Přejít na obsah

bawosek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1195 zobrazení profilu

Oznámení bawosek

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. podle popisu pozoruju cca tyden podobny zvuk ,pri zrychleni a prerazeni kolem 2700-3300ot. ( mam Dsg) slysim obcas takove zakvileni , velmi me to pripomina jako by drhlo tahlo na westgatu turba když pustím plyn a odpustí tlak. Jde o vteřinovou záležitost , vyvolat jde sporadicky, ale povede se mě to při téměř každé jízdě i několikrát. jindy než při jízdě to vyvolat nejde. Cca 3000km co auto mám to nikdy nedělalo. Je naka zkušenost na co se finančně připravit?
  2. Ahoj, obnovuji téma, mam facelift 2017 1.0TSI , auto mám rok a půl a koupil jsem ho ještě za normalní ceny. Ted nic není nabidce (nutně musíme mit automat) a kdyz už se objeví, tak se bavíme o příplatku min. 150tis. S autem jsem max spokojeny ( km, nebourane, super stav). Je tu nekdo kdo by dokazal napsat co vše bude potřeba na vyměnu a hlavne jestli to pak pujde dokodovat? Vše si vyměním sám, jsem mechanik v BMW a kdyz vymením topeni na sedmičkovem BMW , tak skodovka asi problem nebude. Jde mě o to aby to šlo hlavně rozpohybovat a aby to makalo. Taky jsem zjistil že manualní klima prostě nemá výkon a nedokaže efektivně vychladit auto. Test s Octavii s automatickou klimou z vydechu jdou stabilně 3st. u mé manualni nejmeně 6st. a teplota osciluje z vydechu 6-11st. podle sepnutí expanzního ventilu. Obě auta čerstvě po naplnění! Díky za případnou radu
  3. Ahoj, bracha ted koupil Superba 2014, Motor 125kw CFGB, první ceho jsem si hned všiml, že ma totálně zasazované koncovky výfuku, má šanci to do uterý vratit a vybrat jiný kus takže servis už se mu na to kouknout nedokaže, Diagnostikou jsem mu vyčetl nejaké hodnoty vypočítaná hmotnost sazí 16,53g, olejovy popílek 0,05l, měřená hmotnost sazí 4,18g. Auto má najeto 106tis km které sedí. Ale ten výfuk ho vyděsil. Nějaké navrhy ?
  4. Ahoj , mam problem na aute v rodine , je to sice golf IV 2006 , ale je to identicke s O1. Chyba po zapnuti steraču nejdou stěrače vypnout, musi se vypnout motoru a vytahnout klic ze zapalovani a i presto se samy větsinou spustí. Relé kontrolovano a meneno za nové nepomohlo, motorek předních stěraču nový - nepomohlo, odpojen zadni motorek (ikdyž už par let byl nefunkční- nepomohlo. Nejaka rada na co se zaměřit dále? Diky
  5. idelaně i skoda navody ,,jak na to motor x převodovka (DSG), abychom věděli co a jak. Našel jsem pouze na 1.2TSI
  6. Nemá někdo servisní plan na tento motor ? Jen pro zajímavost , olej stejne dělam po max 12tkm a svíce po 30tkm, zajímal by mě rozpis servisních kontrol kvuli protokolování, jsem trochu magor na tohle...
  7. akrualizace po 1500km, vymeněn olej (milers 5w30nano), nove svíčky origo (lze vyměnit i bez demontaže trubky saní-turbo), spojení s DSG perfektni. S 1.0TSI jsem maximalně spokojen , jsme mechanik v BMW servise a musím říct , že projev třívalce v Octavii je daleko příjemnější než v BMW , převodovka super , jen ma člověkj jen takovej ,,technickej,, pocit zdali ji neděla špatně oproti hydroměníči, kde je defakto jedno co dělate. Vadí akorat blbe nastavené řazeni v režimu D , kdy motor silně podtačí a duní, lze řešít zařazení S , ale než si to člověk zažije....... další servis bude za 4000km, kde mi kamarád doporučoval dekarbonizaci BGsadou , tak poreferuji. Jinak jezdím pouze benzín s Vif aditivem . Chci auto dopřat maximum
  8. Ma tu EA211, ma take OIII, olej samozřejme trva ( na maxidotu lze zoobrazit) . Budu sledovat trochu porovnavam s TDI ( samozřejmě vim, že to porovnavat moc nejde) , ale na druhou stranu mnoho lidí právě přesedne z relativne bezudržbového TDi( bez DPF, tam jsem moc neřesil, ze jezdi kratke trasy) do TSI . Zasadní je že sotřeba je srovnatelna , ne-li lepší . No uvidíme , auto si plně servisuju a opravuju sam, dostal jsem od kamarada doporučení dělat dekarbonizaci s BG sadou, Ted jsem nalil novy Millers Nano , tak za 5tisKM provedu vyměnu znovu s BG a poreferuju. Nemá nekdo k nahlednuti servisní plan? Svícky filtry? Jen pro zajimavost , ja si stejne nastavil max 12500/rok, vzduch+svice po 30tkm
  9. Příme srovnaní s O2 1.9tdi DSG, spotřeba 1.0tsi srovnatelná , né-li lepší, zatím najeto 300km. Jezdim do prace cca 5km s lehkou nohou 6,7L a na normalni jezdeni 7,2L. Zatím max. spokojenost , delsí vylet na pohodu 5,5L. Rychlost ohřívaní motoru skvěla, Kolega ma 1.2TSI a stejnou vzdalenost do prace a neohřeje (vodu). Celkově bych řekl , že auto motor bude uspornější i na dalnici než mé bývale TDI.
  10. Ahoj, stal jsem se majitelem 1.0tsi dsg, 101tis. najeto , chrasti mě to taky, ale asi neřeším po chvilce ustane, jinak za mě zatím velmi dobra zkušenost s motorem a převodovkou. Dnes vymenen Millers Oil 5w30 , tak snad moturek vydrží a bude fingovat. Jinak jsem potešen spotřebou , kdy jezdí stejně ne-li lepe naž na stare OII 1.9TDI DSG, jedine co bych řekl , že je nachylnější na styl jizdy než stare TDI. Jezdim do prace cca 5km a jsem nadšen z rychlosti ohřívání motoru. Jedine co řeším jak natrvalo vypnou Start/stop, řešil nekdo?
  11. řídící tyče nové, LP poloosa nová od Lobra (po vybaleni v ruce se kloub u kola zdal ztuha jdoucí), geometrie predek ok, vzadu jeden odklon na hranici tolerance, koupil jsem nove značkové pneu, pri přezouvaní prohodil rafky. Po výmeně pneu se to zlepšilo( pocitově jsem to tam přesto trochu cítil, ale pomalinku v ramci cca 1000km se to znovu pozvolna vraci do stavu pred vyměnou pneu. ja už fakt nevím, jediné co tam je puvodni jsou ramena, nezdají se spatná. Na zadní naprave mam v pružině vmontovanou ještě jednu modrou tenkou pružinu- je to normalní? Ja už fakt nevím do auta sypu horem dolem a už nevím.
  12. Začínam byt zoufalý, vy rychlostech nad 100-110 a výše pří prujezdu pravou tahlou a ostřejší zatáčkou se cele vozidlo od LP kola rozhoupe ( jakoby předek kmital doleva/doprava) a nabirá to na intenzitě v přuběhu zatáčky dokud neuberu plyn nebo nezmírním zatáčení. Cele se to zhorsí při přejeti příčné nerovnosti. Napravy jsou bez jakychkoli vůlí, nove tlumice vč. pružin a uloženi, nova LP poloosa cela Lobro, jediny stary kloub je PP vnějsí. Geometrie OK. Situace je jak na letní sadě kol, tak na zimní. Ted jsem koupil zimni alu sadu, tak testnu. Už střílím do tmy tak jsem vyměnil silentblok převodovky + tu dolni reakční vzpěry. Další zjištěni je na LP kole cca o 0,5mm vice ojety vzorek. Tlaky v pneu OK
  13. Ahoj, nemáte někdo zkušeností s repasovaným setrvačníkem? Mam 1.9tdi bxe DSG 2005 , Nechce se me moc kupovat novy za 8000. Nasel jsem repasovany za 4500 , ale nemám zkusenosti ani reference s repasy setrváků. Nečekam že vydrži 150tkm , ale kdyby vydržel 60-70tkm tak to mam na 10let a to už to auto asi i přežije.Neví jěště nekdo zda vodící ložisko na po setrvačníkem je stejne jako na manualu? V pripadě objednaní repasu budu musem doobjednat lozisko
  14. Ahoj, posledni měsíc mě začalo auto padat do nouzaku (BXE)250tkm ,projev -v tahu nepravidelne nad 3000-3500ot vyhodí nouzak, turbo houka jak meluzina, nastartuju a vše ok , co auto mam turbo trochu houkalo , ale poslední měsíc se me zda, že se zvukovy projev zhoršíl ( někdy více houka) , na regulaci byla vypadla segrovka a koleno do EGR chladiče bylo praskle. To jsem opravil, ale zlepšení ( krom odstranení netěsnosti nenastalo. Nekdy pri tahu je slyšet jakoby cinkaní lopatek. Mam možnost si mezi svatky vyměnit turbo za slušný peníz a asi do toho pujdu, už jen kvuli tomu houkaní. Na diagnostiku bych se jinak k nekomu dostal až za dlouho a je potřeba jezdit. Naprosto chapu že bez kvalitniho zdiagnostikování je to vystřel do tmy. Doporučovaly by jste ze zkušenosti čekat na diagnostiku?
×
×
  • Vytvořit nový...