-
Počet příspěvků
17 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Martin Horák
Nováček (1/14)
1
Popularita
-
Zdarek Nemusíš použít vačku přímo od cimbu,jaka koliv přebroušená na pevný zdvihátka bude fungovat,ani motor nemusíš vyndavat... jdeto udělat na vyvěšenym motoru,dělal sem to,teoreticky.. asi to poběží,pokud na origo vačku daš pevny s tyčkama,ja doporučuju všechny ocelovy,ale bude to mit blbej volnoběh,průběh,výkon špatnej,časem podpálený ventily,praskly vahadla.. víc škody než užitku,zbytečně,hlavu na to musíš sundat tak jako tak.tzn novy těsnění,náplně,měl bys šrouby hlavovy a jen proto abys to za chvily dělal znova až si rozmyslíš vačku.. přebrus té tvojí nestojí tolik,nebo si kup celou přebroušenou a tvoje origo ti zbyde.. řešení je víc ale dělal bych to najednou.. jezdit se cvakajícíma hydrama můžeš taky,bude to stejny jako tam cpát pevný jen se tim min věcí zkurvý..
-
Zdarek,je fajn že se v tom hrabete,něco o tom víte..říká se to tu dokola ale pořád to děláte dokola,jak můžete kombinovat vačky na hydra s pevnejma ? nemůže to fungovat tak jak má. přesně jak tu bylo řečeno,nějak extra to nejede atd.. ja mam vačku 262/262 nabroušenou od p.Krejbicha na pevný,dal sem pevný a funguje oto,samozřejmě to nemělo volnoběh žádnej..jednotka se nedokáže přizpůsobit o víc než cca 5stupňů.. to zpravý vyšší volnoběh.já mam 1050 otáček.(proč maj závodní auta volnoběh 2000?) nemůže to mít prostě 700.. když chcete aby to jelo líp od 4000 to znamená že se to bude dýl otevírat.. mam tam odbržděnejch 75 kw a 138 N.m. maximum opakovaně cca 220.. motor základ AZF 44 KW ... samozřejmě spousta dalších uprav ne jen vačka,tet řeším vyšší max.otáčky a ostřejší vačku.. spousta lidí řeší vačky od Me a od engitec že nefungujou na hydra atd.. já sem to řešil osobně s Krejbichem a je to super.. koupil sem novou vačku a přebrus a plazmová nitridace vyšla na 2000.. mam upravenou hlavu z feldy MPI,pevny zdvih,8X ocel tyčka,svody 4-1 bez katů (euro 4) zbytek vyfuku moje vyroba,odstině lambda atd.. sání 50,soft na míru cimbu.. kdyby něco taky dokážu poradit
-
pokud je na autě jenom jeden tlumič,bude to určitě hlučnější..otázkou je do jake miry to ulter sport tlumí.. druhej katalyzátor samozřejmě můžeš nechat,ale ten na svodech ovlivní zvuk a vykon minimálně.spíš vůbec,pokud neni "připečeny" bude ti to fungovat ohledně lambda sond i bez obou katalizatoru,jen druha sonda musí byt výš.pokud necháš jeden a jeden bude pryč,musíš druhou sondu dát výš stejně,cca 0,5 cm.jinak se ti bude rozsvicet ko.el.mot a "učinek katalyzátoru příliš maly" každopádně se svodama musíš použit dva tlumiče,ani průchozí zadni tlumič neni vhodny ( všechny vyrobci,laityng,ulter,remus) na fabku maj pruchozi konstrukci,je potřeba použít dvoukomorovej expanzní tlumič,pak se s autem dá jezdit denně v pohodě,jako já.. jen upozornim,že pořízení a montáž svodů se pohybuje kolem 10 000(pokud si je budeš montovat sám,těsnění pod sani i vyfuk,převaření šteftů na svody kuli stinicimu plechu pod sání!!!(duležity)termo páska a termo sprej,pasta na vyfuky a spona na vyfuk a nějaka trubka případně,(pruměr od svodu je 50 mm oproti 45 mm serie.. ) a pár hodinek práce
-
Pokud máš trubku 50mm měl bys použít větší sací ventily a mít přidané palivo,nějaky bohatší soft.. jinak to ztrácí smysl používat větší průměr trubek a zadní tlumič neni vhodnej středovej,je pak ve vyfuku uplně jinej protitlak a vykon je na 99% nižší než dokonce se seriovejma tlumičema.. tet to akorát řve a "nejede" pokud se ti chce zainvestovat,pořid si i ten nejlevnější od pana Libala- laiytngu na tenhle motor.. bude v průměru 45 mm ale to jde vyřešit navařením kousku trubky 50mm nakonec vedení,jen aby šla použit spona,výkon je citelně nahoře,pružnost,reakce,ochota do otáček nehledě na uchu lahodící zvuk.. najednu stranu škoda peněz na druhou sou to věci pro radost a ty by měly fungovat na 100% a ne jenom nějak tak.. tohle všechno už mam vyzkoušeno a žadnej univerzal nebo střed nefunguje jako vyfuk počítanej profikem přimo na motor..
-
Lambda sondy sou nove,vyměněné,druhá v tom nátrubku vyšším,jinak nic,fungujou obě jen ta druha má oklamané hodnoty tím nátrubkem.proto vše funguje..Víš,uvažoval sem,ale...Sepíšu kolik sem měl verzí výfuku na autě :nejdřív univerzální tlumič no-name.potom přibyl místo středu rezonátor,pak sem daval zpět seriovej tlumič dozadu,pak přišel místo zadního tlumiče středovej tlumič s fabie,pak sem kupoval laityng přimo na fabii(ten byl super,vyrazny navyšení vykonu)pak šli pryč oba katalyzatory,pak přišly svody 4-1 race ale 200% navýšení hluku,nešlo s autem jezdit,pak sem daval střed a zadni dil bosal z fabie TDI prumer trubek 50mm a tet sem si nechal udělat zadni tlumič přímo na míru těm svodům od laityngu.. bojim se že když dam trubku tak bude strašnej kraval.ty svody to hrozně otevřou! nesrovnatelně s žadnym tlumičem..
-
-
firma na svody je třeba :www.hr-svody.eu . speedpro přeprodává jejich zboží... mam je od pana Hrciny taky,problem byl jenom s málo místem kolem řízení,po upravě kyvného silentbloku motoru sem mezeru zvětšil a je to bez problémů.ochotně poslal i grafy z brzdy když svody vyráběly atd.. eště vim o firmě -www.2mmotorsport.cz tam se da dohledat fotky upravy fabie a "našeho" motoru konkretně svody,vyfuk,vačka,na dotaz co za svody mi bylo řečeno že nerez 16 000 a ocel 12 000. sou trošku jine než od HR ale jak fungujou netušim.spojeni větví je eště kratší než HR.nic méně ja mam taky dvě lambda sondy a první našroubuješ do připravenyho zavitu bez problemu a zbytek vyfuku sem si vyraběl sam a za vlnovec od svodů sem navařil trubku ke sponě ke střednímu dílu a do ní nátrubek s vyřezanym závitem o vyšce cca 1cm aby druhá sonda byla víš a měla oklamane hodnoty kuli absenci obou katalizatorů,po montáži těch svodů,se z toho stavá slušně rychy auto,jen spotřeba de chceš nechceš nahoru.. to se neni čemu divit.natáhne krouták a do 5500 mi neklesá pod 120 N.m. určitě bych druhou nevynechával.ovlinuje ti zpětně data do ŘJ o směsy a upravuje předstih,bohatost,akcelerační přívstřiky,záleží na ní docela dost.. a funguje to i sni bezproblémů a pro správnou funkci můžu z vlastni zkušenosti doporučit vyměnu obou lambd,bejvaj původní a novy makaj lip(ani nemusí svitit ko.el.mot.),tj beze sporu a nemusí se davat origo,stačí bosch a stojí půlku oproti autorizovanym servisu..
-
díky... změřeny to nemam ale stačilo mi to na to vyřešení sání... nevim,možný to je.ja si myslim že dýlka sání od klapky nema na vykon nebo krouták vliv.možná minimální..
-
jojo to silikonovy koleno sem tam měl a vysledek žadnej.stejny reakce,stejna maximálka.stejna rychlost.napřiklad vim že v praze od určiteho samaforu k dalšímu udělam 110.. takže vim že to bylo stejny a navic se mi tam to koleno nevešlo kuli rozpěře tlumičů... proto to plastovy hrdlo zpět.mě příjde že to má lepší náběh do otáček s otevřenym filtrem od volnoběhu podstatě.muj pocit ono to je složité a člověk si musí uvědomit co od upravy čeká a musi bejt realista.atmosférická 1,3 popř. 1,4 s 8V nemůže dávat kolem 130 koní pro každodenní použití.řikam každodení.protože už před 40 lety závodní škody 130 RS nebo LR měly na atmosfericky 1,3 vykon kolem 140 koní přes 7000 a 140 N.m.karburátory a vačky kolem 300° takže parametry kolem 100 kobyl na denní provoz sou super.jezdil sem s felicii 50KW 2000 rok MPI s čipem od cimbu(omezovač 6500) s vačkou 280°,upravena hlava.sani,vyfuk,svičky atd a to auto jelo super.. odhadovany to bylo na 75 KW. jezdila tachometrovych 200 v pohodě i kopcem hore.. ale po 40 000 km praskla klika a vylitly ojnice.. všechno ma svi a proti.. samozřejmě vytší obsah a počet válců je dycky lepší a znatelnější na upravu ( nedavno sem byl vyblikán z leveho pruhu v rychlosti něco přes 200 aute opel omega MV6,pravděpodobně serie... nemusim asi připominat motor opelu.. ) a podotknu eště rozdíl motorů felicie a fabie-učinnost. přibližně stejne řešení plnění motoru.stavba vyfuku.hlavy.pístů - mimo feldy 40KW) ..stejne vrtání atd.tak zvětšením zvihu pístů došlo ke zvyšení obsahu z 1,3 na 1,4 při stejném ( uškrcenem) vykonu ale ke zvyšení kroutáku ze 105 N.m felda na 118 N.m fabie.to je převážně obsahem.proto by se ve fabii stal silně nadpůměrnej motor 1,5 ( písty nabízí engitec,nutný převrtání bloku,vysledna cena lehce pod 20 000) ale parametry na podobně upravenym motoru jako mam ja,někde kolem 150N.m. a 115 koní.. se zachováním denního provozu. zkušeností jak praktickejch tak teoretickejch,na ktery nejsou finance zrealizovat,mam dost.. rad poradim
-
měl sem to i takhle vyřešený.. variant je spousta.ale hrušku určitě menší než větší a přívod vzduchu pořdánej.. ja sem upravil i to přední čelo aby to mělo pořádnej přívod.. simiflexová hadice 100 mm ( koupíš i v obi )
-
kanály v hlavě a v sání před klapkou má cenu zvětšovat a leštit.viz výměna sání na motoru 44kw z 50kw verze.ja sem slícoval přesně kanály v hlavě po cely dylce od ventilu až nahoru s těsněním a potrubí sani a vyfuku to samy.nema cenu dělat větší když je těsnění jaky je.takže podle těsnění a na milimetr přesně.nevim v jakym navodu na feldu to bylo ale 27mm ok.ale ne +/- 2mm to je na motoru hrozně moc a na špičkovim zavodnim motoru to děla např.10 kobyl +/- a to neni zanedbatelny.nic se nesmi přehnat samozřejmě.ale podle těsnění je vyzkoušený,ne jen mnou že to je nejlepší.pokud je zachovany plnění,(4klapkové sání nebo karburátory se řešej trošku jinak) ztrátu sem nepocítil vůbec.naopak.jde motor lip od volnoběhu podstatě,ryhlejš se vytočí a podobně.mam vyzkoušené na určitém useku okrsky že seriový motor 44kw dosahuje max.rychlosti 140 km/h,moje auto dosahuje 180 km/h , to neni jenom filtrem žejo ale ma to svuj podilek taky... pozor na to přisávání v celym sacim systemu,to muže udělat kuckání,nebo dušení v nízkejch a další věc je velikost filtru,podivej na fotku že mam v celku malej filtr,velkej filtr-většina na trhu,jsou pro velky obsahy,např.ty dvojity filtry a podobně,naš malej motor potřebuje i malej filtr... tohle doporučení mi daly chlapi z firmy sportmotor a nečekaně,zase to funguje...
-
ja měl několik verzí filtrů,origo box se seriovou vložkou,se sportovní.všechno plus minus stejny.experimentoval sem s dylkou trubky,s prumerem,rovna,zahnuta,přimo na klapku,přimo na hrdlo,všechno stejny.. rekace motoru,zrychleni,nastejno krom serie.tam je rozdíl nějaky desetinky ve zrychleni a podobně.prostě to otevřený sání funguje lip a je jedno jak je vyřešený když nesaje moc horkyho vzduchu.penez a casu v tom mam celkem dost a tohle jak mam tet mi funguje nejlip ,aspon podle mě.. samozřejmě bejt na brzdě a skoušet různý verze by bylo lepší,ale to nikdo nezaplatí.a větší průměr je k ničemu,protože atmo motor si nasaje sám tolik vzduchu kolik potřebuje a větší průměr za klapkou,je k ničemu.ostatě si to vyzkoušej sám.projed se se seriovim sáním od místa k místu a napiš si rychlost.pak to sundej a jed jenom s klapkou,i to hrdlo hod do kufru.na ten kousíček se nic nestane(pokud nepojedeš v pískovně) a ta vysledna rychlost bude stejna,nebo minimální rozdíl spusobenej nepřeností řazení nebo přetočení,nebo naopak brzké zařazení.. mam vyzkoušeno
-
dik,sundavana a natirana na zemi po vyměně silentbloku... nu vyřešil sem to takhle.měl sem to i jinak několikrát a tohle funguje nejlíp,neni to moc vidět ale je to komplet odstíněný od motoru s tim přívodem vzduchu a mam vyzkoušený že to funguje,jakože chladnej vzduch,protože i když je na oleji cca 115-120 stupňů(zcela běžně) tak čidlo v sání ukazuje kolem 35 stupnu a při jizdě po dalnici s lehkou nohou ukazuje v letě kolem 20stupnu.pišu s lehkou nohou protože čim větší zátěž tim se vyrazně zvyšuje ohřívání celyho motoru a nepatrně i sání.. zmizela i ztrata vykonu v letě když je fakt pařák.. zná asi dost lidi...
-
Přihodil sem nějaké foto,tak snad to nějak poznate z toho . dyžtak popíšu nebo nafotim lip..
-