Vyřešeno
Takto vypadá, že jsem konečně našel příčinu nepatrně zvýšené spotřeby. Jen pro připomenutí, řešil jsem zvýšenou spotřebu na fabii HTP 12V rv. 2003. Málo kdyby jsem se úspornou jízdou dostal pod 6 litrů. V průběhu bádání vyměněny:
Svíčky NGK, několikrát vyčištěna a nastavena škrtící klapka, zaslepen a následná výměna EGR ventilu, tesnění pod škrtící klapku, kontrola těsnění sání, kontrola těsnosti hadiček, přidáno aditivum do benzínu, kontrola těsnosti, výměna ventilu N80, kontrola výfuku aj.
Nakonec to byl vadný snímač tlaku nasávaného vzduchu. VAG samozřejmě nic nehlásil a já špatně zkontroloval jeho hodnoty v bloku měření.
Teď mám spotřebu o 1 litr menší. To znamená že kominovaný porovoz město, dálnice, okrsky jezdím průměrně za 5,1l az 5,8l/100km. Když se snažím tak se dostanu na 4,8l. Samozrejme to je znat i na vykonu motoru.