-
Počet příspěvků
166 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
1925 zobrazení profilu
Oznámení P1azer
-
P1azer začal sledovat Reproduktory Octavia Ambiente / Ambition plus , Koupe ojete OIII , Zaseklý prostřední zadní pás a 1 ostatní
-
Nebudu zakládat nové téma. S příručky mi to není úplně jasné, ale pro výměnu prostředního pásu je zapotřebí rozpárat čalounění nebo se do toho dá dostat zadem? Žena vezla štěně na sedčce a bohužel při chvilkové nepozornosti se pes pustil lehce do pásu. Díky.
-
Šlo mi čistě o ergonomii provedení. Mám problémy se zády a špatné sedačky v autě jsou jedna z věcí, která mi v tomto moc nepomáhá. Takže jestli ty Scout sedadla jsou ta stejná, jako příplatková v nižších řadách?
- 12 odpovědí
-
- octavia
- octavia scout
-
(a 1 více)
Označen s:
-
Zdravím, přes vyhledávání jsem těch témat moc nenašel, tak to zkusím tady. Hledám rozdíl mezi sedadly Scout vs. ergonomická sedadla AGR v octavii 4. generace. Díky.
- 12 odpovědí
-
- octavia
- octavia scout
-
(a 1 více)
Označen s:
-
No nechci být poslem špatných zpráv , ale jestli jsi ve správném tématu o motorizaci 1.4tsi CNG, tak těch aut s reálným nájezdem kolem 100tis. moc extra teda nebude. My ho máme jako druhé auto do rodiny, kupováno 2018 s nájezdem 70tis., najeto pár dovolených, nějaký hory a pak už s ním jezdila žena do práce a služebně. Teď má cca 125tis. Není to teda DSG. Jinak já k tomu autu, co se motoru týče, nemám výhrady. Ale máme rok konec 2014 a cca do 2 měsíců bude obměna (nejspíš zůstaneme u značky a koukáme po Karoqu). Motor je kultivovaný, až tak tichý, že člověk přemýšlí, jestli to nezdechlo. Výkon relativně dostatečný, reálně bude mít o něco víc, než papírových 81kW. Ale nejsou nějaký extra fanda a znalec, spíš uživatel.
-
Nevím, jestli už to není moc mimo téma. Ale já mám srovnání s Octavia Combi v motorizacích 1.6 TDI 81 kW (2016), 1.4 TSI CNG 81 kW (2014) a 2.0 TDI 110kW (2019). Vše v manuálu. Je pravda, že u té 110 kW je ten nástup výkonu dost přidušený, ale jede výrazně nejsvižněji, hlavně v dálničním provozu je prostě "ta výkonová rezerva". 1.6 TDI jsem jezdil předtím, je to 5kvalt a za mě je to fakt spíš základ. I to TSi v CNG, který má papírově stejný výkon, tak jede pocitově mnohem lépe. Je to subjektivní názor člověka, kterej nedělá do aut, ale já bych už nic slabšího, než je ta 110 kW naftová verze nechtěl. Spíš lituju toho, že nemám DSG a 4x4 (tam jen kvůli podvozku, který je podle mého názoru dost katastrofa - nekomfortní)
-
Mně teda ta cena přijde adekvátní, jak jsem říkal, motor slabší, ale zase úsporný a spolehlivý. Navíc s lepší výbavou, než prodávají bazary, za tu cenu. Já jsem z rovna ten typ, co ocením auto s komplet historií v autorizáku (i přes to, že ne každý autorizák má kvalitní servis). Ale jsem ochotný si připlatit za to, aby auto mělo vedenou komplet historii a vím tak, jestli to není "vyklepaná totálka".
-
No mně přijde ta 1.6 TDi slabá, ale samozřejmě pokud jsi na to zvyklý. Ale jak bylo řečeno, když jsi s ním jezdil, tak víš, kde má nebo nemá jaké mouchy. Já mám služebáka taky od funglovky, i když firma ho má ve vlastnictví, a celkově jsem z kvality zpracování všeho možného dost zklamaný (myšleno hlavně interiér - sedačky, drnčející ovládání oken u řidiče, těsnění oken - když je pootevřené a zaklapnou se dveře, tak mám pocit, že okno vypadne apod...). Jediné, co je v pohodě, je asi ten motor. Jakože kdybych to měl za těch necelých 800tis. kupovat tehdy já, tak bych byl dost rozpačitý. I když co jsem slyšel od kamarádů na nový mergly nebo bavoráky, tak je to asi všude stejné... teda já řeším spíš blbosti uvnitř, oni spíš motorovou část.
-
Možná jsem v tomhle ohledu staromódní, ale když jsem kupoval auto za 300+tis., tak jsem chtěl jednoznačně něco, co je z českou historií a servisované ve škodovce. Ano, kvůli tomu jsem hledal auto i půl roku a musel jsem být pohotový, ale koupil jsem auto, do kterého teď nesypu (zatím) peníze a jezdí s tím žena bez problému už od listopadu 2018 a dělají se jen předepsané servisy.
-
Tak nedělám si iluze, že i majitelé něco nezatlučou (ne každý je tak naivní blbec jako já, když jsem prodával své dvě staré auta a řekl jsem už do inzerátu každou malou mouchu, které auto mělo a tím jsem si snížil prodejní cenu... ale pro mě je důležitější férové jednání a budoucí majitel je pak o to spojenější). Jistotu samozřejmě nemáš ani u nového auta, ale auto pod cenou bych za každou cenu nekupoval. Já bych osobně šel přes škoda plus a mrkl, co prodávají salony. Sice to bude asi krapet dražší, než bazar, ale za mě asi lepší koupit auto, které někdo dal třeba na protiúčet, které celou dobu jezdilo do servisu, kde mají komplet historii (teda měli by mít, víme, jak to je a co všechno se dá udělat i mimo záznam).
-
Já bych teda osobně koupil jen auto, které jezdilo do škoda servisu s el. knihou. Dovoz bych nekupoval vůbec, ale to je samozřejmě můj názor, který nemusí být pro ostatní relevantní. Já jsem na takové auto taky 4 měsícec čekal a každý den koukal po netu, všude jsem měl nastavené hlídací psy, aby mi při každém novém inzerátu dali vědět... a nakonec jsem to koupil přes bazoš, prodával to člověk, který pracuje na STK stanici a přestěhovali se za město, kam se v zimě nedalo dojet bez 4x4. Ale vím, že to mohla být haluz.Ale sem tam se inzerát objeví, ale podle mě lepší připlatit od startu 50tis. za spolehlivé auto, než koupit o 50tis. levnejší, než se standardně prodává a první rok provozu do toho nasoukat ještě dvojnásobek a nejhůř zjistit, že auto je zhuntované a jen zamaskované. Ale najít v té zaplavě inzerátu soukromý bezproblémový prodej/nabídku je těžší, než hledat prd ve vířivce.
-
Myslím, že golf má stejně velké místo pro posádku, jako octavia, ale na úkor menšího kufru. Když jsem kupoval soukromý auto, tak jsem taky narazil na pěknýho golfa s 1.2Tsi., ale nakonec vyskočila nabídka na O3 1.4Tsi CNG s komplet historií a bylo jasno. Zatím si nemůžem stězovat, s autem teda jezdí žena, já mám ropáka. Každopádně co se motoru týče, tak stačí mrknout na autocz, kde rozdelali 1.0TSi rapida po 100tis. a ten motor byl úplně v pořádku. Takže těch nových benzínů bych se nebál. Ale hlavně nespěchat na koupi a pořádně vybrat, nechat proklepnout před koupí.
-
Tak zase říct, že mi hlučná nafta nevadí, mi přijde divný. Já když sednu do TSi s CNG, tak se musím kolikrát dívat na otáčkoměr, jestli to auto nechcíplo, jak je to krásně tichý. Jako odhlučnění O3 je už asi slušný, ale prostě ten zvuk naftového motoru je uvnitř pořád slyšet. Kdyby O3 CNG po FL měla klasickou benzinovou nádrž, ne jen dojezd, tak bych ji bral radši, než to TDičko. Spotřeba stejná (možná nižší u CNG) a hlavně ekologičtější provoz, menší hluk motoru atd. Ale bohužel firemní park máme v naftě, tak jsem nemohl jinak. Přeji určitě dobrou ruku při výběru a nebrat nic, co nejezdilo do origo servisu. Ne kvůli kvalitě/nekvalitě práce, ale hlavně kvůli servisní historii (el. kniha). Ale jestli budeš kupovat roční vůz, tak tam toho servisu moc nenajdeš :). Ale v případě nehody a opravy by to tam mělo být. Ale určitě si dávat pozor i na prodej z ofiko škoda salonů, já jsem takhle málem koupil několikrát bouranou Toyotu, kterou jsem měl vyhlídlou v pražském salónu. V inzerátu bylo taky nebourané, ale v historii pak člověk našel, že se tam postupně vyměnilo půl auta...
-
Zdravím. I přes moje problémy s odpojování/připojováním od entertainmentu (což už by mohlo být, pokd HW věc, tak leda vada na vestavěném USB konektoru), tak Android Auto používám. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nenarazil na seznam podporovaných příkazů? Už mě nebaví zkoušet různé kombinace a jestli ještě jednou uslyším "Nevím, jak vám mám na základě příkazu... pomoci", tak asi utrhnu volant a hodim ho do rádia :D. Vím, že i přes neoficiální podporu čekého jazyka mi to na pár příkazů fungovalo, jako "přehraj...", "volej..." apod. Děkuji.
-
Pro mě je ambition s doplňkovou výbavou minimum. Jelikož nemám(e) garáž, tak musíme mít v autech vyhřívané čelní sklo. Ten dešťový senzor a automatické svícení se mi nějak nezdají, měl jsem za to, že je to už součást výbavy ambition. A bez multifunkčního volantu bych auto už dneska nechtěl, ale zase klimu bych přežil i manuální. Samozřejmě jak psal kolega nade mnou, tak každý to má jiné. Hlavně pak, když už si zvykneš na nějaký standard, tak se ti nechce jít s výbavou dolů. My jsme třeba koupili 3,5 roku starý CNGčko v kombiku s výbavou ambition a s nájezdem cca 90tis. km za 310tis., jestli to to nějak pomůže (je tam snad navíc jen to vyhřívané čelní sklo, multifunkční volant, asistent rozjezdu a únavy). A tehdy jsem s tím byl spokojený. Pak jsem přešel na Style funglovku a prostě mi ta horší výbava přijde nedostatečná (a to jsem si zapomněl do Stylu nakonfigurovat el. sklopná zrcátka a adaptivní tempomat, což mi chybí). Jinak rádio mám taky "jen" bez navigace, ale vzhledem k tomu, že jsem zvyklý už řadu let jezdit podle WAZE, tak jsem tu NAVI tam účelně nedal a vyuužívám Android Auto přímo na rádiu.