-
7°DSG - Hučení při zařazené rychlosti
Vyřešil jsem to tak, že jsem sw jednou nedíval na cestu a to auto rozstřelil 😂
-
Senzor otáček, 1.9TDI
Zdar borci, další den, další problém :-) Dneska jsem zjistil, že když vytočím motor na 2800 ot, rozsvítí se kontrolka a otáčky spadnou. Diagnostika píše: 16705 - Engine Speed Sensor, Implausible signal. Vyhodnotil jsem tedy, že by mohl být bordel na čidle, sundal jsem ho, vyčistil.. no a.. výsledek je ten, že nyní už to nejde vytočit nad 1200 ot Chybu to píše furt stejnou. Co teď? Koupit nové čidlo nebo ještě zkusit něco jiného? FABIA.mov
-
1.9TDI, nezahřívá se při jízdě
Jo, já měl akorát ulomené oba. Ale spravil jsem to stejně hezky jako ty :-)
-
1.9TDI, nezahřívá se při jízdě
Bylo to přesně jak píšeš. Uklepaný konektor :-). Auto mám takhle dva roky a vždycky jsem se podivoval, z jakého důvodu mi nesvítí kontrolka dobíjení. Myslel jsem, že tam bylo nízké napětí a někdo ji záměrně znefunkčnil. Teď už vše funguje jak má vč. topení. Ještě jednou díky moc za rady :-) Vyřešeno.
-
1.9TDI, nezahřívá se při jízdě
Výstup z diagnostiky v příloze. Díval jsem se do manuálu a nic o příhřevu jsem tam nenašel. Není možné, že to moje auto nemá? Jestli jde o ty 3 žhavičky, které bývají na O1, tak ty tam nejsou :-(. Každopádně.. vyndal jsem termostat a byl tam špatně nasazený. Dal jsem to přesně podle DP a teplota se teď drží mnohem lépe. Za jízdy mám 90 stupňů. Když zastavím (aktuálně venku -1st.), tak klesne na 80st (ručička se pohne lehce dolů), ale dál už neklesá. To mi teda pořád nepřijde úplně normální, ale už toto je výrazný posun kupředu :-).
-
1.9TDI, nezahřívá se při jízdě
Zkoušel jsem teď jet cca 150km. Z domu jsem jel na dálnici cca 20km - za tu dobu se to zahřálo cca do 1/4 ukazatele. Po najetí na dálnici a jízdě 130km se to drželo na 90st, po sjetí to zase spadlo. Zkusil jsem dát karton před chladič a pocitově se to trošku zlepšilo, stále se to ale na 90st nedrží. Topné členy? Kde to můžu najít ve VCDS? Díky.
-
1.9TDI, nezahřívá se při jízdě
Zdar borci, F1 1.9TDI se mi nezahřeje ani při jízdě (teploměr teď ukazuje -4). I když jedu naprosto normálně, teplota se na budíku nedostane přes 80st - při stání na místě okamžitě padá. Při chvíli stání auto přestává topit a teplota padá až na spodní úroveň rafičky. Dal jsem to do servisu - vyměnili termostat (prý), ale je to furt stejný. Z toho co čtu na internetu bych si skoro myslel, že je to u těchto aut normální. Je to opravdu tak? Díky za reakce.
-
Update SW kroužku pod volant
Zdar borci, potřeboval bych updatnout kroužek pod volant 5Q0 953 569 B HW100 SW185 na SW245. Dá se to, nebo je potřeba koupit nový kroužek? Díky! M.
-
Vyhřívaný volant
Zdarec, nakoupil a instaloval jsem vsechny potrebne komponenty.. ale.. potřeboval bych upgradnout kroužek pod volant ze SW185 na SW245. Je to reálný, nebo musím koupit nový kroužek pod volant? Na SW185 mi bohužel nejde aktivovat ACC. Měnil jsem kvůli vyhřívanému volantu. Teď mi ale funguje buď výhřev bez ACC (s kroužkem 5Q0953569B - SW 185) a nebo ACC bez výhřevu (s původním koužkem 5Q0953569A). Díky!
-
Tlumené bouchání při přejezdu nerovnosti
Hele já nevím, já jsem byl línej to objednávat přes net, takže jsem tam zavolal a po telefonu to objednal za cenu výše :-)
-
Tlumené bouchání při přejezdu nerovnosti
maxildily.cz
-
Vrzání a pazvuky v interiéru
Taky mi to dělá.. a je pravda, že O3 to nedělá @ČudlR - Bohužel ne, skřípe to buď někde u čelního skla, nebo v uchycení panoramy ke kastli. Asi budu muset sundat stropní tapece a podívat se, odkud to přesně jde.. ?
-
Tlumené bouchání při přejezdu nerovnosti
Najeto 270k. Koupil jsem všechny 4 za 15k bez DPH.
-
Cuknutí DSG6 při rozjezdu a ubrání plynu
Zdarec, u mého Supa se mi jednou za čas stane, že auto při rozjezdu (ze stání) cukne. Pocitově bych řekl asi jak kdybych místo 1 zařadil 5 a pustil spojku. Stává se to hlavně ve chvíli, kdy se začnu rozjíždět a pak plyn pustím (např. odněkud vyjíždím). Stává se to ale prakticky výhradně tehdy, když auto při rozjezdu musí "zabrat", například když musí překonat odpor ruční brzdy než se sama odbrzdí - když nepoužívám autohold/nerozjíždím se se zataženou ručkou a důsledně si před rozjetím ručku odbrzdím, tak se to nestává vůbec. Výjimkou bylo, když jsem táhl těžký přívěs a rozjel jsem se/pustil plyn, kdy to opět cuklo. Začnu výměnou oleje, ale rád bych se zeptal na vaše zkušenosti a rady. Normální to určitě není, 7st DSG na O3 mi nic podobného nedělí. Moc díky za rady!
-
Tlumené bouchání při přejezdu nerovnosti
Jo, PP DCC tlumič byl KO. Vyřešeno výměnou všech 4. Od té doby naprosto bez problémů :)