Zdravím.
Řeším problém s OII 2.0 TDI 2006. Před nedávnem začalo auto při rychlostech padat do nouzového režimu (až když jsem na to šlápl nad 120 km/h, do této rychlosti to táhlo v pořádku a pokud jsem plyn nesešlápl až na podlahu, nebyl problém jet 180 a více), při zastavení se vše vrátilo do normálu a mohl jsem jezdit dále. Ještě podotknu, že to nedělalo vždy, ale prostě "podle nálady?". Dal jsem to do autorizovaného servisu a diagnostika vyhodila několik chyb a technik se vrátil s tím, že to bude chtít "asi"! vyměnit turbo (25 000 Kč). Tak jsem si to nechal ověřit ještě v jednom autorizovaném servisu a technik si nebyl vůbec jistej, co s tím a řekl něco ve smyslu, že to "asi" bude turbem, ale jistý si není a výměna by měla pomoci (cena nějak 27 000 Kč). Tak mi nezbývalo nic jiného, než souhlasit. Řekli mi, že to objednají a pak zavolají. A že zatím můžu v pohodě jezdit. Čekal jsem asi týden a nikdo se neozýval - po celou dobu auto jezdilo bez problémů - tedy nespadlo do nouzového režimu ani jednou. Když nebyla zatím závada, tak jsem jezdil a neřešil to, teď, zhruba po třech týdnech auto zahlásilo jinou chybu a zase spadlo do nouzového režimu - hlásí chybu - "Systém kontroly výfukových plynů" - zkoušel jsem, jestli to nemůže být třeba filtrem, tak jsem to protáhl na vyšší otáčky, ale nic nepomohlo. Opět jsem objednán do servisu, tak jsem zvědavej, co mi řeknou - hlavně teď ani nevím, jestli mě to hází do nouzového režimu díky této chybě nebo díky turbu... Ale rád bych znal názor někoho zde, jestli se s něčím podobným nesetkal nebo neví čím by to všechno mohlo být? Mnohokrát děkuji za informace!