Přejít na obsah

Spindrush

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Spindrush

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. jj vypadá to že jo kontrolky po nastartování svítí a už se přidala i kontrolka motoru k ASR a EPC + musel jsem 10x nastartovat než mi začal fungovat plynovej pedál šlapal jsem a nic se nedělo jenom to dělalo vrmmm vrmmm vrmmm vrmmm vrmmmm no mám dost opravim a jde do světa svi...ě
  2. špatná koupě mám ji rok a něco a z toho přez půl roku jen problémy
  3. tak mám nové problémy po rozsvěcí se mi EPC a ASR skusil jsem zastavit dát neutrál a byla odezva než plyn vůbec zareagoval no a pak se ručička ot houpala nahoru a dolu a auto i při poslechu znělo jako by mělo každou chvilkou chcípnout
  4. nevíš co by stála zjištění a oprava svazku ? nějaká přibližná cena dejme tomu po týdnu práce samozřejmě neautorizovaný servis
  5. tak se mi začali rozsvicet zase jiné kontrolky po tom co jsem zahejbal svazkama EPC a ASR tak fak to bude asi v kabelech nebo nevim jestli tam je něco na H.... tak se to asi neobejde bez výměny celého svazku a dávat 40tis za kabely to fakt ne to to radši prodám
  6. OK hele některé svazky jsou tak silné že se nijak nedostanu do prostřed abych odzkoušel jestli tam není někde rosa omotám to sice ale pokud to je orosené jak udělat aby to bylo zatěsněné (omotané tou páskou) a aby se ta rosa odpařila ze zapařeného svazku :-) ;-)
  7. a pokud to nebude vlhkem a bude to dělat i po zaizolování máš ještě představu o tom co by to ještě mohlo být ?
  8. tak zkusím jak říkáš rozdělat a zaizolovat jinak nějakej nápad co použít jako dobrou izolaci ?
  9. jako když je celej tejden krásně a teplo tak tam asi nebude mít co rosit ne ? a to malé množství vlhka co se udělá když padne rosa si myslím nic neovlivní ne ?
  10. jenže když kabeláž propípával bylo vše OK
  11. tak to by mě zajímalo čím to je řeším to přez rok to padání občasné cukání a rozsvěcení kontrolek už jsem v 2. servisu a stále se nic nevřešilo
  12. právěže se mi stává jen pád a nekdy to i jak jsem psal cukne a nebo spadnou přestane to měřit rozvítí se ASR MOTOR OLEJ začne blikat a pípat a po restartu( znovunastartování ) to zase měří ale zůstává svítit kontrolka motoru jak jsem psal kabeláž je v pořádku a vše na diagnostice taky až na tu klapku která se ale už nastavila myslíš že to fakt může bejt tim pos.... tišťákem na budících ? ale to by zase nedělalo to občasné škubání
  13. bohužel toto dělá i když je krásně a auto naprosto suché kdyby to bylo vodou řekl bych že to dělá pořád navíc kdyby byl skrat vypálila by se pojistka kvůli přepětí takže tím to asi ani nebude
  14. Zdravím všechny prosím o radu mám Fabii 1.4 16v 55kW r.v.2002 AUA po nastartování a chvilku po rozjednu spadnou otáčky a hned zase naskočej zpět a stává se že auto i zároveň cukne ale přitom jede uplně normálně elektronika v autě zkontrolována nikde žádná závada a na diagnostice je vše v pořádku všechny hodnoty občas se stane že se rozvítí kontrolka MOTORU ASR a Mazání která začne blikat a spadnou otáčky a neměří to zůstanou na 0 po sešlápnutí spojky vypnutí a znova nastartování vše až na kontrolku motoru zhase auto jede normálně bez poklesu výkonu jediná chyba co se ukázala na diagnostice že škrtící klapka nebyla nastaveba v základní poloze to se udělalo ale stále problém přetrvává měnil jsem kvůli tomu i tu klapku funglofka ale problémy přetrvávají prosím pokud možno poraďte čím to je ? prej mám v háji BUDÍKY něco s tišťákem a je potřeba to vyměnit ale nějak se mi to nezdá předem dík za jakoukoliv radu
×
×
  • Vytvořit nový...