Přejít na obsah

V.Maxxx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    48
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení V.Maxxx

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. jo děkuju za reakce.. dnes jsem udělal druhou stranu... šepot květin
  2. ahoj... obdobný problém.. začlo to před koncem roku kdy jsem jel trasu 2x 300km tam dobrý, zpět dobrý.. pak 2x 5+5km do práce a zpět, další den jsem vyjel a hluk od 40 na to že to nic před tím nedělalo hroznej, tak jsem kontroloval (za celou dobu 3krát) na nic jsem nepřišel tak jsem stim jezdil do tedˇ poslouchalo to pár lidí z práce (mechanici) všichni krčeli ramenama že asi pravý ložisko.. při jizdě rovně hluk při zatáčení do leva větší hluk při zatáčení do prava hluk teměř zmizí... od začátku jsem si myslel že to tím pravím ložiskem není... jezdil jsem cca 2000km hluk se zvětšoval hlučelo to už od 10km a tak ikdyž zjevně ložisko nemělo vůli jsem ho dnes vyměnil, a... fabča stále " chroupe" uplně stejně. a ted mi poradte... doplnění: 1,2HTP 40kw 2006 138TKM
  3. nebylo by špatný zrekapitulovat stav kilometrů, stil jízdy a fotku tý starý vzpěry... rád bych se toho cukání taky zbavil
  4. tak to prostě je a to se vším.. prostě chceš být čehokoliv majitelem tak "my" se napakujem - nemovitost, auto, pozemek prostě na uplně všechno jsou poplatky který se neusté zvedají. nicméně tohle už nemá s tématem nic společného takže šup zpět k tématu :-D
  5. teď je zpoplatněné EURO 0,1,2 a to do roku 2000 a od novely by mělo byt zpoplatněno EURO 0,1,2,3 a do roku 2006.
  6. jj nádoba aktivního uhlí, slouží k odvětrávání pal. nádrže, kde se v tom uhlí pohlcují ty výpary a pak se při volnoběhu přisávají do sání, to se ale musíš hodně snažit aby jsi to naplnil až do ní, jinak rezerva je 7,5 litru a pak do dojetí na 0km na palubáku se stím pohodě dá ujet 30km bez nějakého problému... (víc jsem neměl srdce) a pak od prvního caknutí se tam dá nalit vklidu 8litru, ale i 12litrů
  7. ted to tímto směrem spěje od roku 13 bo 14 chtějí aby nad 6let "starý" auta jezdíli každý rok na TK.. ku.va 6 LET to je v normálních podmínkách dobře zajetý auto. Ale ono to je zas z důvodu vytěžení ještě víc peněz z tech "blbých" lidí po kterých "my" politici jen šlapem a plivem, tady v ten termín budou taky posouvat to zpoplatnění Euro 1,2,3, ko..ti.
  8. 38litrů? to se mi tam vleze víc plynu (39,8l), jinak než jsem to HTP (40KW) nechal předělat na lpg tak se běžně vešlo 45-48 BA a ne jednou se mě zadařilo 53-54 litrů podezříval jsem že jim to blbě počítá ale podle reálného dojezdu to byla pravda, jinak když byla HTP nová (do 100 000km) tak jezdila Prostějov - Vodice (880-900km) bez tankování a ještě něco hodně málo zbylo. Tato trasa se jela celkem 8krát v průběhu KM letos na plyn už jsme museli bohužel tankovat ale koho by to sr.lo když v HR lpg stojí něco málo nad 15KČ,
  9. Pak je otázka zdali máš origo lamelu.... někdo tu tvrdí že pokud se nedá vyloženě origo tak i nová lamela dělá neplechu..
  10. osobně mě to dělá taky a mám za to že pokud motor zrychluje a jsou vymezeny vůle pro tento stav pokud se plyn uplně ubere tak motor začne zpomalovat ale ostatni díly se ctějí točit dál a protože motor není pevně spojen s ostatnímy točivými díly musí se vůle vymezit pro brždění motoru (to je taková ta prodleva) a pak to cukne vůle jsou vymezeny a motor brzdí ostaní točivé komponenty podle mě se natom z velké části projevuji vymlácené lamalové pruziny, tento jev pozoruji cca od 80tkm nyní 123tkm a má to zhoršující tendenci, pak se tam od 100tkm objevuje ještě jeden znuk v nizkých otáčkách jak kdyby plantal rozvodový řetaz o napínací lišty ale dost možná jsou to právě opět vymlácené pružiny na lamele
  11. tož toto nechápu.. poučte mě někdo.. doufám že jsem něco nezvoral.. řešil jsem komplet zadní brzdy na svojí haťapku a jelikož to na škoda díly vyšlo nejlépe tak jsem si to tam objednal přes uvedený odkaz http://www.skoda-dil...ia-fabia-2.html o příspěvek víš a je tam sleva 5% a když jsem se pak koukal už normálně bez tohoto linku na přední tak už ta sleva nebyla tak jsem to zkusil zas přes tento odkaz a zas tam sleva je... doufám že jsem tím nic nepopjantal :-)
  12. AWY je před face a možná měl jen špatně zapojeno.. zapojení se liší nebo to nepodporovala jednotka nebo to neměl aktivované vagem..
  13. kod motoru BMD, prostě poface, jinak jsem neměnil vůbec nic před 14 dny jsem rozdělal dekl abych viděl na komfortku nebo co to je a tam bylo 6Q1 plyn je el. ovládanej v serii a na to že to funguje od 45KW jsem nebral v potaz protože to nevidim jako směrný, takže jsem obědnal a namontoval, a můžu jenom doporučit!
  14. jako motoru? tu nevim, nebo myslíš 6Q1? je to R.V. 2006, facelift 1,2 HTP 40KW, ambiente
×
×
  • Vytvořit nový...