Přejít na obsah

jerry314

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Oznámení jerry314

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, bylo to celkem komické - v určitých okamžicích až tragikomické. Podle doporučení na tomto fóru jsem napsal stížnost na Škoda auto s tím, že nejsem spokojený s postupem jejich autorizovaného servisu a s vylíčením celého "postupu" tohoto servisu. Po asi deseti dnech mi přišla odpověď: "Je nám velice líto, že ve Vašem případě došlo k Vámi uváděným potížím. Autorizované servisy jsou však samostatně hospodařícími právními subjekty s vlastní právní subjektivitou, a nikoli našimi podřízenými subjekty. Posuzování a vyřizování reklamací je proto v souladu s platnými právními předpisy plně v kompetenci těchto autorizovaných partnerů a do tohoto procesu nemůžeme zasahovat, pouze můžeme v odůvodněných případech urychlit vyřešení případu tím, že poskytneme pro vyřešení sporu odbornou pomoc nebo technické poradenství. Protože každá informace o zákaznické spokojenosti a bohužel i nespokojenosti je pro nás velice důležitá, předáváme Váš podnět na ŠKODA AUTO a.s, Importér ČR, který bude projednán s vedením dotyčného autorizovaného servisu." Téhož dne odpoledne se mi ozval vedoucí servisu s tím, že se mu dostala do ruky moje stížnost a že to chce vyřešit. Takže mám přistavit auto a oni v první řadě zjistí, co je kde špatně. Termín přistavení byl asi týden po hovoru, ve středu. Přijel jsem do servisu na čas. Onen vedoucí pracovník byl služebně mimo, na nějakém školení. A to minimálně do pátku. No, připadal jsem si, jako ve špatném vtipu. Druhý den jsem se dovolal tomuto vedoucímu a ten se mi omlouval, že spletl termín. Ok, stát se může cokoliv, takže jsme domluvili termín nový. V tomto novém termínu si už auto převzali podle dohody. V průběhu naší konverzace bylo vidět, že je přesvědčen o náhodě, při které odešel panel přístrojů zrovna v době, kdy opravovali klimatizaci. Samozřejmě, první, co chtěl vyzkoušet byla výměna panelu přístrojů za jiný a pokud na tomto bude teplota v pořádku, pak je to ok. Takže ráno převzali auto a čekal jsem na telefon. Odpoledne, třeba kolem třetí mi zvonil telefon a na druhé straně tento vedoucí servisu. On: "Tak mám pro Vás zprávu. Opravdu to je tím panelem přístrojů, protože jsme tam připojili druhý, z mého auta a teplotu to ukazovalo dobře." Já: "Hmm, a můžu se zeptat, kolik teda stojí nový panel přístrojů?" On: "15.000...víte, ještě se stala taková věc...když mechanik vytahoval ten Váš panel přístrojů, tak tím, jak tam byl od výroby vlisovaný, tak mu prasklo to sklo, které je na tom panelu. Ale stejně si budete kupovat nový, že?" Já: "%#@&"...prostě jsem nevěděl, co mu na to mám říct. On: "Víte co, přijeďte a domluvíme se." Já: "To jako na to nejste pojištění?" On: "Na to se pojistka nevztahuje, protože mechanik dodržel technologický postup. Prostě by se to stalo komukoliv." Já: "Ok, přijedu" V tento moment jsem byl rozhodnutý, že auto nepřevezmu a že se s nimi budu soudit. Přijel jsem do servisu a vedoucí už mě od dveří vítal: "Víte, v tom telefonu jsem byl trochu unáhlený. Zaprvé to sklo jde vyměnit samostatně, takže to samozřejmě uděláme na naše náklady..." (ještě aby ne) "...a zadruhé jsem řekl mechanikovi, ať to ještě jednou vyzkouší a nechá to tam déle připojené a zjistili jsme, že i ten můj panel přístrojů ukazuje po asi deseti minutách špatnou teplotu. Takže tím panelem to nebude. Prosím, přivezte zítra auto a budeme hledat dál." Tož, pravda, měl jsem smíšené pocity, jak když se Ti tchyně zabije ve Tvém novém autě. Na jednu stranu pocit vítězství, že to tím panelem nebylo, na druhou takový divný pocit, nechat toho jejich mechanika se dál šťourat v mém autě, které ještě aspoň jezdilo. Navíc, panel přestal teplotu ukazovat úplně. No, další den na to konečně "přišli". Byla poškozená izolace na drátech, které vedly od čidla. Ale ta prý byla poškozená stejně, takže by se to pokazilo i bez opravy klimatizace. Takže vyměnili nějaké dráty. Čidlo to asi psychicky neuneslo a odešlo taky, takže to museli též vyměnit. Co vám budu povídat...nechali si to zaplatit, takže oprava elektroinstalace + výměna čidla + práce = dohromady cca 1.500,- korun. Za normálních okolností bych se s nimi hádal, ale věřte mi, že jsem byl rád, že mě to stálo "jen" patnáctset. Vypadl jsem z toho servisu, jak nejrychleji to šlo a už mě tam nikdy nikdo neuvidí!!! Příště jdu k Hégrovi ;-) ...a, ano, byl to Fortex. Firma, která prodává auta, opravuje auta, staví nemovitosti, prodává nemovitosti, zabývá se čistírnou odpadních vod, kamenolomem, kovovýrobou a kdo ví, čím ještě. Je to vlastně takový brouk pytlík a podle toho taky vypadá. Tak snad ten můj "příběh" někomu pomůže při řešení problémů. Jarda
  2. @Ferda25: jsem zkusil odpojit tu baterku. Bohužel, nepomohlo :-( Tomu s tou adresou 25 nerozumím. Pokud myslíš na diagnostice, tak tu já nemám. @rolbař: teplota se mění postupně. Podle pozorování mi to přijde, že je cca 10°-15° rozdíl mezi skutečnou teplotou a teplotou na maxidotu. Když byly pařáky, v rádiu hlásili kolem 35°, tak mi maxidot ukazoval 25°. Dnes v noci jsem se kolem čtvrté ráno vracel z Olomouce a teplota (na maxidotu) byla 9°. Jaká byla skutečně, netuším, ale jel jsem v kraťasích a zima mi nebyla, takže bych to odhadoval na +-20°. Jinak, jsem ze Šumperku, kdyby se našel v okolí někdo, kdo by se mi na to chtěl podívat osobně :-)
  3. Pokračování nekonečného příběhu... ...dneska jsem byl opět v onom servisu, aby mi mohli dokázat, že je závada v panelu přístrojů, jak mi tvrdí. Na přiložených obrázcích jde vidět, že na obrazovce diagnostiky je teplota 13°, zatímco na maxidotu je 11°. Po cca 10 minutách ukazovala obrazovka asi 20°, ale maxidot pořád 11°. Důležité na tom je, že mi tím vlastně nedokázali vůbec nic. Naopak, mi bylo řečeno, že vlastně vůbec netuší, v čem je chyba. A aby zjistili, jestli je to v panelu přístrojů, tak si mám sehnat třeba na vrakovišti druhé, stejné auto a zkusit to prohodit :D - toto mi řeknou v autorizovaném servisu? Žiju snad na jiné planetě, než oni? Žil jsem doteď v bláhové představě, že tento svět funguje jinak? Asi jo :-( V pondělí se mám stavit za vedoucím servisu. Už na to ale nemám nervy. Takže mám dotaz: Má někdo z Vás kontakt, nebo odkaz na kontakt, na oddělení ve škodovce, kde řeší reklamace na autorizované servisy, prosím? Jarda
  4. Jsem sám zvědavý, jak to dopadne. Člověk si koupí na auto, do kterého nebude muset vrážet peníze za různé opravy, které jsou běžné u starších aut a nakonec s ním takhle vyje*ou v autorizovaném servisu. To mi přijde smutné. A jak mi tvrdí, že jsem si toho nevšiml, tak to je jako by mi říkal, že je chci podvést - což mě silně uráží. Sám jsem zvědavý jak to dopadne. Přesto bych byl rád, kdyby mi tady někdo uměl říct, jestli je v počítači toho auta uložená informace o tom, kdy byla, která závada zjištěna poprvé. Taky by mě zajímalo, jestli není povinností takového autorizovaného servisu udělat diagnostiku před takovou "větší" opravou. Pro ně by to rozhodně bylo lepší, že by ukázali, jaké závady byly na autě před převzetím do servisu a jaké potom. Jednoduše by se dalo zjistit, kde je pravda, v případě takového sporu. Když jsem se servisáka zeptal na vstupní diagnostiku, tak napřed řekl že ji má, pak hledal chvilu cosi v papírech, pak řekl, že ji nemá a zeptal se mě, jestli mi ji nedal. To už mi přijde, jako by si byl vědom, že to způsobili, akorát ví, že jim to neumím dokázat :-(
  5. Měl jsem problém s klimatizací - po cca měsíci byla prázdná. toto se opakovalo 2x, tak jsem to hodil do autorizovaného servisu škodovky. Po kontrole mi bylo řečeno, že je třeba vyměnit kompresor, protože je tam vysunutý nějaký šroubek a nedá se to opravit a taky, že je třeba vyměnit chladič, protože tam ta náplň uniká. Hmm, oprava, včetně práce = 22 tisíc. Opraveno, samozřejmě, v autorizovaném servise škodovky, za jeden den. Později toho dne, kdy jsem převzal auto, jsem si všiml, že mi maxidot ukazuje venkovní teplotu cca o 10°-15° nižší, než je skutečná. Byl pátek a už později, takže jsem to nechal na pondělí s tím, že mi to v servise opraví na počkání, protože to bude "blbost". V pondělí objednali čidlo, načež v úterý zjistili, že tím to není. Ve středu zjišťovali, jestli je to elektroinstalací. Zase nic. Nakonec "zjistili" že je chyba v panelu přístrojů! A hlavně, servisák mi tvrdí, že jsem si asi nevšiml, že mi to ukazovalo blbě už předtím, takže se vlastně distancují od toho, že by tuto závadu způsobili. Nový panel přístrojů prý stojí zhruba 10 tisíc - záleží na výbavě. Přesně to nevěděl. Mám na vás tyto dotazy: 1. Je možné, že při výše zmíněné "opravě" byli mechanici tak "šikovní", že způsobili výše uvedenou závadu, nebo je to absolutně vyloučené? 2. Myslíte, že se jim to dá dokázat? Například vytáhnout z diagnostiky, že je tam taková chyba a hlavně, kdy přesně vznikla? 3. Jak byste mi doporučili postup v této situaci, kdy jsem si jistý, že AUTORIZOVANÝ!!! servis způsobí závadu a ten to odmítá? Samozřejmě netuším, jestli se jim to dá dokázat. 4. Setkali jste se někdy s výše uvedenou závadou? Není to třeba jen nějaká "blbost"? Děkuji všem za názory, rady, tipy, odpovědi... Jarda
×
×
  • Vytvořit nový...