Přejít na obsah

Freme

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

865 zobrazení profilu

Oznámení Freme

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Budu stejně měnit jak tlumiče tak pružiny, takže vezmu celou sadu. Děkuji za odkaz, domluvím se s něma co a jak. Silentbloky určitě plné, protože ty poloprázdné jsou i ničem . Největší zásek bude akorát s těma brzdama, jelikož jsou 280kové, tak musím sehnat těhlice, ale to doufám nebude takové hrůza. Akorát mám ABS a předělávat to nebudu, nechám ho tam... Určitě ho ještě využiju , akorát přemýšlím nad těmi širšími třmeny .
  2. Mno upřímně počítám za motor 170 000Kč, takže daleko od pravdy nejsi a jsem ochoten to risknout, kdyžtak si aspoň můžu říct, že jsem to zkusil. Já bohužel nechci motor 1.8, protože už přes rok vlastním tenhle motor a jsem s ním spokojený a jelikož znám pár lidí co ho mají a nejsou s ním moc spokojení a navíc auto bude dělané kompletně, včetně celolaku, interiéru atp., takže by mě to čekalo jak u tohohle tak jiného.
  3. Rozhodně bude legálněji určitě vypadat 16V na originál spodku, než kompletní výměna . V dnešní době jde snad všechno, jestli se nepletu, nebo jo? Turbo kity se pro tenhle motor prodávají úplně běžné a tak stejně jde nechat udělat řídící jednotka na míru, nebo ne? Já nechci vše řešit pouze přes vačku, jak říkáš ty, chci to řešit vše pěkně od základu až do konce - takových pokusů o přestavbu bylo nespočetně a jak to dopadlo...? Převodovku bych samozřejmě nechal taky upravit... Akorát teď přemýšlím, proč tady řešíme převodovku, když jsem se ptal na výměnu hlavy... To že tam bude turbo atd. je ještě běh na dlouho trať (tedy do konce roku 2013), první musím pořádně vyřešit káru ohledně výztuh, upgradu brzd a motor .
  4. Já mám jedno kompletní auto (ibiza), které je sice totální vrak, ale je kompletní a je tam právě 16V . Já mám právě kompletní výmaz motoru z TP, zůstal mi tam jen typ a ten je AQY, takže žádný výkon, obsah atp., tudíž to bude méně nápadnější než výměna celého motoru. Chci na ten motor dodělat ještě také turbo, takže data se budou muset stejně vyrobit nová. Navíc já neřekl, že tam budou seriové ojnice, v hlavě už možná něco mám, takže by bylo bezpředmětné, dát kované ojnice a nechat originál ojnice, ne? Stejně to bude hodně diskutabilní, takže se vrhnu na vyndání motoru ven, rozebrání mého motoru (mám naštěstí náhradní), takže budu vše dělat na něm a doufám, že se mi to povede .
  5. Tak elektroniku bych vlastně řešil nemusel - předělala by se z nového vozu pokud se nepletu. Celý motor nechci vyměňovat, protože chci mít vše papírově, stejně písty, ojnice atd. chci kované, takže by to stejně vyšlo jakoby "nastejno". Můžu se jen zeptat na kolik tě vyšla výroba těch ozubených kol?
  6. Zdravím všechny. Chtěl jsem se zeptat (ne jen majitelů 2.0), jestli jste už jste někdo absolbovali tuhle přestavbu, popřípadě jak jste dopadli. Mám možnost mít kompletní motor s elektřinou atd. ze Seatu ibiza 2.0i 16V 110kW a chtěl bych předělat hlavu na octaviácký spodek. Elektroinstalace včetně vstřiků, řídící jednotky atd. by byla tedy z 16V, takže v tomhle by zase takový problém nemusel být. Nechal bych si udělat na zakázku kované písty + těsnění pod hlavu, jelikož 16V měli jinak udělané ventily. Chtěl bych jen vědět, jestli mě budou čekat nějaké větší komplikace, popřípadě na co si dát pozor a jestli už jst eněkdo takovou přestavbu dělal. Děkuji.
  7. Zdravím všechny. Tak problém vyřešen (klep klep), ale bohužel nemůžu poradit ostatním, jak tento problém vyřešit . Jednoho dne (sobota večer, mráz až praští), jsem jel za kamarádem pokecat (přišel jsem k autu, nastartoval, kontrolka blikala). Dojel jsem k němu, zastavil, kecali jsme - potřeboval někam odvést, tak jsem ho hodil a od té doby kontrolka nebliká, nesvítí, ani diagnostika nic nepíše, že je něco špatného, tak jsem rád, že už je to vyřešeno, akorát se nikdy nedozvíme čím to bylo . Chtěl bych poděkovat všem, co zde psali, čím to může být. Ještě několikrát zde budu stejně psát ohledně přestavby.
  8. Tak to by byla už třetí výměna oleje za 1000km a to není zrovna levná záležitost . Zkusím sehnat druhé čidlo někde a vyzkouším to takhle - dám vědět jak jsem dopadl .
  9. Děkuji za upřesnění kabelů. Hned jak bude chvilka času (o víkendu) na to skočím a proměřím. Zatím díky. Tak jsem to tedy proměřil a vyšlo mi tohle: Propojení mezi PIN1 a PIN3 = cca 11V. PIN2 = konstra. PIN3 na kostru = cca 11V. Napadá mě tedy, že by mohlo být znovu špatné čidlo - bral jsem originál, ale chybička se může stát...
  10. Dobře tedy - jak to odstranit, když se tohle děje po výměně oleje? Myslíš, že by to psalo, že je přerušený nebo otevřený kontakt na B1+? To by psalo něco ohledně kvality, nemyslíš? Teď jsem to vše pročistil, kompletně smirkovým papíreme očistil všechny kontakty od alternátoru, přes startér po pojistkovou skříň nad baterií a kompletně prostříkal čidlo oleje. Jedu to projet - uvidíme co to udělá. EDIT: Po složení, otočení klíčku se nic neděje - nebliká. Nastartováno, dojeto na určité místo - motor vypnut. Nechal jsem to stát, přišel jsem po cca půl hodině, otočení - bliká. EDIT2: Tak jsem ráno projel všechny pojistky - našel jsem spálenou jen malou (7,5A - 5ka umístění - ovládání střechy a sedadel). Jak jsem ráno přišel k autu, tak jsem otevřel, projel pojistky a schválně odpojil čidlo kapoty. Sedl jsem do auta - neblikalo. Vypl klíček - otočil - blikalo. Připojil jsem diag, vymazal jsem chybu, nastartoval. Vypl klíček otočil - neblikalo. Vypl, otočil znovu blikalo, opět jsem vymazal atd. atd. pořád dokola. Jelikož jsem o víkendu v práci, tak nebudu mít čas na proměření kontaktů multimetrem. Nevíte přesně někdo, který drát na tom snímači hladiny je kostra, + atp.? EXON to zde sice napsal, ale nevím který přesně je na co, jestli to je někde zkratované, budou vykazovat jiné hodnoty než by měli. Díky.
  11. Předtím nevím jaký tam byl olej, nebyla nikde žádná nálepka ani předchozí maitel nevěděl - olej jak se vypouštěl bych už velmi krásně černý - tipuju 15 000km určitě a před výměnou to nedělalo. Vyměnil se olej, nalej jsem na něm asi 500km - dekarbonizace motoru - nalitý nový olej, výměna čidla a na tomhle oleji taky tak 500km. Jelikož se v autě dělalo strašně hodně oprav, včetně sundání přední nápravy- převodovky, výměny oleje - vše probíhalo najednou, tak jsem tomu nějak moc pozornost nevěnoval... Dnes jsem přišel k autu ráno - neblikalo - vyjel jsem ven z brány - zastavil, schválně vypl auto - zapl - blikalo. Dojel jsem do města cca 3km - vypl - nakoupil (cca 10minut) - přišel - blikalo. Odjel jsem asi 5km - zastavil - byl pryč 10minut - přišel, otočil klíčkem (nestartoval) - blikalo, vypl klíček, otočil, neblikalo. Jak jsem psal - dělá to nepravidelně.
  12. Dělalo se hodně oprav na autě včetně napínací kladky a volnoběžky alternátoru + repas startéru = je možné, že staré kontaky jak byly špinavé, dosedali přesně na sebe a nyní jak se to složilo, nemusejí být úplně přenosné. Tak jsem teď projížděl lehce okem dráty z altíku - B+ (B1+) a zjistil jsem na baterii, že první kabel vlevo (svorkovnice nad baterií) - do ní je přiveden nejspíše drát z alterátoru, tak je v té krabičce u toho drátu ten plast takový lehce začouzený až žlutý - nejspíše hodně velká teplota = asi zkrat. Jdu vyndat baterii a kompletně sundat dráty z alternátoru + startéru a také svorkovnici, kompletně očistit a namontovat zpět + vymazat chybu a uvidí se. LOLANEK: Já po ruce VIS mám a napíše to přesně tohle: Číslo chyby: 562 = Čidlo stavu oleje / teploty (G266) Příčina, možné projevy a doporučený postup jsou prázdné. Úplně do detailu to stejné napíše i diagnostika
  13. Předem se omlouvám Wojnar - děkuji za opravu. Měl jsem teď auto na diag a píše to přesně tohle: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30 - 10 - Open or Short to B+ - Intermittent. Zkusím projít nejspíše ve čtvrtek všechny kabely a vyčistit ještě jednou a uvidím. Děkuji. EDIT: Pročítal jsem internet a našel jsem, že B+ kabel se nachází na alternátorů, tak se zkusím podívat, jestli není třeba nějaká chyba na něm - oxidace atp.
  14. Ano, tohle jsem taky zkoušel i s čidlem kapoty. Mám napojený alarm na to, že když je někde chyba, tak to začne houkat, tudíž jak jsem to rozpojil a spojil drátem a zamkl, tak auto začlo houkat. Dodatek: 2.12.2012 jsem ve 21:00 zapl diagnostiku - vymazal chybu z palubovky - kontrolka se nerozsvěcovala, nestartoval jsem, jen otáčel klíčkem. Přišel jsem ráno v 10:00 k autu, otočil jsem klíčkem - nestartoval a kontrolka blikala.
  15. Zdravím všechny členy a majitele aut zn. Škoda. Pročítál jsem celé fórum, narazil jsem X krát na problém, který mám, ale nepodařilo se mi ho vyřešit ani postupem různých návodů zde na fóru, tak bych se k tomu chtěl vrátit. Jedná se o motor 2.0i 85kW AQY a Octavii 2001 - pro upřesnění. Proběhla výměna oleje - nyní Castrol magnatec 10W-40 - dolito přesně po MAX. - vymazání blikajícího SERVICE na palubovce přes čudlíky KM a HOD. Někdy (ne pokaždé) se rozbliká kontrolka žlutého oleje (žádná akustická signalizace). Automaticky jsem pročetl manuály zde na fóru + dílenská příručka a hned proběhla výměna čidla stavu (kvality) oleje za originální díly - nový. Problém se nevyřešil, zůstalo to pořád stejné - bliká jak kdy. Zkoušel jsem připojit diag. kabel který vlastním - připojil jsem se na budíky, byla tam chyba se senzorem, tak jsem chybu vymazal, nastartoval, projel, vypl a chyba tam je pořád - můžu mazat pořád dokola, ale pořád se objeví. Zkoušel jsem i čidlo kapoty, vypojit, propojit dráty a taky bezvýznamné. Chtěl bych se tedy zeptat, jestli nemáte ještě nějaké nápady, co by to mohlo dělat. Děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...