Dobrý den Před asi měsícem jsem dal auto na opravu. Škoda Fábie r.v. 2001. Auto šlo na opravu kvůli značnému úniku chladící kapaliny do servisu. Mechanik dlouho nemohl na nic přijít, až se ukázalo, že voda uniká na řemen. Jenže se tím nevysvětlilo množství uniklé kapaliny. Takže se vyměnila vodní pumpa, těsnění u čidla na skříni za termostatem (omlouvám se za tento termín, ale lépe to asi nevysvětlím), nechal jsem sundat a přebrousit hlavu, kvůli hlučnosti se vyměnily rozvody, svíčky byly v pořádku, takže se neměnily, výměna oleje, změřila se lambda sonda a vyšla v pořádku, výměna řemene a kvůli poruše na čidle na nádržce na chladící kapalinu. Těsnění pod hlavou bylo napálené, takže se vyměnilo. Oprava mě stála 12 000kč cca. Mechanik mě upozornil na možnost prasklé vložky, protože pravá příčina úniku kapaliny se neukázala. Teď zhruba po najetí 600 km mi kontrolka hlásila nedostatek chladící kapaliny. Zjistil jsem, že na řemenu jsou opět kapky vody a na kapotě rozstříkané kapky oleje, ale to nejspíš proto, že se uvolnila hadička na měrku oleje a hádám, že olej šel odtud. Nicméně voda stále ubývá a olej je cítít jakoby po benzínu a po spalinách přesně to nedokážu určit po čem víc.... Mohl by mi někdo poradit co by mohlo být ještě špatně anebo někdo kdo měl podobný problém?