Přejít na obsah

Davyyy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Davyyy

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky za rady snad se to vyřeší... Každopádně, pokud by to byla vložka, tak jakou cenouvou relaci mám počítat na opravu?
  2. Abych to teda doplnil.... Auto u mechanika stálo 2 týdny a pořád se nic nedělo... Zjišťování bylo jen tím stylem, že se to nechalo běžet a čekalo se jestli se bude voda ztrácet nebo ne. Když jsem si tam dojel sám, viděl jsem vodu na řemeni a z toho mechanik usoudil na vodní pumpu. Hlavu jsem chtěl dolů já osobně i rozvody byly na mojí žádost. Nemyslím si, že by mi na to uznal reklamaci. Je ale pravda, že jsem chtěl aby odstranil příčinu mizení vody... A nehádejte se tu prosím ... Potřebuju poradit co by mohlo být špatně a ne číst to jak se dohadujete kdo by co za kolik udělal.
  3. No po té opravě se právě už ta emulze na víčku nedělá, ale je mi velice divné kam se ta voda může ztrácet, předtím toho bylo v motoru hodně. Hlava byla teď při té opravě na výbrusu a dávalo se nové těsnění pod hlavu. Údajně jí už někdo předtím brousil a ne zrovna nejlépe. Každopádně po této opravě se mi nechce dávat další peníze do dalších oprav. Hlavně ne tolik co předtím
  4. Startuje to bez problémů.... Po výměně rozvodů to jezdí za 6,0 L což předtím bez šance a víc táhne...
  5. Takže auto je původem z Francie. Kolik má opravdu najeto se díky stočení nedozvím. Olej je teď po výměně, barvu má pořád stejnou a je ho pořád stejně. Najeto na tachometru je mimo jiné teď 105 000 km. Proč mechanik neudělal co píšete nevím. Z toho co jsem se s ním bavil, tak zjišťoval únik tak, že měl nastartovaný motor a hledal kde teče voda. Nic ale nenašel. Abych nezapoměl... Na víčku nádržky na chladící kapalinu se mi dělala žlutá emulze vody a oleje a po sundání hlavy byla i v motoru. Ještě k tomu co píšete... Problém je, že voda se neztrácí pravidelně ale spíš nározově....
  6. Dobrý den Před asi měsícem jsem dal auto na opravu. Škoda Fábie r.v. 2001. Auto šlo na opravu kvůli značnému úniku chladící kapaliny do servisu. Mechanik dlouho nemohl na nic přijít, až se ukázalo, že voda uniká na řemen. Jenže se tím nevysvětlilo množství uniklé kapaliny. Takže se vyměnila vodní pumpa, těsnění u čidla na skříni za termostatem (omlouvám se za tento termín, ale lépe to asi nevysvětlím), nechal jsem sundat a přebrousit hlavu, kvůli hlučnosti se vyměnily rozvody, svíčky byly v pořádku, takže se neměnily, výměna oleje, změřila se lambda sonda a vyšla v pořádku, výměna řemene a kvůli poruše na čidle na nádržce na chladící kapalinu. Těsnění pod hlavou bylo napálené, takže se vyměnilo. Oprava mě stála 12 000kč cca. Mechanik mě upozornil na možnost prasklé vložky, protože pravá příčina úniku kapaliny se neukázala. Teď zhruba po najetí 600 km mi kontrolka hlásila nedostatek chladící kapaliny. Zjistil jsem, že na řemenu jsou opět kapky vody a na kapotě rozstříkané kapky oleje, ale to nejspíš proto, že se uvolnila hadička na měrku oleje a hádám, že olej šel odtud. Nicméně voda stále ubývá a olej je cítít jakoby po benzínu a po spalinách přesně to nedokážu určit po čem víc.... Mohl by mi někdo poradit co by mohlo být ještě špatně anebo někdo kdo měl podobný problém?
×
×
  • Vytvořit nový...