frankie24
Uživatel-
Počet příspěvků
23 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení frankie24
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
ahojte, ulomila sa mi klucka na skrinke spolujazdca... (resp. klucka tam je, ale ulomene su tie tiahla vnutri, takze neodistuje zapadky) neviete poradit, ako ju otvorim? Vdaka
-
dik moc, bohuzial som mimo domu, takze naradie nemam ziadne jedine srobovak cena za kus gumy ma nepotesila, ale tak co uz... treba to vypustat? uz teraz je tam dost malo vody - expanzkka je takmer prazdna a ta hadica vyzerala byt uplne prazdna, ked som to vecer pozeral...
-
Ahojte, praskla mi hadica chladenia a mam cca 5 km (kym sa zohreje motor, otvori termostat a vytecie zbytok fridexu) aby som presiel do servisu... Preto by som chcel vopred vediet, s akou cenou ratat (resp. ci to neviem vymenit bez naradia aj na parkovisku). Je to hadica, ktora ide do predneho chladica... Cislo dielu vdaka nejakej "odbornej" oprave (este predtym ako som auto kupil) neviem precitat... motor 1.4 TDI BNV
-
Pioneer AVH 2400bt Špatnej signál na rádio
frankie24 odpověděl na lakyporucik téma v Autohifi, Navigace
Ako zistim, ci potrebujem "fantomove napajanie " ISO-ISO, ISO-DIN, alebo DIN-DIN? Na tejto stranke ich totiz maju na vyber viac, a z niektorych aj 2 druhy... http://www.saunika.sk/auto-anteny/napajace-anten/ Mam Fabiu I, s radiom MS 202, a chcem tam hodit miesto toho radio Pioneer MVH-170UI... Btw - potrebujem este nieco (nejake redukcie alebo co...) okrem tejto listy: http://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6y0857231b41-kryci-lista-nad-autoradiem-oe-5697.html, ked mam v sucasnosti spominane radio ms 202 a pod nim vysuvaci suflik? -
Zdar, moje radio ms 202 bez problemov fungovalo (auto - rv. 2006), nic nezrnelo/nechrcalo. Potom som spravil osudovu chybu - na stredovu mriezku ventilacie som si dal drziak telefonu a mobilny signal interferoval s rozvodmi anteny, v radiu bolo pocut typicke rusenie GSM signalom. Od tejto doby bohuzial radio trpi slabym prijmom signalu, uz pri slabom zhorseni sily vysielania zrni, cisto hra jedine tak na dialnici do Bratislavy, kde siroko-daleko nie su ziadne prekazky ani kopce. Viete poradit, v com by mohol byt problem (radio - tuner, zosilovac??, antena?, ???), resp. ci je mozne nejakym (nie zavratne drahym) sposobom opravit to, vedeli by mi v (nejakom (ne)autorizovanom) servise s takym niecim pomoct? PS - radio nie je vobec zakodovane (po podrzani "TP" je v stave "code" a nie "safe"), moze to mat nejaky vplyv?
-
Praskla mi "tandemova hadica", ktora tlakuje posilnovac brzd, na volnobehu to nezvlada, ale pri jazde ho este natlakuje... to by nebol az taky problem, dam ju vymenit a malo by to byt v poriadku.. mal som pri tom prazdnu nadrz, a po kratkej zastavke (siel som asi pol hodinu/4 km po tom, ako som poruchu spozoroval) v servise (kde poruchu diagnostikovali) som siel natankovat (asi 3 km za servisom) tam kde poslednych 3000 km... no a zrazu (asi 2 km po tankovani) sa rozsvietila kontrolka "vrtulnik" - vyfukove plyny (podla navodu su to vyfukove plyny)... motor je 1.4 TDI 59kW 248000 km... moze kontrolka suvisiet s tlakom brzdovej sustavy alebo bude asi nejaky problem v nafte (urcite je to nafta a nie benzin, lebo som tankoval plnu a 20 km som v pohode presiel) co som natankoval? vdaka za radu...
-
vo felicii mam podla vin dekodera ( http://igorweb.org/vindec/ ) motor 1.3 BMM (Š 781.136 B ), ktory by mal vyzerat takto: http://cs.wikipedia....Felicia_1,3.jpg ale motor vo felicii vyzera prave ako ten MPi http://slovenskainze...a-1-3-mpi-7.jpg teda ma hranaty horny kryt (nie okruhly), v rohu pri pravom svetle velky vzduchovy filter a "spolocnu kolajnicu" na pripojenie elektriky ku svieckam (nie samostatne kable)... robili sa motory BMM aj v tomto "dizajnovom" prevedeni, alebo tam mozem mat MPi a zle uvedene v papieroch aj podla vin dekodera?
-
pri felicii mi vypisalo "Škoda Felicia LXi 1.3 BMM 46kw" ale (podla wikipedie - http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Felicia#Motory ) sa robil iba 40 a 50 kW motor, 46 nie... podla papierov ma tiez 50 kW... preco teda 46??
-
pri nedavnej ceste ma zarazila jedna vec. po rovnej dialnici idem 120 na 2750 rpm, 130 tesne pod 3000 rpm. rozdiel v spotrebe je ale takmer 1 l na 100 km. Je to sposobene iba odporom (valivy, aerodynamicky) a mierne vyssimi otackami, alebo sa niekde medzi danymi otackami prepina daky rezim motoru (iny tlak turba, ine nastavenie egr, vstrekovanie nafty do katalyzatora (viem ze TSI to pri max. otackach robi, ale pri nafte je to asi hlupost), iny kompresny pomer, bohatost zmesi), co sposobuje skok v naraste spotreby?
-
zadne dvere som si dal zatmelit, v servise pouzili nejaky cierny tmel (nezhadzovali ten vnutorny plech, stare tesnenie tam nechali), ktory by udajne mal vydrzat pokial sa to mechanicky nepohne (cize bez nehody navzdy)... povedali, ze zaruka je 2 roky, tak uvidime... btw - mam ocakavat, ze to zacne rovnako tiect aj cez predne dvere? 5. dvere - posunutie nepomohlo - bolo to v to cele spinave a lanko sa tazko pohybovalo. asi predchadzajuci majitel casto otvaral kufor. vycistene, funkcne... klima - vidim to na kompletny servis (vymena chladiacej zmesi a oleja = otvorenie systemu = nutna vymena dehydratacneho filtra, peloveho filtra, dezinfeckia ozonom), ale az po vytepovani auta (kedze zatekalo), cize az niekedy ked bude teplo (aby rychlo vyschlo). k tomu kompletnemu servisu - mala by stacit dezinfekcia ozonom (popisuju, ze to odstrani zdroje zapachu), alebo by som mal hladat niekoho, kto spravi preplachnutie? a kedze sa v tom nevyznam, viete mi povedat, kde lacno (autorizovany servis je asi najdrahsia volba a originalnu suciastku je asi mozne kupit aj inde a lacnejsie) zozeniem ten dehydratacny filter (alebo co to presne je) a ake je jeho kodove oznacenie? To iste pelovy filter - kde a cislo suciastky... a tu by ma este zaujimalo odporucanie, ci zvolit obycajny, alebo s uhlim (ake to ma vyhody a nevyhody).
-
ako je to s roznymi rozmermi pneumatik, vie si s tym tachometer (teraz ani tak nemyslim nepresnu rychlost, ale skor meranie vzdialenosti) poradit? Priklad - rozdiel obutia 165/70 R14 (polomer - 29,47 cm -> obvod - 185,165471) a 185/60 R14 (polomer - 28,88 cm -> obvod - 181,458392) je na obvode 3,707079 cm (oba su na fabii 1 povolene, od urciteho stupna vybavy isli z vyroby so 185/60) . To znamena, pri (realnej) vzdialenosti 10 km sa uzsie koleso otoci 5400,57-krat, zatial co sirsie 5510,91-krat. Za predpokladu, ze tachometer ocakava udaj 1 otocenie = 185,17 cm a realne tam pneu s mensim obvodom (ktore sa teda kruti viac), tak auto "nabeha" viac km ako je realita... napr. ak udaj na tacho 250000 km (auto si mysli, ze najazdilo 250000 km) bol najazdeny na 185, ale auto bolo nastavene na 165, tak v skutocnosti nabehalo iba 244 994 km (ak som sa nesekol a nie je to az 255107 km). Podstatny je rozdiel 5000km pri tak malej zmene obvodu pneumatiky (tzn. rozdiel 10 km pri 500km trase). Ako potom moze chudak pocitac spravne pocitat dlhodobu spotrebu, tachometer ukazovat spravnu rychlost a vzdialenost? Alebo zeby na to v skodovke aspon trochu mysleli a nastavovali tachometer na originalne obutie (cize kym nezmenite rozmer pneu, tak ukazuje dobre)?
-
tak som nejake informacie nasiel, a doplnil som ich do prispevku, stale neviem ako demontovat operadlo s 3 bodovymi strednym pasom auto nechcem davat cistit do firmy, lebo neviem ci by to neodflakli a hlavne, cistili by vsetko. ja potrebujem vycistit iba podlahovy koberec... sedacky vytepujem iba preto, ze budem mat pozicany tepovac - sice nie su nadherne ciste, ale vyzeraju lepsie ako tie na tvojom obrazku "pred"
-
predne -- pokial viem, su prichytene 4 srobmi, odstranim tym iba sedadlo z kolajnic, alebo aj kolajnice? Idealne by bolo dat prec aj kolajnice... Ale druha vec -- co s bocnym (v sedacke) airbagom? je tam niekde pripojeny kabel, co sa da odpojit, alebo ako je ten vyrieseny? A samotne tie 4 sroby, tusim je tam nejaky atypicky srob -- aky a kde zohnat kluc na jeho uvolnenie? zadne -- myslim, ze viem ako vyhodit sedaky (tie dve tycky, na ktorych sa to sklapa, stiahnem k sebe a tym je sedak prec), ale ako vyhodit sirsie operadlo (aj ked to nie je uplne potrebne, ale vytepoval by som uz aj operadlo a na slnku by lepsie preschlo ako v aute), ked je spojene 3-bodovym pasom spolu s podlahou (to uzsie nie je problem vyhodit von)? je vhodne tepovat to pristrojom ako je tento: http://www.karcher.d...ry/11001130.htm ? pripadne je vhodne ho pouzit aj na sedadla, tapacirku dveri a strechy? //EDIT: tak som si pozrel stare fora a starsie dielenske prirucky predne sedadla, 4 sroby, ide to prec aj s kolajnicami, ak mate v sedadle airbag/vyhrievanie/nezapnutie pasov, treba najprv odpojit baterku a potom na spodnej casti sedacky odpojit konektory pritomnych "systemov", srob ma hlavicu XZN 10 (oznacovany aj M10) a kluc sa da kupit do 100 kc ako nastavec, utah. moment 24 Nm (ak som si to nesplietol s niecim inym) zadne sedaky, potvrdil som si, co som aj myslel, cize ich viem demontovat. ale zadne operadlo s 3 bodovym pasom som nikde nenasiel (mam iba stare diel. prirucky) :-(, jedine co som si odvodil z nejakych utrzkov, ze musim odsrobovat ukotvenie pasu v podlahe, kde je zavarena matica, ale netusim akym klucom ani nic viac, chcelo by to nejake blizsie info (asi to zbadam, ked sa pozriem do auta). napadlo ma ze by som po demontazi sedadiel mohol vybrat cely koberec von, ale ked som si v dielenskych priruckach nasiel, ako treba demontovat vsetky plastove zakoncenia, tak som tento napad hned zamietol :-) tepovanie musi stacit, zoberem tu podlahu 2-3x, aj cistou vodou, aj so saponatom, a ked to uz budem mat doma, mozem vycistit aj starsie otcove auto...
-
Zdravim, do fabie mi tieklo cez dvere, to je uz opravene... Teraz je ale v aute neprijemny zatuchnuty pach, ktory pochadza asi z podlahy, na ktoru stale zatekalo a bolo to zakryte gumovym kobercom (nechal som to odokryte, nech to uschne)... Ako sa toho zbavit? Mate nejake odporucanie, skusenosti apod? Vdaka za rady