-
Jantarvočuch změnil svou profilovou fotografii
-
Zadní brzdový třmen 38mm nebo 41mm?
Jde to prohodit ci nelze? Podle me by melo.
-
Ventilátor topení - problémy, nefunkční, hlučný...
Blbost, i klimatronik ma predradny odpor! Ne vsechny ale vetsina ano.
-
1.4 tdi blika zhaveni, chcipa a jde spatne natocit
Zdravicko, na mem 1.4 tdi blika zhaveni sviti kontrolka motoru toci dlouho pri startovani a chcipa. Diagnostika rika: snimac polohy vacky a snimac polohy kliky, oba snimace jsou novy. Chyba jde smazat po te normalne startuje kontrolka nesviti a jede az do te doby nez to zase chcipne. Me to prijde na ridici jednotku nebo kabelaz. Vas nazor?? Diky
-
Vačkové ozubené kolo rozvodů
Zdravíčko,mam otázku, 1.2 6V HTP má vačkové kolo nějakou adetaci (klínek) nebo ho jen po nastavení rozvodů dotáhnu jako u TDI? jde mi o to že to nemá žádnej kolnus tak se bojim aby se to neprotočilo..děkuji
-
Olej v chladící kapalině
Zdravíčko,chtěl sem se zeptat,platí to s tím chladičem oleje i u 1.4TDI? Protože už je to vážně bída,voda celá černá...A sundavat hned palici se mi nechce...na druhou stranu,když se mýchá olej do vody,proč to nejde i opačně?? no nebudu to řešit,jen potřebuju kdyby mi někdo řekl že i u těchto aut to dělá díky
-
motor lze vytočit do 3000 pak se zastaví a cuká jako omezovač
tak bingo,špatnej kontakt u řídící jednotky,tak že zítra kontrola kabelů....koukni na to a nejspíš nějakej kabel přelomenej,tak že shánim kabeláž,mnoho zábavy přeji,po tejdnu jsem konečně dospěl k závěru...
-
motor lze vytočit do 3000 pak se zastaví a cuká jako omezovač
tak jsme to napíchli a chyby to ukazuje snad všude a nejdou smazat :/ on říká že to bude určitě pojistka někde ale podle mě jednotka...
-
motor lze vytočit do 3000 pak se zastaví a cuká jako omezovač
žhavení ti přeci neomezí otáčky a kord v létě ne? EGR vyčištěnej skoro neprůchozí a sání jak by smet,ale otáčky furt nic,když odpojim váhu tak to jde skoro do plnejch....
-
motor lze vytočit do 3000 pak se zastaví a cuká jako omezovač
jo čidlo otáček by to mohlo taky bejt,páč někdy to má takovej zvuk že si myslim že to pálí opačně ten motor neví která bije a já už z toho začínam bejt zoufalej..denně chodim pěšky do práce 10km a po pravdě moc se mi to nelíbí
-
motor lze vytočit do 3000 pak se zastaví a cuká jako omezovač
no super,čerpadlo jsem chtěl dělat teď,co třeba ucpanej EGR??? Ted čekam na souseda dělá mistra ve škodovce,tak snad se pochlapí...ale přijde mi to jako by se to prostě dusilo...Eště kouknu na rozvody ale to je pitomost aby to skočilo o zub...sou komplet nový a maj 50 000.navíc hned po startu to jde vytočit a po 2 sekundách ty otáčky padnou a nazdar...a nádrž jsem čistil napodzim...
-
motor lze vytočit do 3000 pak se zastaví a cuká jako omezovač
tak váha vzduchu nová a ted už to jde jen do 1500 otáček i když ji odpojim,cukání furt jako by se to dusilo...
-
motor lze vytočit do 3000 pak se zastaví a cuká jako omezovač
čaute mam problém,81kw motor do 3000 vytočim na volnoběh potom se zastaví a cuká jak omezovač u benzína,katalisátor je ok,nádrž byla plná najeto 130km a je tam třičtvrtě...z výfuku to kouří do modra....jediný co podezřívam je rotační čerpadlo.,...výkon to má tak 5x horší než když to spadne do nouzáku v podstatě se ani nerozjedu....turbo se točí...podtlaky jsou ok... na diagnostice to eště nebylo až zítra EDIT: nebo snímač otáček...
-
1.4 TDI ořech hlavových šroubů
super,díky moc
-
1.4 TDI ořech hlavových šroubů
čaute,mam otázku,budu dělat těsnění pod hlavou na 1.4TDI a nevím zda je na těch hlavových šroubech desítka ten tisícihran či větší? děkuji
-
Octavie I. - zatékání přes dveře
tak jsem to našel,stejnej způsob,jen bez folie ale se silikonem