Přejít na obsah

KarlosTDi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    508
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2584 zobrazení profilu

Oznámení KarlosTDi

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. zapomněl jsem napsat výstup, jiné STK resp. emise a vše prošlo OK ... kouřivost 0,63 - rozptyl měření 0,20 (limit 0,25). Oproti původnímu měření obrovský rozdíl ... měnil jsem jen vzduchový filtr a dal aditivum do nafty. Rozdíl myslím vznikl tím šlapáním na plyn "volná akcelerace" je až 5s, ale první měření byla 1 až 2s tzn. že na to šlapal zbytečně rychle po sobě. doplním je najeto 250.000km
  2. Zdravím, tak zas po dvou letech emiste + STP No a emisema sem neprošel !!! respektive limit kouřivosti je max 1,0 což jsem splnil, ane nevyhověl na max rozptyl měření, což je tuším 0,2 a mě top kouřilo 0,9 - 0,3 - 0,8 - 0,17 - 0,9 - 0,6 apod, zkoušel to 9x ... každopádně mě nasralo, že auto nekouří víc než má, ale neprojde to kvůli velkým odchylkám, tzn. kdyby to kouřilo 4x po sobě 0,99 tak je to OK když jednou 0,1 a podruhé 0,4 tak neprojdete Borec z emisí mi hned ve dveřích řekl že čeká problém, vzal mě jen na zkoušku ... Možná na to jen strašně šlapal, protože to proturoval (což jsem čekal) ale hned jak klesly otáčky tak zas plnej atd. Přišlo mi to strašně rychle po sobě že se motor nestihl vzpamatovat ale asi to tak má být, nechce se mi věřit že by si jen tak řekl o úplatek :( každopdáně nalil sem aditivum, vyměnil vzduchovej filtr a zkusím to jinde :)
  3. Ahoj mám BXE s 220.000km (opravdu garantovane) a taky jsem se vyděsil po přečtení článku ve SM tak jsem vyměnil EGR ventil Emisema jsme prošel s kouřivostí 0,83.Těžko říct jakej vliv měl nový EGR každopádně výměna není drahá ani složitá a motoru to prospělo. Myslím že jde o humbuk jednoho nepodařenýho motoru a všichni novináři pak články opisují jeden od druhého. Pokud máte motor v pořádku, tj. bez zjevných vad, jezdíte slušně a na slušnou naftu takl bych se emisí nebál. Navíc mě strašně nasralo, že se o auto starám, měním EGR apod. a třepu se před emisame abych prošel, a jen ce odejdu z STK tak předemnou fiat s červenou plaketou (takže nové STK i emise) a čadí jak když jede na uhlí ...
  4. Ahoj bude to na 100% spojkovy snimac. Je u pedalu, staci vymenit
  5. Díky potom teda ročník 2001 i 2008 má stejný číslo katu
  6. Aha tak cajk a téma asi může admin zamknout ... Jen pro mě jakožto nesmysly meloucího jedince prosím o info čím se kat přicpával? zaráží mě že si toho nikdo s podpálenými ventily nevšiml že má ucpaný kat. dík
  7. Ale možná i kecám: koukám do etky a opravdu byl kat jiný, včem fyzicky jiný nevím, ale číslo má odlišné. Náhrada končí "X" čímž se označil modifikovaný kus Napadá mě nezkoušel někdo dodatečný náporový chlazení katu - svodů jak to dával výrobce na původní 1.6 16V FSI? asi taky tušil problém s přehříváním
  8. No ví se o tom, ale i ti kdo dostali (koupili) nové hlavy s katem origo od škody opětovně podpálili. Dokonce i jeden bez katu podpálil. Myslím že kat není prinární příčinou spíš důsledek podpálení ventilu. Nespálená bohatá směs z nekompresního válce mohla pravděpodobně roztavit voštinu katu a výrobce raději automaticky dodával novou hlavu s katem. Asi nechtěli riskovat, že zákazník s novou hlavou příjde do servisu že se mu po jejich zásahu pokazil kat, ač by byl už předtím načatý jen se to nestihlo projevit. Toto by se špatně prokazovalo a zavdalo příčinu spekulacím. Takto má výrobce klid a zákazník si to zapaltí
  9. Ahoj Karlosi tady Karel. Taky uvažuju o GO motoru BME 160 000 km. Žere olej, sice jen tak 0,4 l /1000 ale už asi 20 000km ( cca 3 roky) je to stejný. Pokud projdu emisema na STK tak na to kašlu. Ale kdyby neee tak prosím o radu. Kam to chceš dát na GO. Nechci se ptát na fóru aby to nebyla reklama. Dík Karel

  10. Budou davat repas, nova kvalitnejsi sedla vyfukovych ventilu, noveve vyfukove ventily, vsecha voditka a hydrostely. Link neznam zkouknu
  11. Ja myslim sedlo ventilu v hlave, tj takovy prstynek do ktereho tesni talirek ventilu. Sedla s talirkem maji licovat tak tesne, ze kdyj je zalijes benzinem nepropusti ani kapku. Podle me se materil prehreje a pri chladnuti jemne deformuje, postupne vic a vic az talirek ventilu netesni, neodvadi teplo a podfukuje. Karbon na sedle nebo talurku sem nevid tam se oboucha, je az za dosefaci plochou u stpky
  12. Diky za pomoc, vazim si toho. Je to BMD 75tis km a druhy valec 8bar, ostatni 15.1bar. Mam uz objednanou komplet GO tj hlava s novyme ventilama, sedla, rozvody a prkrouzkovat. Pak verim ze to bode ok. Auto je totiz v top stavu. HTP je jizdne super a sem tak trochu fanousek tohoto otloukanka:)
  13. Nedelam zkousky proc? Ani nejsem mechanik jen rad vecem prichazim na kloub. Mam podpaleny ventil tak hledam duvod. Co pisi zmatecne ? nechapu te
  14. Tak musíš to brát tak, že přijede jen ten kdo má poruchu. Nikdo nepřijede změřit si bezvadný motor. Případy vysokých nájezdů tu sou tak asi HTP umí fungovat jen přijít na to proč Jen ze zajímavosti jsem koukal do ETKY kvůli vačkové hřídeli na 1.2 6V. Pro první ročníky typ AWY byla jiná vačka než novější BMD. Tato vačka zůstala až do konce. Obě se ale podpalují tak tam to nebude. Furt hledám zdali opravdu má vnitřní recyrkulaci, ale nic. Všímám si fotek podpálených ventilů a opravdu tam je nános karbonu. Spíš než vnitřní recirkulaci ale typuju netěsnící sedlo a to pak totp způsobí. Jen pro info, našel jsem poznámku už u vícero opravářů hlav HTP " Len sa nedajte machanikom odradiť a trvajte aj na výmene piestnych krúžkov, lebo ak spravíte opravu hlavy a sediel ventilov… tak Vám začne spotrebovávať motor olej."
  15. Pro Martap: upřímně gratuluju, taky bych to tak chtěl ale nepovedlo se. 75tis km a prostřední válec tlaky 8, prvni a třetí 15 proto laborují čím to je auto máš od nova? dělalo se něco nebo vše původní? kolik km denně najedeš? pokud by jsi to měl do práce 50km, tam i zpět 100km denně x 200dní = 20.000km ročně = 12 let provozu? dáváš nějaká aditiva do benzínu? Prosím jakou značku oleje používáš a máš po otevření dolévacího hrdla karbon v motoru? sem myslel že fígl je v minimalizaci zahřívacích cyklů, míň startů a delší trasy = vyšší výdrž. Ale při tvém nájezdu se mi asi teorie boří, jelikož pokud jsi najel 240 tis km tak těch cyklů bylo požehnaně ... odhadem 4800 Ačkoli mě auto ujelo 75000km tj. pokud motor - sedla vydrží třeba 5000 cyklů pak na každý start se najelo 15km což je asi možné Pro hubo44: aha tak poklud by tam byl přesah ventilů, při sání zůstává výfukový ventil ještě chvilku otevřený, tak pak je to neřešitelné. Jedině pootočit výfukové vačky což je utopie. Nikde jsem to ale nenašel tak zkusím pohledat. Pak ale zase nevím proč někomu to vydrží a druhému ne? Aditiva do benzínu by pomohla trochu mastit, čistit a chladit sedla.
×
×
  • Vytvořit nový...