Přejít na obsah

kulvait

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kulvait

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mám auto z bazaru už asi 2 roky. Felicia s motorem 1.3 přestavěná na plyn. Několikrát se mi stalo, že se v létě uvolnila některá z hadic chladícího okruhu v okolí expanzní nádobky a vytekla část kapaliny. Nebo se voda ztrácela jinak. Po přitažení hadic začalo auto buď vařit nebo někde téct okruh. Doléval jsem vodu, po cestách jsem jezdil s několika kanistrama. Postupně jsem svépomocí vyměnil chladič a čerpadlo. Protože auto pořád vařilo a voda se ztrácela, zajel jsem do servisu. Řekli, že jsem asi prasknul hlavu, když jsem dolíval studenou vodu do horkého okruhu, ale že se na ní podívají a vymění těsnění a v nejlepším to bude jen to těsnění. Po výměně těsnění mi pán volal, že motor pořád tlakuje a že nediagnostikovali závadu, ale nejspíš je to prasklina v hlavě nebo bloku motoru a doporučil vrakoviště. Dnes jsem s autem opět jel. Musím ještě poznamenat, že na plyn, protože na benzin vůbec nejede. Možná se tam něco spálilo když to občas jelo na zcela vyvařený motor. Po zajetí a nějakém čase volnoběhu to dneska opět začalo vařit. Díval jsem se co se děje a voda stříkala pod tlakem z místa, kde na motor nasedá skříň termostatu. Nechápu proč, protože jestli je to hlavou motoru proč je takový tlak až na konci motoru? Tak si říkám jestli to prostě nemůže být ucpané potrubí v místě co ještě nikdo nekontroloval. Koukal jsem taky na levné hlavy motoru (konkrétně třeba http://www.autodilyhh.cz/hlava-valcu-s-vent-d7-kompletni-047103063h-1; doufám že je to to správný díl) a zvažuju ještě výměnu. Sám se sousedem to ale nesvedu a tak bych to musel dát zase někam do servisu a nevím na kolik by vyšla výměna a jestli by to opravdu konečně vyřešilo problém s chladícím okruhem. Máte nápad? Děkuju Vojta.
×
×
  • Vytvořit nový...