-
Počet příspěvků
45 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
934 zobrazení profilu
Oznámení MarekIRL
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Aha, a u tohoto originálu se připojují hadičky jak? Já koupil filtr Comline EFF129 a tam jsem hadičky přehazoval - na kraj černou a doprostřed modrou.
-
No pojistku na brzdové světla (v autě) jsem kontroloval.. ta je OK (číslo 2, 10A) ale že by na to mohly mít vliv i ty velké pojistky na baterce to jsem netušil. Protože auto jede normálně (plyn, otáčky, spotřeba - OK). Ale mrknu na to. Dík
-
Zdar kluci, Tak jsem na tom stejně... začalo svítit EPC a brzdové světla nesvítí. Takže snímač. Jen mě zaráží že podle té příručky jsou dva postupy montáže. Já mám Fabku rv 2000 takže asi ten starší postup. Ale snímač je stejný pro oba postupy ne? protože když hledám na netu tak nacházím pouze jeden typ snímače ze 4-mi výstupy (číslo 6Q0 945 511) nebo existuje ještě jiný typ? EDIT: Hrabal jsem se v ETCE a pro moje auto taky uvádí jen jeden typ - 6Q0 945 511 (4 pin)
-
Zdravíčko, Ve své stařešině mám radio Škoda MS 402. Rád poslouchám MP3 z telefonu a nyní používám takovou tu kazetu s 3,5 jackem abych nahradil absenci AUX vstupu. Ale občas to blbne protože si rádio myslí že došel pásek a přepne na druhou stranu čímž přeruší na chvíli hudbu (někdy to dělá co 20 sekund). Neví někdo jestli třeba v zadu na konektorech není někde nějaký vstup pro externí audio? Nebo jak jinak to propojit s telefonem. Díky Edit: Omlouvám se psal jsem to narychlo dík za doplnění a přeřazení
-
Aha je to možné s tím vývozním typem protože jsem to auto koupil v Irsku kde bydlím.
-
Zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi motory 1.4 50kW ATZ a AQW oba splňují EURO 4. Jak sem zjistil ATZ bylo vyráběno od 11/99 - 07/00 a nástupce AQW od 08/00 - 03/03. Jinak verze AME (pouze EURO 2) od 08/99 - 04/03. Kdyby náhodou někdo věděl?
-
Tak jsem to čerpadlo vyměnil za použité z vrakáče... bylo z fabie 2003 najeto jen 80tkm. bylo krásně bílé. To moje bylo úplně černé a hlavně hodně vrčelo když jsem otočil klíčkem. Tohle jde slyšet jen minimálně. Auto zase maká jak má. Tak to snad vydrží.
- 93 odpovědí
-
- palivovy filter
- brzdova kvapalina
-
(a 1 více)
Označen s:
-
To je pravda, ale já se tam koukal a myslím že to těsnění na tom čidle bylo špatné. Jinudy se tam snad voda ani dostávat nemůže
-
Máš pravdu to nové s konektorem tam nejde zastrčit až do konce - narazí na ten břit který má snímat... :( (to bude zřejmě na tu novější verzi co už měla dva břity pod sebou. jinak tady jsou krasavci.. V tom případě já sháním tu starší verzi bez konektoru číslo 6Q1 423 291 nebo náhradu 6Q2 423 291. Nevíte kde sehnat nový? (Já vím že asi jen v origo Škoda servise ale to bude asi pálka). Z vrakáče už nechci ten mi vydržel jen 2 měsíce
-
No.. já teda udělám pokusného králíka a zkusím ho tam dát... protože jsem to koupil z ebay a tam borec tvrdí že je to nová verze a pasuje i na ty starší Fabie 99-03 serva TRW. Potom napíšu jestli to maká nebo ne. Ta voda mě taky štve ale vůbec nechápu kde se tam bere.. ocenil bych kdyby to tady už někdo řešil.. vůbec nevím kde hledat chybu. Ale přece jen je to 13 let starý auto.. už mělo být dávno ve šrotu.. ale mně je ho líto motor maká super má najeto poctivých 122 tkm. tak se to snažím ještě nějak opravovat..
-
Ahoj chlapáci, Prosím Vás. Mám Fabinu rv. 2000. Servo TRW. To zasra** čidlo natočení volantu už mi dvakrát měnili. A už to zase blbne.. Těď si ho chci vyměnit sám. Všiml jsem si že těch čidel na TRW je hodně typů. A hlavně i VAG čísel - staré je 6Q1 423 291 to jsem tam měl (nemá ještě konektor). Když jsem ho vytáhl tak vytekla i voda a čidlo i vnitřek byl narezavělý... nechápu kde se tam ta voda vzala???. Objednal jsem nové pro TRW to má ale již číslo 6Q0 423 445 a má konektor. Zítra ho tam šoupnu ► to nové už má ten tišťák zatavený v plastu. A taky nevím jak ho tam dát.. jde otočit o 180° tak nevím ale asi je to jedno.. co říkáte?
-
Tak jsem to teda vyměnil no.. uff pro amatéra docela porod. Asi jsem to dělal zbytečně těžko... nevím. 1) Odpojit takovou tu tenkou tyčku nahoře (asi nějáký stabilizátor) 2) Odpojit čep řízení 3) Vyrazit tlumič 4) Jsem za to kolo rval až sem vyrval tu poloosu z vnějšího homo kloubu.
-
díky
-
Dobrý den, Chtěl bych se jen optat. Je složité tu manžetu vyměnit? A jestli se potom musí dělat geometrie kol. Děkuji za rady.