cestou naspat sme mali priemerku 130 a to bolo dost obmedzeni . Ak mam pravdu povedat, tych 0,5 l na 100km som ochotny za tu 1.6 dat .
-
Spotřeba
http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydrzi-hrave-ctvrt-milionu-km-nevadi-mu-ani-1100-otacek-1fn-/automoto.asp?c=A100420_111826_automoto_fdv Zeptali jsme se tedy odborníka,šéfa vývoje motorů a podvozků automobilky Škoda Martina Hrdličky Vadí tedy jízda v nízkých otáčkách motoru? Těm moderním ne. Když motor podtáčíte – tedy řadíte vyšší rychlost než byste měli podle jakéhosi selského rozumu a citu, třeba aby to bylo akusticky příjemné – nutíte ho v nižších otáčkách pracovat pod větším zatížením, a tedy s vyšší účinností spalování. Z fyzikální podstaty to vede k tomu, že jezdíte s nižší spotřebou. Teď nabízíme už i ve fabiích ukazatele, které doporučují, kdy zařadit kterou rychlost. U benzinových motorů (bez turba i s turbem) se rozsvítí šipka pro podřazení na nižší rychlostní stupeň při zhruba 1 100 otáčkách, u dieselových dokonce při 1 000 otáčkách. Záleží ovšem také na zařazené rychlosti nebo na teplotě motoru. Samozřejmě s tím souvisí i motormanagement, nastavení škrticí klapky a další technické věci, ale prostě a jednoduše – motoru to nijak neškodí.
-
Spotřeba
Ja to mam tiez odskusane. Svizne zrychlit ale neznamena pedal na podlahe, ale niekde v 3/4. Motor sa potom totiz dostava do efektivnejsieho pracovneho bodu. Ja som uz niekolko krat zistil, ze ked je kopec hore strmy a dole tiahli, da sa dosiahnut lepsia spotreba ako naopak.
-
Omezovač otáček,nebo co to je :)
No super, fakt som mal pocit ze to svieilo ked som to prehnal
-
Omezovač otáček,nebo co to je :)
-
Omezovač otáček,nebo co to je :)
Ja mam dojem, ze mam okruhle LED/svetielko v otackomere tesne pri cervenom poli, ale skusat to nebudem . Len mam pocit, ze svietilo, dufam, ze si to nemylim s inym autom :
-
Omezovač otáček,nebo co to je :)
No obmedzovac ma vlastnu kontrolku ak si dobre pamatam, takze by to malo byt vidiet ak zaucinkoval.
-
1,4 16V vs 1,6 16V
Nie, nie ja som nemyslel typ oleja, ale to, ze v servise prd vedia
-
1,4 16V vs 1,6 16V
A co je na tom na neuverenie ?
majko
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva