Přejít na obsah

Mischa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • ICQ
    278793019

Návštěvy profilu

979 zobrazení profilu

Oznámení Mischa

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Garny jake zvuky to asi byly- znelo to podobne jako susteni remene, takove nepravidelne a pri studenem motoru? Podobny zvuk slychavam od sveho mazlika. Na kolik vyjde ta volnobezka? Diky
  2. Me pri tehle otackach rezonoval levy blinkr, mel jsem na nem ulomenej ten cuplik ktery zapada do diry a drzi ho pozicne. Koupil jsem novy blinkr a prestalo mi to rezonovat. Zkus at ti nekdo pridava plynule plyn a pritlac blinkr.Kdovi treba u Tebe to muze delat neco jineho....
  3. Ten samej sem dal i ja a naprosta spokojenost.... lol
  4. Diky ja budiky mam, ale jen me to zajimalo jestli to jde.
  5. Cau slo by napasovat a prizpusobit budíky z Octavie I 2001 Tdi s palubnim PC do Octavie 99 TDi??? Diky
  6. Ja si myslim ze je to hlavni brzdovy valec.Mam ten samy problem a potvrdil mi to jeden znamej automechanik. Zkus pri vypnutym motoru na miste parkrat naslapat a zkusit stat na pedalu. Bude asi dost tvrdy. Jestli ale po chvili co na nem budes porad stat ucitis ze ti pod nohou mirne nebo vic povoli tak je to urcite on. Doporucuji jeho vymenu za novy, hlavne nekupovat opravnou soupravu gumicek a tesneni. To je pry naprd, protoze jsou ve valci ryhy od rezu a pomohlo by to na chvili. Snad jsem ti pomohl, pak napis co to bylo. Dalsi vec muze taky byt posilovac, ale to ti poradi nekdo jiny....
  7. Mischa

    motor TDI 66KW

    V pohode stane se, aspon jsi projevil snahu pomoci a to se ceni....
  8. Mischa

    motor TDI 66KW

    Ty woe vzdyt uz je to skoro rok starej prispevek... Ted uz mu asi neporadis, ale treba to bude zase aktualni....
  9. Tak ja mam za sebou ted temer 2500km na dovoleny, zavada nezmizela, naopak, lupani je hlasitejsi a nekdy to klapne 2x tesne po sobe ve stejny intenzite, to predtim nedelalo. A ty rany uz jsou tak silny, ze zacinam mit strach, fakt zahada Kouknul jsi se na to lozisko jak jsem Ti radil??? Jestli ti to dela pri vytocenych kolech a prujezdech vetsich zatacek je to stopro ono....
  10. To jsem rad ze mas po problemu, moje rada ale nepatrila tobe ohledne lupani. Radil jsem to lozisko spise Krysarrovi, bo on mel problemy hlavne pri parkovani a vyjizdeni pri vytocenych kolech, kdezto ty jsi je popisoval hlavne pri prejizdeni nerovnosti, a na to se lozisko nemuze vztahovat...Hodne stastnych km...Mej se
  11. Uplne stejny navod plati pro Octavii ? Tzn. ze se museji pouzit stahovaky ? Jestli ano, tak to rozhodne axialni loziska vymeneny nemam !!! Je to sice navod pro stary Renault ale v podstate je to obdobny. Stahnuti pruzin pouzivas kvuli bezpecnosti a kvuli montazi zpet, protoze bys ji musel necim stlacit abys chytil tlumic a mohl ho zasroubovat....Skoda ze jsem si to moje zrzave lozisko nevyfotil, mohl jsem to sem hodit. Na tom odkazu je to lozisko pekne videt jaky umi v nem byt rozdil.link U Octavie ma to lozisko trochu jiny tvar je o dost mensi a sirsi, ale v podstate je to to same... Auto melo 4 roky ale tak vyzrane rezi-uplne zarostle, to se tocit nemohlo. Je to az uplne nahore na tlumici takze se tam dlouho drzi voda...Hlavne umyvani wapkou tomu dava na prdel....U me to bylo jen lozisko na prave strane, ale kdyz jsem po pul roce menil tlumice tak jsem preventivne vymenil i leve....
  12. Pratele tady je tento problem pekne rozepsany a foto navod jak jej vymenit.... Lupani v naprave
  13. Byl jsem se nato ptat u nas ve Skodovce a taky mi potvrdily ze je to docela casta zavada.Teda mam na mysli to axialni lozisko na tlumici. Vyrezne a netoci se, pak se tlumic na nem krouti a jak preskoci pres kulicko v lozisku tak se ten krut prenese na pruzinu a udelato to lupnuti..Krysarri ver mi a vymen ho. Budes mit pokoj....Jak jsem psal to WD pomuze jen malokomu, protoze je to lozisko zakrytovane plastovou krytkou a je to pod tim hlinikovym luzkem.... Na Skoda dily cz stoji 327,- Skoda-dily link
  14. Podle me ti tak rychle neschladla, ale kdyz se ti to prehralo tak se v motoru a v hlave premenila voda-kapalina na paru a proto ukazoval teplomer 130.Cidlo jeji teplotu nezmeri, a kdyz se to trochu ochladilo tak se znovu skapalnila a cidlo zase merilo. Ja jsem to same zazil asi pred 3 tydny kdy mi vyvrela voda pote co se mi dlouhodobe ztracela voda-bylo praskle tesneni a tlakovalo mi to do vody...Taky mi to vyletelo na 130 a kdyz jsem zastavil a otevrel kapotu tak to po 1é min kleslo na 80....
  15. Opraveno: bylo to nastupni svetylko v spolujezdcovych dverich.Predchozi majitel prasknul konektor a jen to oblepil isolepou.Ted v tech horkach to sjelo a spojili se kontakty. Aspon ze to nebylo nic vetsiho....
×
×
  • Vytvořit nový...