Přejít na obsah

myrryn88

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení myrryn88

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nove tesneni se davalo v cervenci,a asi do mesice se problem vratil.Je mozno ze to muze byt zase tesneni.Necham zkontrolovat.Kdyby mel jeste nekdo jiny napad sem s nim. colins: Nove tesneni nemusis nijak extra zajizdet.Jinak urcite nejezdit za studena jak prase a jeste ho muzes poskodit tim ze auto uvaris .
  2. Zdravim vas. Potreboval bych poradit s dlouhodobym problemem.U fabie 1.4MPi.Nadobka chladici kapaliny je natlakovana za studena.Tim padem skoro kazde rano zacne pipat a blikat kontrolka ze je malo kapaliny.Otevru kapotu a hladina je cca 1-2cm pod minimem.Opatrne otevru,nadobka si odprskne a kapalina se vrati do normy mezi rysky.Dale me rozciluje neustale zasvinene vicko oleje od emulze.Ta emulze se da celkem vysvetlit, auto jezdi kratke trasy po malem meste a navic je zima a vlhko.Ale prijde mi divny, ze po do dukladne ociste vicka se emulze objevila a uz po 30km (po meste ).Auto se neprehriva,teplota drzi stabilne. Opravy,ktere probehly: vymena tesneni pod hlavou,srovnani hlavy,vymena vicka od nadobky chladici kapaliny,tekl chladic (utesnen praskem na chladice) Auto je z roku 2002,najeto poctivych 107000km.Auto nikdy nikdo nejak netrapil studene a podobne... Nevi nekdo prosim co s tim?
×
×
  • Vytvořit nový...