Přejít na obsah

signoflife

Uživatel
  • Počet příspěvků

    379
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3820 zobrazení profilu

Oznámení signoflife

  1. Dveře a bouchání DCC se u mě zatím neprojevuje. Ale auto nesnáší vodu. Po první myčce vánoční stromeček na palubovce, asistenti off, cestou jak auto vysychalo, všechno postupně po několika km naběhlo bez následků. V pátek jsem dorazil domů a průtrž mračen. V sobotu ráno asistenti off, hláška závada pohonu, odmítnutí jet na elektro, na benzín to nastartovalo a jelo. Musel jsem s tím jet, nebyla ráno jiná možnost. Po návratu auto odstaveno, vyschlo, dnes vše naběhlo, na elektro ok, pouze zůstala viset oranžová kontrolka motoru, žádné hlášky závad. Takhle podobně nám to dělala 105L, blahé paměti.
  2. @Petr Svetr - díky za reakci, psal jsem hlavně, co mi chybí. Změny pod volantem, k mému překvapení, mi tolik nevadí, na volič jsem si již zvykl a stěrače také, a ty jsou stejně na senzor. S tempomatem občas také bojuji, 2. polohu pro navýšení o 10km dávám obvykle až na podruhé, ale dá se.
  3. Zdravím všechny, zajímalo by mě od uživatelů Sup IV, jak jste spokojeni s digitální přístrojovkou a některými změnami v ovládání. Za sebe nemohu rozdýchat pár věcí, např. absenci ukazatele/lů stavu nádrže/baterie, ukazuje to jen dojezd a to ještě dohromady benal + elektro, což není totéž jako stav paliva, dojezd je odvislý od stylu jízdy. Dojezd rozdělený na benzín a elektro při listování na tabletu nakonec někde najít lze, ale ukazatel stavu paliva jsem nenašel nikde. Zmizel jednoduše nulovatelný denní ukazatel najetých km. Také nejde např. přijmout hovor tlačítkem na volantu, neukazuje to zařazený stupeň u DSG. Mám rád, když vidím, co auto dělá. Nastavení možností přístrojového štítu velmi skromné, ohromné čtverce s infomacemi v jedné z variant přímo děsivé. Jako by to programoval můj devítiletý kluk. Třeba Tiguan 2019 také nemá moc možností nastavení, ale ty použité jsou alespoň hezké. Tyhle drobnosti mě dost zklamaly. Přijde mi, že digitální štít ze Supa 3 nebo i O4 je lepší o VW ani nemluvit.
  4. Tak to vypadá, že my se staršími auty z 2024 máme s parkováním na dálku smolíka.....
  5. Děkuji všem za postřehy. S tímto autem se asi budu sžívat nejdéle.
  6. Zdravím, zkoušeli jste již něco kódovat na Supa 4? Nebo je vše již omezeno a nejde nic?
  7. Auto mám 3 hodiny a už se mi to 2x stalo. Předchozí Sup byl v pohodě.
  8. Vážení, můj Sup Combi III jde do světa, vymontoval jsem proto zadní pravou svítilnu s mlhovkou a vrátil původní originální světlo bez mlhovky. Zadní pravá na kufru s mlhovkou je na prodej. Jedná se o předface model. Zájemci nechť se ozvou do SZ
  9. Zdravím, nemáte někdo obrázek/výkres řezu hagusem od Superba III. Dík.
  10. Já to tak mám ve služebním autě a je to otrava. Zastavíš u pumpy koupit pití a počítá ti to jako novou cestu. Nastavení v Supu s 2h. pauzou mi přijde lepší.
  11. signoflife

    Autobatéria

    Přesně tuto jsem koupil loni v březnu. Letos v červenci klekla, po nabití ještě asi 3x nastartovala a konec.
  12. Umí to pouze ferda25 přes VCP. Možná to umí ještě několik málo jednotlivců, ale o jiných nevím.
  13. Až na to, že ve světle není led pásek, ale plastový světlovod, který na konci/cích přiléhá k plošňáku se smd diodou. A já zase věřím tomu, že ve světle plošňák se žlutou smd diodou na blinkr nebude, stejně jako není plošňák s diodou v zadním světle na kufru pro pravou mlhovku.
  14. Tak jsem se nakonec rozhodl a zřejmě jsem dobře udělal. Škoda, že ne dříve. Výkon ze 111 na 129kW a kroutící moment z 351 na 432 Nm. Těch 351 v základu oproti deklarovaným 320 mě velmi potěšilo, to auto bylo od počátku příjemně živé, ale i tak znatelně ožilo
×
×
  • Vytvořit nový...