Ano, ECO je lenoch. Nejvíce je to poznat na tempomatu, kdy přidává do nastavené rychlosti opravdu velmi zvolna, několikrát jsem si to omylem přepnul a pak jsem nadával, že to nejede. A ASF s bixenony to přepne jen na prosté přepínání dálka/potkávačky a vypne natáčení světel. Proto je pro plachtiče lepší nastavit mod individual a eco jen na pohon a ostatní podle gusta. Já tam mám pak světla normal, takže plná funkce a tempomat na sport, takže nezdržuju. U této kombinace to pak jede svižně i na ECO. Platí pro MR2016.
To u TG 2018 je ECO ještě línější, až nepoužitelné. Navíc u něj nefunguje ta fičura s individuálním modem, takže plachtí jen na čisté ECO. S tím se jezdit nedá. Někde jsem tu četl, že to jde nakódovat, aby plachtil na individual nebo D, ale mě to ferda24 nechtěl udělat. Kdyby někdo věděl jak na to, budu rád. Mám origo VCSD i VCP, lze i dálkově.