Přejít na obsah

popeye187

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení popeye187

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky za odpověď i za link:) Motor tam samozřejmě nějaký budu muset přehodit jen sem chtěl zjistit jestli není možné, aby s autem bylo ještě něco jíného co by to mohlo ovlivňovat a můj mechanik to mohl přehléhnout. tak snad ne.)
  2. Zdravím všechny, zaregistroval jsem se, abych Vás všechny, kteří jste více zkušení než já požádal o pomoc nebo jenom Váš osobní názor. Nevím zda jsem jen tak velký smolař nebo jsem obětí nějakého automobilového spinknutí, ale stalo se mi přesně tohle: V lednu jsem si pořídil auto Škoda Octavia 1.9 TDI 66 kW r.v.2OO1, stav tachometru 182 000 km, ve velice pěkném stavu jak kastle tak interiér, v motoru nic neklapalo, vše se zdálo tak jak má být. O měsíc později jsem při jízdě cca 80 - 90 km/h (2300 otáček) uslyšel ránu v motoru, otáčky mi spadly na nulu a motor už jsem nenatočil. V servisu mi bylo řečeno, že ojnice prorazila blok motoru, tudíž musí být motor celý vyměněn. Jelikož jsem neměl na nový origo motor, zvolil jsem variantu kterou mi doporučili i v servisu. Zachování hlavy z předchozího motoru a výměna spodní části. Celá renovace mě přišla na 23 000,- Kč. Doufal jsem, že mám na nějakou dobu vystaráno a že teď bude vše ok. Jenže co čert nechtěl, po 6 měsících motor vypověděl službu znovu a to při jízdě na dálnici při rychlosti cca 120-130 km/h, otáčky kolem 3000. Začalo to klepáním v motoru, po kterém jsem začal zpomalovat, zařadil jsem 4.. po chvíli se ozvala rána, ojnice udělala díru do vany a vylětěla na dálnici, což jsem ucítil i na podvozku. Pak už jsem jen spatřil dým lunoucí se z kapoty, tak jsem zastavil, otevřel kapotu..na první pohled bylo vidět jen olej za motorem a pod autem... Zašel jsem do servisu kde mi opravovali první motor a chtěl jsem vědět jak celou situaci budeme řešit, protože další výměna motoru po půl roce mi přišla celkem přehnaná. Mechanik mi sdělil co se vlastně stalo (viz to co jsem psal výše) se slovy, že to nechápe, že jde nejspíš o únavu materiálu a že mi tam dá nový motor přičemž mi dá 50 % slevu na práci, která poprvé vyšla na 8000,- Kč. tudíž ušetřím max. 4000 Kč a vše ostaní si budu muset zaplatit sám, takže počítám cca 19000 Kč a jestli to dopadne jako předchozí výměna motoru tak se mám asi ještě na co těšit!!! Popevé jsem na blok motoru dostal záruku na 1000 km, což docela chápu, nikde jinde bych asi nedostal větší záruku na ojetý motor. Při druhé destrukci jsem si nevšiml ničeho divného, jen že mi občas ručička teploty motoru klesala do nuly a pak zase naopak stoupla na 9O stupnu (nikdy ne vic), což jsem připisoval vadnému čidlu. Jinak se auto nejevilo nikterak poškozené! Prosím poraďte jak bych toto měl nejlépe řešit. Musím předem říct, že na nový motor opravdu nemám finance! A co si myslíte o přístupu servisu? Může se jednat o chybu mechanika nebo jde skutečně o únavu materiálu?! Je mi jasné, že ojnice nevyletí z motoru dvakrát za sebou jen tak bez příčiny, jen nevím co to může způsobovat nebo ovlivňovat. Jestli máte nějaké znalosti a zkušenosti tak prosím poraďte. Předem moc děkuju
×
×
  • Vytvořit nový...