Přejít na obsah

vpv

Uživatel
  • Počet příspěvků

    67
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1489 zobrazení profilu

Oznámení vpv

  1. vpv

    1.4 16V klepe

    Cvakání jsem před výměnou nevnímal, při studeným startu to hlučnější bylo.. V listopadu výměna oleje, je tam 5W-30. Zkusím dát aditivum a dám vědět.
  2. vpv

    1.4 16V klepe

    Díky za reakci, budu to teď pozorovat,. Jak píšeš, že to nejvíc cvaká, když je motor v tahu, tak ano, to je přesně můj případ. Někdy to na volnoběh slyším jen lehce, někdy víc. Asi se to přesně identifikovat poslechem nedá, můj pocit, zní to od spodu. Ale v lednu nechám sundat víko hlavy a uvidíme. Hydroštely, bych případně vyměnit dal, jinak nějaká větší rozborka motoru je asi vzhledem ke stáří vozu ekonomicky nerentabilní. Lít tam nějaké aditivum asi nic nevyřeší, co?
  3. vpv

    1.4 16V klepe

    Ahoj, po pročtení tady skoro celého vlákna jsem nabyl přesvědčení, že už jsem také vstoupil do klubu klepajících viz příloha. Mám Fabii 1,416V 55kw z roku 2005, najeto má málo, skoro tři roky to auto stálo. Dal jsem na podzim udělat olej, filtry, rozvody, vodní pumpu a natankoval Vervu 100. A začínám pozorovat klepání. Vzhledem ke stáří auta a jeho využití, pouze občasné přibližovadlo pro dceru, nechci zbytečně investovat. A tak se ptám, lze s tím jezdit, nebo brzy přijde jeho konec a odťukává poslední kilometry? Případně kdybych to chtěl řešit, (klepání nejde z hlavy, ale je slyšet ze spodu), kolik by přibližně mohla stát taková oprava? Díky za odpovědi.
  4. Měnil jsem to při nájezdu cca 140 tis. a autu bylo 9 let, to už to chrastilo po startu celkem dost. Cenu ti přesně nepovím, už to jsou skoro 2 roky, platil jsem celkem 19 tis, ale bylo to v rámci většího servisu, komplet brzdy a olej s filtry.
  5. Na stránkách výrobce OSRAM zatím na seznamu Rapid není. https://www.osram.cz/am/night-breaker-led.jsp#_m301_m302__h1_h2_headline_1
  6. vpv

    Climatronic

    Pro úplnost, tyhle typy to byly: 8Z1819453B a 6R0907511C
  7. vpv

    Climatronic

    Cena za oba originál servopohony 10 tis, no je to dost, ale co už. Udělat se to muselo a když jsem se ptal po servisech, nikomu se do toho moc nechce, tak jsem rád, že je hotovo.
  8. vpv

    Climatronic

    Bez pár drobných 16 tis.
  9. vpv

    Climatronic

    Tak po téměř 11 letech provozu auta, první větší investice. Popravdě jsem nemyslel, že budu řešit climatronik a jen doufám, že bude na pár let pokoj. Takže sporadická závada polohovací teplotní klapky V68 a závada V71 - ovládací motor tlakové klapky. V létě se mi zdálo, že auto nechladí jak má. Od podzimu se občas stalo, že topení šlo úplně naplno. Nebo to někdy půl cesty netopilo. Zjistil jsem, že stačilo zastavit, zhasnout motor, znovu nastartovat ( prostě znovu otočit klíčkem) a klapky se zase dostaly tam kam mají. Ovšem listopad a prosinec už jsem jezdil tzv. na tankistu. Všechna skla v autě se neustále mlžila. Větrák naplno a jen na sklo a odmlžil se jen proužek dole. Minulý týden jsem s tím byl v servisu, výměna obou servomotorů za originální je docela raketa, ale vzhledem k přístupu radši originál. Auto 2 dny v servisu, rozborka palubky na prvočinitele. Ale zdá se, že vše funguje jak má a nikde nic nevrže a neklepe.
  10. Ahoj, trošku opráším toto vlákno. Takže klasika, prasklý pant na horním dílu opěrky. Koukám, že se dá sehnat jak kompletní opěrka, tak i samotný vršek. Nicméně vršek za 2.000 se mi kupovat nechce. Nemáte typ na spolehlivý eshop, případně kde koupit vrchní díl za rozumnou cenu? Díky
  11. Tak jsem nakonec koupil vzpěry Stabilus, cena do 500,- za kus. Jsem spokojen, dobrždění dveří v horní pozici je stejné jako u originálu.
  12. Ahoj, aktuálně musím řešit výměnu vzpěr. Origo se mi zdají drahé. Čtu tady o výrobci Magneti Marelli, jaké máte zkušenosti, případně nějaký typ? Díky
  13. Já kupuji originály, dnes zrovna dávám třetí. První z výroby vydržely asi 4 roky a druhý budu sundávat téměř po třech letech. Nakupuji na OB autodíly. S originálem jsem neměl nikdy problém. Jo a myslím, že na životnost má také vliv, zda je auto v garáži nebo venku, to ta guma degraduje rychleji. Já mám celoročně venku.
  14. Tak včera cestou z práce zdolána meta 100 000 km. Motor šlape jak má, téměř bez závad. Jedinou závadou na motoru, bylo ulomení odvzdušňovacího ventilku hlavy válců cca na 90.000km. Motor funguje stále jak má, olej měním po 15 tisících km, VIF přidávám do benzínu od prvního tankování, tedy od novoty. Řetěz je velmi vyjímečně při nastartování slyšet, je to opravdu pár sekund a děje se to, když autem najedu jen pár kilometrů, nebo jen popojedu a pak auto den či dva stojí. Potom další start prostě chrastí. Nepozoruji ani ředění oleje benzínem, krátké tratě pod 15 km moc nejezdím a rádcem řazení se netrápím. Prostě žádná eko-rally, motor pěkně vytáčím a myslím, že mu to svědčí. Na motoru dělám zatím jen pravidelné servisní výměny filtrů, svíček a oleje, nic navíc, prostě jezdím a jsem zatím spokojen.
×
×
  • Vytvořit nový...